[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
1- Zongoku-(L beden)-2 adet
2- Sadeceo-(S beden)- duruma göre 2,3,4,5... adet
3- Cardoso-(xxl beden)-3 adet

---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 02:44 ----------

1- Zongoku-(L beden)-2 adet
2- Sadeceo-(S beden)- fiyata göre 2,3,4,5... adet:)
3- Cardoso-(xxl beden)-3 adet
4- Savatage-(S beden)-1 adet

---------- Post added at 02:49 ---------- Previous post was at 02:46 ----------

heralde zaten bu kadar kişiyiz:cherry: okay var uğuralp var aktif olan murat var ...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
EVET ARKADAŞLAR SON HALİ BUDUR BENCE GÜZEL OLDU TAKDİR SİZİN DEDİĞİM GİBİ DİĞER RESİMLERE RENKLENDİRME YAPAMADIM...SAYGILAR


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
Teşekkürler arkadaşlar , işim gereği gündüzleri cevap yazabilirim size boş vaktim oldukça ama akşamları zor , bu arada resmi eklenmiş t-shirt çok hoşuma gitti , bana da bir tane ayarlayınız lütfen , beden olarak medium istiyorum. Buluşma için ilk etapta gelemeyebilirim belki iş icabı ama bundan sonra katılımcı olmaya çalışırım , hayırlı günler hepinize...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tshirtün fiyatı bellimi
belli değil bugün fiyat alcaz

---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:42 ----------

1- Zongoku-(L beden)-2 adet
2- Sadeceo-(S beden)- fiyata göre 2,3,4,5... adet
3- Cardoso-(xxl beden)-3 adet
4- Savatage-(S beden)-1 adet
5-Denizlee-(M beden)-1 Adet

---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

gençlik tişörtler için fiyat aldım 400 TL dediler. Bende tabi direk dalgamı geçiyosunuz siz dedim. Bunlar yapışkan gibi olmıcak biz baskı şeklinde yapıyoruz yani etiket gibi değil motor resimleri renkler iplikten olcak dediler. Bende hadi kolay gelsin dedim:cherry: Eğer denizlide baskı şeklinde yapan tanıdık birileri varsa ordan fiyat alalım. Ben tekstilin birinden aldım.

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 17:18 ----------

evet arkadaşlar xenon uygulamasını takip eden arkadaşlar için benim yapacağımı anlatıyorum arkadaşlar en ucuz yollu ve uzun kısası iptal olmıcak bi şekilde şu yöntemi uygulıcam.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mercek-hella-bi-xenon-d2s-d1s-61181922/detay/ bu marka motorlu mercekten alıcam.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/orjinal-xenon-gercek-dijital-zenon-beyin-1-set-52019532 burdan da H7 6000k xenon kit alıp montajını yapacağım. Olay budur almak isteyen arkadaşlar varsa iletişime geçelim. Arkadaşlar The İmam adlı abimden aldığım bilgiler neticesinde kendisi mondial 125 kt model yuvarlak taslı motoruna bu sistemi montajlamıştır. Ben 2 yıldır kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım demiştir.
Her kafa fara uyarmı o konuda bi bilgim yok. Fakat uğraşılırsa uydurulur diye düşünüyorum. Selamlar arkadaşlar.
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
xenon için bugün devletin aldığı bir karar var , mercekli olmayan ve far ayarı bozuk olan araçlar vizeden geçmeyecek diye , yani motorlarda zaten xenon far kullanılmadığına göre sizi iş yatar gibime geliyor :) ya hadi hayırlısı

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

bu resim olayını baskı değilde nakış olarak yapabilir miyiz ben ona bakacağım , en kısa sürede size cevap veririm , ya da yapabilirsem bir örnek alırım...hep beraber inceleriz...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
xenon için bugün devletin aldığı bir karar var , mercekli olmayan ve far ayarı bozuk olan araçlar vizeden geçmeyecek diye , yani motorlarda zaten xenon far kullanılmadığına göre sizi iş yatar gibime geliyor :) ya hadi hayırlısı

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

bu resim olayını baskı değilde nakış olarak yapabilir miyiz ben ona bakacağım , en kısa sürede size cevap veririm , ya da yapabilirsem bir örnek alırım...hep beraber inceleriz...
Bende mercekli yapcam zaten bişey olmaz ya dediğim the imam adlı üye abimiz 2 senedir burdur da ben böyle vizeden geçiyorum dedi:cherry: Mercekli yapcamız için sorun çıkmaz diye düşünüyorum. zaten 1 buçuk sene var daha benim vizeye:)
Valla tişört işte nakışlı fiyatını aldım ben 400 Tl sadece tek tişörte fiyat çektiler inşallah ucuz bişey ayarlayabilirsin. Cumartesi akşam toplantıda detaylı konuşulur zaten heralde
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
EVET ARKADAŞLAR SON HALİ BUDUR BENCE GÜZEL OLDU TAKDİR SİZİN DEDİĞİM GİBİ DİĞER RESİMLERE RENKLENDİRME YAPAMADIM...SAYGILAR
[url]http://img718.imageshack.us/img718/681/shirtblankcopy.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Vay kardesim sen bu resmi bana yüksek kalite at ben bir ara gider bir yerden fiyat alırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------


DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp

11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro
16 denizlee
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belli değil bugün fiyat alcaz

---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:42 ----------

1- Zongoku-(L beden)-2 adet
2- Sadeceo-(S beden)- fiyata göre 2,3,4,5... adet
3- Cardoso-(xxl beden)-3 adet
4- Savatage-(S beden)-1 adet
5-Denizlee-(M beden)-1 Adet

---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

gençlik tişörtler için fiyat aldım 400 TL dediler. Bende tabi direk dalgamı geçiyosunuz siz dedim. Bunlar yapışkan gibi olmıcak biz baskı şeklinde yapıyoruz yani etiket gibi değil motor resimleri renkler iplikten olcak dediler. Bende hadi kolay gelsin dedim:cherry: Eğer denizlide baskı şeklinde yapan tanıdık birileri varsa ordan fiyat alalım. Ben tekstilin birinden aldım.

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 17:18 ----------

evet arkadaşlar xenon uygulamasını takip eden arkadaşlar için benim yapacağımı anlatıyorum arkadaşlar en ucuz yollu ve uzun kısası iptal olmıcak bi şekilde şu yöntemi uygulıcam.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mercek-hella-bi-xenon-d2s-d1s-61181922/detay/ bu marka motorlu mercekten alıcam.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/orjinal-xenon-gercek-dijital-zenon-beyin-1-set-52019532 burdan da H7 6000k xenon kit alıp montajını yapacağım. Olay budur almak isteyen arkadaşlar varsa iletişime geçelim. Arkadaşlar The İmam adlı abimden aldığım bilgiler neticesinde kendisi mondial 125 kt model yuvarlak taslı motoruna bu sistemi montajlamıştır. Ben 2 yıldır kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım demiştir.
Her kafa fara uyarmı o konuda bi bilgim yok. Fakat uğraşılırsa uydurulur diye düşünüyorum. Selamlar arkadaşlar.

Arkadaşlar sizin istediğiniz tarzda baskılı tişörtleri serigrafi firmaları yapar. Yani iplik veya yapıştırma değil boya ile baskı yapılır. Denizli'de serigrafi firması epeyce var. Ben fiyat almanız için netten birkaç tane buldum.

http://www.ebrubaski.com/tr/index.html
http://www.denizliport.com/Denizliport_firma.asp?userid=1862
http://www.dekomat.com.tr/
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Vay kardesim sen bu resmi bana yüksek kalite at ben bir ara gider bir yerden fiyat alırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------


DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp

11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro
16 denizlee
Kardeşim valla en yüksek çözünürlük bu faceden burdan kaydet sen fotoyu istersen

---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:27 ----------

arkadaşlar ebru baskı ve dekomata e mail yolladım. tişörtün resminide yolladım bakalım ne kadar fiyat vercekler.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar Ebru baskı bana geri dönmüş bulunmaktadır. Mesajı aynen kopyalıyorum.
MERT BEY
FİRMAMIZ TEKSTIL BASKI YAPMIYOR SİZE ÇAGDAS BASKIYI ONEREBILIRIM
DENİZLİ İSTİKAMETİNDEN KOÇTAS A GİDERKEN ALT GEGİTE GİRMEDEN SAGDA (ÇAGDAŞ BASKI) SULEYMAN BEY SİZE YARDIMCI OLUR SANIRIM
SELAMLARIMLA
BİLGEHAN KESKİNER
http://www.cagdasbaski.com/default.aspx buda internet sitesi. Çağdaş baskıya da e mail attım bakalım ne dicekler. Saygılar.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
er yada geç o motoru alıcam :D
İnşallah kardeşim Allah en iyilerini nasip etsin:cherry:

---------- Post added at 01:23 ---------- Previous post was at 01:20 ----------

Arkadaşlar yarına toplantı var demi bi sıkıntı yok. Hilmi kardeşim bi sıkıntı yok demi buluşma da?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
valla kardesim bende sorun yok gelecek kısaca yazdım cogu arkadasımız sehir dısında oldugundan dolayı katılamıyor ama diger toplantılara gelecekler

1black_ıce sehir dısı
2bygkhn sehir sıdı
3sadeceo gelecek
4 sey_47 sehir dısı
5 gangster90 gelecek
6 yesewi sehir dısı
7savatage sehir dısı
8zongoku gelecek
9 ms90 gelebilir
10 uğuralp gelebilir

11 cardoso gelecek

12 marinaclub sehir dısı
13 s_t_y_c_ sehir dısı
14 mrt20 sehir dısı
15 quadro ulasılamıyor
16 denizlee iş nedeniyle gelemiyor
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
valla kardesim bende sorun yok gelecek kısaca yazdım cogu arkadasımız sehir dısında oldugundan dolayı katılamıyor ama diger toplantılara gelecekler

1black_ıce sehir dısı
2bygkhn sehir sıdı
3sadeceo gelecek
4 sey_47 sehir dısı
5 gangster90 gelecek
6 yesewi sehir dısı
7savatage sehir dısı
8zongoku gelecek
9 ms90 gelebilir
10 uğuralp gelebilir

11 cardoso gelecek

12 marinaclub sehir dısı
13 s_t_y_c_ sehir dısı
14 mrt20 sehir dısı
15 quadro ulasılamıyor
16 denizlee iş nedeniyle gelemiyor


bende şehir dışı yazıyor ülke dışı :D olması lazım
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
arkadaşlar yarınki buluşmaya bnde gelmek istiyordum ama hafta sonları çalıştığım için gelemiyorum maalesef. Eger fiyat uygun olursa bu tişörtlerden 2 tane de ben alabilirim ; )
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
valla kardesim bende sorun yok gelecek kısaca yazdım cogu arkadasımız sehir dısında oldugundan dolayı katılamıyor ama diger toplantılara gelecekler

1black_ıce sehir dısı
2bygkhn sehir sıdı
3sadeceo gelecek
4 sey_47 sehir dısı
5 gangster90 gelecek
6 yesewi sehir dısı
7savatage sehir dısı
8zongoku gelecek
9 ms90 gelebilir
10 uğuralp gelebilir

11 cardoso gelecek

12 marinaclub sehir dısı
13 s_t_y_c_ sehir dısı
14 mrt20 sehir dısı
15 quadro ulasılamıyor
16 denizlee iş nedeniyle gelemiyor
Tamamdır kardeşim yarın 19:00 da ben belediyenin orda olurum. Görüşürüz.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
taman kardes görüsürüz yarın

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

arkadaşlar yarınki buluşmaya bnde gelmek istiyordum ama hafta sonları çalıştığım için gelemiyorum maalesef. Eger fiyat uygun olursa bu tişörtlerden 2 tane de ben alabilirim ; )
toplantı aksama kardesim tisort işi yarın kesinlesecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Tamamdır kardeşim yarın 19:00 da ben belediyenin orda olurum. Görüşürüz.

bende şehir dışı yazıyor ülke dışı :D olması lazım

kıbrıs türkiyenin kardesim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst