[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp

11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro

selam arkadaslar 04subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp

11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro

selam arkadaslar 04subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
reis mekan tarifinde kısaca t.ş..kaltı desen tamam yav. havuz deyince biraz düşündüm.:cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar xenon olayını araştırmaya devam ediyorum. Motorlar için kullanmamız gereken xenon türü bixenon dedikleri türden sanırım. (hala sanırım diyorum tam net değil çünkü:))
Almamız gereken mercekleride bu sitede görebilirsiniz.http://www.xenonmercek.com/b2s.html
Masrafı ne kadar bilmiyorum. Gittigidiyor da bir satıcıyla hem takmamız gereken xenon türünü hemde fiyatlarla ilgili mesajlaşıyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 03:00 ---------- Previous post was at 02:48 ----------

arkadaşlar renklendirme için motorları siyah, yeşil yapıyorum. Resimlerdeki bütün motorları renklendircem. İnşallah beceririm. Bu arada önerileri yazın bana da fikir olsun.

---------- Post added at 04:26 ---------- Previous post was at 03:00 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar tam yapamadım daha ama renklendirme genel itibariyle bu şekilde olcak. Beğenen beğenmeyen yazsın:cat:

---------- Post added at 05:14 ---------- Previous post was at 04:26 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar son çalışmalardan sonra böyle bi olay yaptım.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
cok güzel olmus bayram kardesim bügün işlerden giremedim
Valla çok detaylı gösterişli bişey değil zaten o kadar photoshop da bilmiyorum. Yukarıdaki renkli motor resimlerinide koyayım öyle bi tişört yapayım dedim ama o da hiç güzel gözükmedi. Ondan böyle sade yapmaya çalıştım. Herkes güzel derse fiyat alırız.

---------- Post added at 02:01 ---------- Previous post was at 01:10 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Evet arkadaşlar siyahı bu şekil
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
selam arkadaşlar , İsmim Deniz , yaş 33 , Denizli'de özel bir firmada tekstil mühendisi olarak çalışıyorum , sizler gibi bir motorsiklet sahibi oldum bende , 2012 model RR spyder aldım , bu adreste Denizlimizin sayfasını görünce bir merhaba diyeyim dedim , fırsat buldukça yazmaya çalışırım , herkese selamlar , kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
selam arkadaşlar , İsmim Deniz , yaş 33 , Denizli'de özel bir firmada tekstil mühendisi olarak çalışıyorum , sizler gibi bir motorsiklet sahibi oldum bende , 2012 model RR spyder aldım , bu adreste Denizlimizin sayfasını görünce bir merhaba diyeyim dedim , fırsat buldukça yazmaya çalışırım , herkese selamlar , kazasız sürüşler dilerim.
Merhabalar aramıza hoşgeldiniz. Motorunuz hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Sürekli ve katılımcı olmanız dileğiyle iyi forumlar.
Facebooktan DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI(DENİZLİ MT) ve msn den [email protected] iletişime geçebilirsiniz. Buluşmalar vesaire face sayfasından bilgi alabilirsiniz.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
selam arkadaşlar , İsmim Deniz , yaş 33 , Denizli'de özel bir firmada tekstil mühendisi olarak çalışıyorum , sizler gibi bir motorsiklet sahibi oldum bende , 2012 model RR spyder aldım , bu adreste Denizlimizin sayfasını görünce bir merhaba diyeyim dedim , fırsat buldukça yazmaya çalışırım , herkese selamlar , kazasız sürüşler dilerim.

hos geldiniz toplantılarımıza bekliyorum

selam arkadaslar 04subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
http://www.facebook.com/groups/110978535644617/
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar en son koyduğumuz tişört için fiyat almayı düşünüyoruz. Bu nedenle tahmini olarak sayı ve beden vermemiz için liste başlatıyoruz. Saygılar.

---------- Post added at 02:26 ---------- Previous post was at 02:24 ----------

1- Zongoku-(L beden)-1 adet

---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:26 ----------

2-Sadeceo-(S beden)- duruma göre 2-3 adet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst