- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
tamam dostum senden haber bekliyo olcam. Beni her zaman dahil et buluşmalara. Motor olmasada gelirim biliyosun zaten.:cat:evet bencede beklemek ben diger denizli motosiklet grublarıyla iletisime geciyorum olmazsa ortaklasa birseyler yaparız