[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
denizli motosiklet asıkları kulübünün tisortlerin giymek isteyenlerin bazı sartlarımız vardır

bunlardan bir kaçı sevgi saygı sadakat artı grub sürüsde kilometre

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

selam arkadaşlar nasılsınız..2 saat sonra teras park a gidecez..go karta..buyrun szide gelin...

valla gelsek iyi olurdu ama biraz rahatsızım evdem bile bir yere cıkmadım en kısa zamanda güzel bir organizasyonla karsınızdayım
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/bosch-xenon-h7-mercek-xenon-modifiyesine-48859013
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/valeo-xenon-h7-mercek-xenon-modifiyesine-tip-01-48859021
dostlar durmadan bu xenon işini araştırıyorum. Valla mercek fiyatları böyle ama sanayide çıkmacılardan daha ucuza buluruz diye düşünüyorum. Burda 2 adet sattıkları için pahalı. Biz bir adet alcamızdan daha ucuz olcak. Xenon işi biraz uzun sürcek gibi. Çok iyi araştırmak lazım. Daha hangi xenon alcamızı ve nasıl mercek alcamızı bile çözemedim:(
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/bosch-xenon-h7-mercek-xenon-modifiyesine-48859013
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/valeo-xenon-h7-mercek-xenon-modifiyesine-tip-01-48859021
dostlar durmadan bu xenon işini araştırıyorum. Valla mercek fiyatları böyle ama sanayide çıkmacılardan daha ucuza buluruz diye düşünüyorum. Burda 2 adet sattıkları için pahalı. Biz bir adet alcamızdan daha ucuz olcak. Xenon işi biraz uzun sürcek gibi. Çok iyi araştırmak lazım. Daha hangi xenon alcamızı ve nasıl mercek alcamızı bile çözemedim:(

taman bir tanede ben alayım
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
murat kardes logo ne alemde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

tamam bi bakalım bi ara sanayiye incem zaten ben bakarım
taman kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

ben ankaraya gidiyorum herkes kendine iyi baksın
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murat kardes logo ne alemde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------


taman kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

ben ankaraya gidiyorum herkes kendine iyi baksın

hayırlı yolculuklar :king:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Logo beklemede işin içine motosiklet girince logoya çizim yapılması gereken bi olay
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
murat kardes logo ne alemde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------


taman kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

ben ankaraya gidiyorum herkes kendine iyi baksın
Hayırlı yolculuk kardeş...

---------- Post added at 01:00 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

Logo beklemede işin içine motosiklet girince logoya çizim yapılması gereken bi olay
Çizimle aran nasıl kardeşim bi şeyler yapamaz mısın ben anlasam çizcemde işte hiç anlamıyorum:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst