demirgurselin yeni motoru

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hayırlı olsun güle güle kullan ama bu motoru yakında ikinci motor olarak kullanırsın gibime geliyor. ne kadar yaparız ederiz desek de 50 hp lik makineden sonra ybr fazla uzun ömürlü tek motor olmaz gibi.
kazasız sürüşler dilerim.
başta öyle olmayacağını söylüyordum ama malesef oldu:pale: bu ikinci motor olacak.bugün dahil büyük bakmaya başladım.yine bankalarla haşır neşir olacağız anlayacağın.ybr olmuyor, çok zayıf yapmışlar.90 ı geçmiyor:pr: . ben normal sürüşte 120 civarı seviyorum, basmıyorum sakin sakin gidiyorum dediğim hız bu.bakınıyorum yine büyük makina için, ama şu an acele etmem gerekmiyor.ayağımı yerden kesecek aracım var en azından.vereceğim paraya ve benim tarzıma uygun bir makina bulursam hiç durmam gibi, hayırlısı diyorum:)
Allah kaza bela vermesin. Keyifli sürüşler.
teşekkür ederim:)
Hayırlı olsun gürsel abimm...:)
sağolasın isom, sende rr landa kapışalım:p
Güle güle bin. Allah kaza bela vermesin. Selamlar.
sağolasın veyis hocam, cümlemize kazasız sürüşler:)
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan :)
teşekkür ederim:)
gürselm hayırlı olsun AMA bu motorla kurtulamassın sakın aklından geçirme asıl motrun budegil yeni motoruna kavuşscaksın sanada o yakışır..seni masrafa sokacagız bunu unutma..başka ÇIKIŞ YOK.enkısa zamanda 600. züne kavuşacaksınnnnnnnnnn.:cat:

abim benim:) istesemde kurtulamam bu motorla.artık gerisi sana kalmış.şöyle kral bir makina bulursun kardeşine :) :rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Ben sana hayırlı olsun dememişim yaaa:cyclopsan Halbuki metalik gri ne güzel yakışmış ybr ye diye içimden geçirmiştim. Neyse Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Allah kazadan beladan esirgesin, güle güle kullan, darısı başıma. :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzelmiş, tekerin düz bassın:rendeer:
teşekkür ederim
hayırlı olsun gürselcim. iyi iyi kuyruk düzelten düzeltene
canınız sağolsun halukcum, hiç deyilse bir araya gelmemize vesile oluyor:)
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin:)
teşekkür ederim
demirgürsel ;; hayırlı olsun ,,güle güle kullan .
sağolasın nankörüm:) artık er5 leri uzaktan seyredeceğim
Ben sana hayırlı olsun dememişim yaaa:cyclopsan Halbuki metalik gri ne güzel yakışmış ybr ye diye içimden geçirmiştim. Neyse Allah kaza bela vermesin.
sağol su silahım, cümlemize Allah kaza vermesin:)
Allah kazadan beladan esirgesin, güle güle kullan, darısı başıma. :)

amin recebim, Allah razı olsun:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hayırlı olsun :cat:
kuyruk bana yan yan bakıyor, ne demek istiyor acaba...:cherry:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
hayırlı olsun allah kazasız belasız yolculuklar nasip etsin.

Şimdi sen abi o motordan inip buna bininca attan inip eşşeğe binmiş gibi olmadımı _?:mrgreen:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hayırlı olsun gürsel abi inşaallah istediğin motora kısa surede kavuşursun ben kahraman maraşta nmustafa hatırlarsan inşaallah bi ara tanışırız hayırlısı ile
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hayırlı olsun :cat:
kuyruk bana yan yan bakıyor, ne demek istiyor acaba...:cherry:
kuyruk deyilde sen kuyruğa yan bakıyorsun bence:queen: kafanı az bişey çevirde bakışın hazır plakamıda çıkarmışımki:cherry:
:queen: :queen:
hayırlı olsun allah kazasız belasız yolculuklar nasip etsin.

Şimdi sen abi o motordan inip buna bininca attan inip eşşeğe binmiş gibi olmadımı _?:mrgreen:
öyle olduda gittikçe alışıyorum:p geçici bi rahatsızlık benimki, nezle gibi bişey:p
uzun sürmez:cat:
hayırlı olsun gürsel abi inşaallah istediğin motora kısa surede kavuşursun ben kahraman maraşta nmustafa hatırlarsan inşaallah bi ara tanışırız hayırlısı ile

mustafam tabiki hatırlıyorum.hatta hatırlamıyorum zaten biliyorum.sağol dileklerin için.pazar günü kozan olayına katılırsın umarım:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı uğurlu olsun...Keyifle sürmek nasip olur inşallah:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst