- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
- Konu Yazar
- #41
başta öyle olmayacağını söylüyordum ama malesef olduhayırlı olsun güle güle kullan ama bu motoru yakında ikinci motor olarak kullanırsın gibime geliyor. ne kadar yaparız ederiz desek de 50 hp lik makineden sonra ybr fazla uzun ömürlü tek motor olmaz gibi.
kazasız sürüşler dilerim.
teşekkür ederimAllah kaza bela vermesin. Keyifli sürüşler.
sağolasın isom, sende rr landa kapışalımHayırlı olsun gürsel abimm...![]()
sağolasın veyis hocam, cümlemize kazasız sürüşlerGüle güle bin. Allah kaza bela vermesin. Selamlar.
teşekkür ederimhayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan![]()
gürselm hayırlı olsun AMA bu motorla kurtulamassın sakın aklından geçirme asıl motrun budegil yeni motoruna kavuşscaksın sanada o yakışır..seni masrafa sokacagız bunu unutma..başka ÇIKIŞ YOK.enkısa zamanda 600. züne kavuşacaksınnnnnnnnnn.:cat:
abim benim