- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Bu şimdi YBR 125 City mi ?
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Rodaj'ı iyi yapmanız dileğimle...
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Rodaj'ı iyi yapmanız dileğimle...