demirgurselin yeni motoru

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu şimdi YBR 125 City mi ?
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Rodaj'ı iyi yapmanız dileğimle... :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
:rendeer: Hayırlı uğurlu olsun, güle güle tepe tepe kullan :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güle güle,kazasız belasız kullanman dileklerimle.:cat::rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
iyi gunlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle bu ybr nin city sinde ne var anlamadım izmirde zx12 si olan bir tanıdıkta aldı bundan şimdi tepesinden inmiyor çürüyecek zx12 :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gürselim hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin,kuyruk düzeltcezmi:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sol sinyalin altında bi çatlak var sanki :silent:







:p:p

hayırlı olsun gürsel abim harika seçim adananın yolları taştan olsa nolur şimdi görsün yollar seni :queen:
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun :rendeer: en güzel seçimi yapmışsınız...başka söze gerek yok ybr :cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın hep tekerın duz bassın ybr güzel tercih gürselim....
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
37
ybr çok güzel bi tercih.:)güle güle kullanman dileğiyle.motor parasının sen de motorun hakkını vereceksin hiç şüphem yok::)KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER!!:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar çok teşekkür ederim dilekleriniz için
kafama göre büyük makina bulamadım.aradurdanda bıktım, birkaç tane gördüm vereceğim parayı hak etmeyen makinalar.bir tane cbf 500 denemem oldu, telde depoda ufak bir boya var denilen motor gittim gördüm her tarafı boyalı.kendi çevremde bulamadım.artık bıktım açıkçası, en sonunda ta mersine ybr 125 için gittim aldım:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun güle güle kullan ama bu motoru yakında ikinci motor olarak kullanırsın gibime geliyor. ne kadar yaparız ederiz desek de 50 hp lik makineden sonra ybr fazla uzun ömürlü tek motor olmaz gibi.
kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun güle güle kullan ama bu motoru yakında ikinci motor olarak kullanırsın gibime geliyor. ne kadar yaparız ederiz desek de 50 hp lik makineden sonra ybr fazla uzun ömürlü tek motor olmaz gibi.
kazasız sürüşler dilerim.
Emircim kayboldun gittin..... İrtibat mirtibat kalmadı.... :wiinkk::wiinkk:

Gene dönmüşsün gs ne.... :wiinkk:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah kaza bela vermesin. Keyifli sürüşler.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gürselm hayırlı olsun AMA bu motorla kurtulamassın sakın aklından geçirme asıl motrun budegil yeni motoruna kavuşscaksın sanada o yakışır..seni masrafa sokacagız bunu unutma..başka ÇIKIŞ YOK.enkısa zamanda 600. züne kavuşacaksınnnnnnnnnn.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst