- Katılım
- 13 Şub 2009
- Mesajlar
- 484
gunaydın mıllet
bu arada deniz anasına akşamki misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz tabi zarganayada :rendeer:
Bizde misafirperverlikleri için teşekkür ederiz...
Bu arada nasıl geldik ama![]()
abicim valla bende özledim gelmeye çalışacağım,benim valideyi hastaneye yatırdık ameliyat olacak onun durumuna bağlı eğer pozisyon müsayit olursa aranızda olmaktan ve oradaki büyüklerimizin ellerini öpmekten mutluluk duyarım,kendinize iyi bakın :cat:
sert motor kullanan arkadaşların güzel degişik resimleri var başka bi topikte paylaşırız inş:queen:
Aman diyorum:queen::queen:
----------------------------------------------------------------------
ee gürkan abi ne durumdayız ?? yağmur problem olurmu acaba ??
denizanası çaylar soguktu...
kurabiyelr fazla tuzluydu...
patattesleri yakmıştın...
üstelik sebebini anlıyamadıgım bi ses vardı... :cherry:
puan kırmak zorundayım üzgünüm
herşey için teşekkürler denizanası ve zargana :rendeer:
Allan serserileri hepinize teşekkürler seviyom sizleri :rendeer:

denizanası çaylar soguktu...
kurabiyelr fazla tuzluydu...
patattesleri yakmıştın...
üstelik sebebini anlıyamadıgım bi ses vardı... :cherry:
puan kırmak zorundayım üzgünüm
herşey için teşekkürler denizanası ve zargana :rendeer:
Allan serserileri hepinize teşekkürler seviyom sizleri :rendeer:
yalnız ben harbi sucuk gibi olmuşum
abi bitanemi akılımız yok ya o yagmurda kalkıp istanbulun öbür ucuna gidiyoruz :cyclopsan biri bizi durdursun artık :queen:
işte gerçek motorcu ve artçısı![]()
olsun ıcırdımya soguk cayı,tuzlukurabıyelerı ooooooooooooooooh sefam olsun oh oh:queen::queen::queen: afıyet olsun
durmak yok yola devam:queen: