Darülaceze Huzur Evi

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:queen: :D beklerim ;) nede olsa gerçek motorcuyuz ;)

------------------------------

--


- hadi ben kaçar okul oof okul of
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok Yok iyice azıttınız siz :mrgreen: Yerleşelim bize de buyrun ama eleştiri yok yakarım :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Yok Yok iyice azıttınız siz :mrgreen: Yerleşelim bize de buyrun ama eleştiri yok yakarım :queen:

sorma ne zaman nerdeyiz nerde olucaz belli degil he cadı kalkıyor ümraniyeden taksime geliyor ordanda gazi osman paşaya gidiyoruz yuh size be oturum yerinizde bi ya :bounce:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorma ne zaman nerdeyiz nerde olucaz belli degil he cadı kalkıyor ümraniyeden taksime geliyor ordanda gazi osman paşaya gidiyoruz yuh size be oturum yerinizde bi ya :bounce:

Biz oturuyoruz zaten abi :mrgreen: gezen sizsiniz :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Yok Yok iyice azıttınız siz :mrgreen: Yerleşelim bize de buyrun ama eleştiri yok yakarım :queen:

geliriz tabi tatlım sizde katılsanız arada bize tam süper olucak :wiinkk:

sorma ne zaman nerdeyiz nerde olucaz belli degil he cadı kalkıyor ümraniyeden taksime geliyor ordanda gazi osman paşaya gidiyoruz yuh size be oturum yerinizde bi ya :bounce:

ben diyorum size aramızda bi tane akıllı yok diye :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
bende geliyorummm canerrr avatarında benim motoru gördüm kanka...mutlu oldum valla....

bahsi geçen görkem benimm ...sirkecide olucağım pazar günüü bu kadar aktif bir üyeyim iştee ilk buluşmada sizlerleyimm..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
dilediğin gibi olsun ;)

bende geliyorummm canerrr avatarında benim motoru gördüm kanka...mutlu oldum valla....

bahsi geçen görkem benimm ...sirkecide olucağım pazar günüü bu kadar aktif bir üyeyim iştee ilk buluşmada sizlerleyimm..

helalll online olduğu ilk dakikada geziye katılan ilk üyesin heralde :D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
hehhe valla ilk zamandan sizlerle tanışmak isterimm planlarkendee canerle birlikte ben direk geliyorumm demiştim üye olsamda olmasamda..ama dün akşam üye oldumm vee MT üyesi olarak oradayımm:D
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kısmet böylesiymiş hayırlısı ;)

-------------



hee görkem bu matematikçiyi napıcam ben şimdi zor zaptettim kendimi öldürücektim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst