Darülaceze Huzur Evi

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
serkan yazılarını ufak yaz forumda büyük yazmak yasak tır hatırlatırım :cherry:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
Bizde misafirperverlikleri için teşekkür ederiz...


Bu arada nasıl geldik ama:)

canım abılerım eger rahat etıysenız ne mutlu bıze ....bu arada o kadar guzeldıkı dun aksam hepınızın gelmesı benı cooooook mutlu ettınız hepınızı coooooooooooooooook sevıyorum:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sert motor kullanan arkadaşların güzel degişik resimleri var başka bi topikte paylaşırız inş:queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abicim valla bende özledim gelmeye çalışacağım,benim valideyi hastaneye yatırdık ameliyat olacak onun durumuna bağlı eğer pozisyon müsayit olursa aranızda olmaktan ve oradaki büyüklerimizin ellerini öpmekten mutluluk duyarım,kendinize iyi bakın :cat:

anneye geçmiş olsun ALLAH şifa versin ;)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
----------------------------------------------------------------------

ee gürkan abi ne durumdayız ?? yağmur problem olurmu acaba ??
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
denizanası çaylar soguktu...
kurabiyelr fazla tuzluydu...
patattesleri yakmıştın...
üstelik sebebini anlıyamadıgım bi ses vardı... :cherry:
puan kırmak zorundayım üzgünüm :p


herşey için teşekkürler denizanası ve zargana :rendeer:

Allan serserileri hepinize teşekkürler seviyom sizleri :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
denizanası çaylar soguktu...
kurabiyelr fazla tuzluydu...
patattesleri yakmıştın...
üstelik sebebini anlıyamadıgım bi ses vardı... :cherry:
puan kırmak zorundayım üzgünüm :p


herşey için teşekkürler denizanası ve zargana :rendeer:

Allan serserileri hepinize teşekkürler seviyom sizleri :rendeer:

yanlış yerdesin yemek programı başka yerde :wiinkk:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yalnız ben harbi sucuk gibi olmuşum :p

abi bitanemi akılımız yok ya o yagmurda kalkıp istanbulun öbür ucuna gidiyoruz :cyclopsan biri bizi durdursun artık :queen:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
denizanası çaylar soguktu...
kurabiyelr fazla tuzluydu...
patattesleri yakmıştın...
üstelik sebebini anlıyamadıgım bi ses vardı... :cherry:
puan kırmak zorundayım üzgünüm :p


herşey için teşekkürler denizanası ve zargana :rendeer:

Allan serserileri hepinize teşekkürler seviyom sizleri :rendeer:

olsun ıcırdımya soguk cayı,tuzlukurabıyelerı ooooooooooooooooh sefam olsun oh oh:queen::queen::queen: afıyet olsun

yalnız ben harbi sucuk gibi olmuşum :p

abi bitanemi akılımız yok ya o yagmurda kalkıp istanbulun öbür ucuna gidiyoruz :cyclopsan biri bizi durdursun artık :queen:

durmak yok yola devam:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:mrgreen::mrgreen::queen: soğuk çay mı içirdin :) bak yinede vefalı cıktı misafirlerin ama içmişler ;)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst