- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
abi sen gelecen gurup olarak seni teste tutucaz:queen:
kuyucadısı
Grub derken mesela ne gibi test tavada sucuk kızartırken yağı ne kadar olmalı gibimi ????
abi sen gelecen gurup olarak seni teste tutucaz:queen:
kuyucadısı
pazar günü hava yağmurlu,5 derece...
pazar büyük ihtimal gelecem inşallah GÜRKAN abi saat 10:00 da iskelenin ordayım
pazar günü hava yağmurlu,5 derece...
İlkay Geliyosun Dimi
cadı olmak kolaymı ilkaycım :bounce:
süperlotoyuda tutturamadık zaten
kuyucadısı:bounce:
Grub derken mesela ne gibi test tavada sucuk kızartırken yağı ne kadar olmalı gibimi ????![]()
pazar büyük ihtimal gelecem inşallah GÜRKAN abi saat 10:00 da iskelenin ordayım
Grub derken mesela ne gibi test tavada sucuk kızartırken yağı ne kadar olmalı gibimi ????![]()
Günaydın kardeşlerim...:rendeer:
sende bizim gibi yemekcisin sorun yok usta :rendeer:
günaydın serkan pazar gelde bi görüşelim kardeşim özlettin :rendeer:
ABİCİM ,VALLA BENDE ÖZLEDİM GELMEYE ÇALIŞACAĞIM,BENİM VALİDEYİDE HASTANEYE YATIRDIK AMELİYAT OLACAK,ONUN DURUMUNA BAĞLI EĞER POZİSYON MÜSAYİT OLURSA ARANIZDA OLMAKTAN VE ORADAKİ BÜYÜKLERİMİZİN ELLERİNİ ÖPMEKTEN ÇOK BÜYÜK MUTLULUK DUYARIM.KENDİNE İYİ BAK :cat:
Günaydın arkadaşlar...
Günaydın arkadaşlar...
anneye geçmiş olsun açil şifalar dilerim bizde seni aramızda görürsek mutlu oluruz :rendeer: