Darülaceze Huzur Evi

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İlkay Geliyosun Dimi

geliyorum geliyorum :cat:

cadı olmak kolaymı ilkaycım :bounce:
süperlotoyuda tutturamadık zaten:p

kuyucadısı:bounce:

bilemicem walla inine kadar geldik bi çay kahve bile ikram etmedin ya alacağın olsun :queen:

sperloto kimseye çıkmaz valla benim gözüm kaldı çünkü :p

Grub derken mesela ne gibi test tavada sucuk kızartırken yağı ne kadar olmalı gibimi ???? :p

sen hele bi gelde herkesin kendine göre testi var :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
sende bizim gibi yemekcisin sorun yok usta :rendeer:



günaydın serkan pazar gelde bi görüşelim kardeşim özlettin :rendeer:

abicim valla bende özledim gelmeye çalışacağım,benim valideyi hastaneye yatırdık ameliyat olacak onun durumuna bağlı eğer pozisyon müsayit olursa aranızda olmaktan ve oradaki büyüklerimizin ellerini öpmekten mutluluk duyarım,kendinize iyi bakın :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ABİCİM ,VALLA BENDE ÖZLEDİM GELMEYE ÇALIŞACAĞIM,BENİM VALİDEYİDE HASTANEYE YATIRDIK AMELİYAT OLACAK,ONUN DURUMUNA BAĞLI EĞER POZİSYON MÜSAYİT OLURSA ARANIZDA OLMAKTAN VE ORADAKİ BÜYÜKLERİMİZİN ELLERİNİ ÖPMEKTEN ÇOK BÜYÜK MUTLULUK DUYARIM.KENDİNE İYİ BAK :cat:

anneye geçmiş olsun açil şifalar dilerim bizde seni aramızda görürsek mutlu oluruz :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu arada deniz anasına akşamki misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz tabi zarganayada :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst