abi alemsin hee
bende heyeccanla izledim sonuna kadar, alp abi geyik bişi koymaz die
yorumları okumamanın hazin sonu:mrgreen:
İdare et işte babocan... Ha park ha bark.... İki dubleden bişe olmaz....:queen::queen:Valla şaşırmamak elde değil paşam..:cyclopsan
Alışmıştık atraksiyonlu bol dinolu sürücü videolarına..
Bu şok ve şık bir videoymuş..
Yanlız park için girdiği yer sanki bana bar gibi göründü..:silent:
İdare et işte babocan... Ha park ha bark.... İki dubleden bişe olmaz....:queen::queen: