Daha Önce Böyle Video İzlemediniz... Şaşıracaksınız....

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
abi 1.videoda adam ne zaman tek tekere kalkacak yada kaza yapacak diye bekliyodum ama bişey çıkmadı:queen::cherry:
2.videoya çok güldüm yaa aklından zoru olan bi grup mannyaakk akıllı olan insan onları yapmaz zaten:mrgreen:yinede paylaşım için tşk..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi alemsin hee
bende heyeccanla izledim sonuna kadar, alp abi geyik bişi koymaz die:p
yorumları okumamanın hazin sonu:mrgreen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
aynı bende ha çarptı ha çarpacak derken video bitti.bende düşünüyordum yavaş gitsek bile kaza oluyor diye hızla alkası yok diye beklerken bitti :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi alemsin hee
bende heyeccanla izledim sonuna kadar, alp abi geyik bişi koymaz die:p
yorumları okumamanın hazin sonu:mrgreen:

Dürüst namuslu bir video...Ne geyiği lem....:wiinkk::bounce:

Ben baştan dedim şaşıracaksınız diye... Şaşırmadınız mı yani?....:silent::silent::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eveeet 1. video gayet güzel,ıslak zeminin şartlarına uygun bir sürüş var:p

2. videoyu daha önce izlemiştim ancak kaydetmemiştim şimdi kaydettim iyi oldu.

Teşekkürler mucuk mucuk mucuk.:cherry:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
alper abi videoyu senmi çektin he yoksa seni seniiiiiiiiii neyse güzel olmuş diyelimde saygısızlık olmasın hata süpeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla şaşırmamak elde değil paşam..:cyclopsan
Alışmıştık atraksiyonlu bol dinolu sürücü videolarına..
Bu şok ve şık bir videoymuş..

Yanlız park için girdiği yer sanki bana bar gibi göründü..:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla şaşırmamak elde değil paşam..:cyclopsan
Alışmıştık atraksiyonlu bol dinolu sürücü videolarına..
Bu şok ve şık bir videoymuş..

Yanlız park için girdiği yer sanki bana bar gibi göründü..:silent:
İdare et işte babocan... Ha park ha bark.... İki dubleden bişe olmaz....:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst