Daha Önce Böyle Video İzlemediniz... Şaşıracaksınız....

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
eeee alpeer nevar bunda sadece ormanlıkta giden bi araç hiç motor göremedim belkide ben bişey anlamadım
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
kusura bakma ama vıdeonun ozellıgı ne ben anlamadıysam kusura bakma ama sedece adam turluyo yanlısmıyım?
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
bak bu guzelmıs bu yarısmaları eskıden eurosport verıyodu redbull sponsorluk yapıyordu hava verıyomu acaba?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
eeee alpeer nevar bunda sadece ormanlıkta giden bi araç hiç motor göremedim belkide ben bişey anlamadım

kusura bakma ama vıdeonun ozellıgı ne ben anlamadıysam kusura bakma ama sedece adam turluyo yanlısmıyım?

böyle anlamsız şey için vaktimi harcattığın için sağol.

alp mevzuyu ben anlayamadım:silent:

Demiştim şaşıracaksınız diye..Bende şaşırdım çünkü....:cat::cat:

Ne teker yapma ne hız yapma ne de kural hatası.... Adam çıktı gayet güzel turladı...Videoya çekmiş ve onu da burda paylaşmış....

Bizde vardır ya Video çekerken mutlaka bir atraksiyon yapma sevdası.... İşte bunda o yok... :cat::cat::cat:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
bı anlayamayan ben degılmısım...ılk yazan olmak ıstemedım
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben de bir halt anlamadım, videonun sonuna geldiğimde gerçekten şamşırmıştım:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Alp abi benim anlamadığım etiketler kısmında neden " apv, begum, cayagaci, forrap " isimleri var :p Beni de yaz :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
way be alp nereden buldun bunu ya ben daha önce böyle bir şey izlemedim adamlar aşmış nasıl bir şey bu ya HELAL OLSUN :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Demiştim şaşıracaksınız diye..Bende şaşırdım çünkü....:cat::cat:

Ne teker yapma ne hız yapma ne de kural hatası.... Adam çıktı gayet güzel turladı...Videoya çekmiş ve onu da burda paylaşmış....

Bizde vardır ya Video çekerken mutlaka bir atraksiyon yapma sevdası.... İşte bunda o yok... :cat::cat::cat:

Bah bah bah nasılda toparlıyo, çevir gazı yanmasın:queen:

Sana bi kekleme borcum olsun alpcim, güzel giydirdin:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet birinde adam gayet sakin gidiyor ve sadece yolu çekmiş. birindede bişeyler yapmaya çalışıyolar ama............
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya adamın gayet normal bir şekilde gidip videoya çekip internete koyması size anormal geldi dimi..... :p

İlla bir ekşın olması lazım değilmi?.....:cherry:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Ya adamın gayet normal bir şekilde gidip videoya çekip internete koyması size anormal geldi dimi..... :p

İlla bir ekşın olması lazım değilmi?.....:cherry:

dogru soze ne denır haklısın bıze actıon lagzım galıba normal seylerı anlıyamıyoruz elbet adamın bır bıldıı vardır:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst