Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşım ben pek rr cıların topiğine takılmıyorum ama sempatik olduğum bir model sorunsuz sevimli ama işden eve evden işe gidicem diyorsanız her motor işinizi görür kısa mesafede sürdüğünüz motorunda çin mtoru olduğu bilincinde hareket ederseniz ve özellikle motorun kronik hastalıklarınıda biliyorsanız oraları da arasıra kontrol ederseniz kısa mesafede mesela iş ev eviş arası v.b her motor sorunsuz işinizi görür bence.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuser' Alıntı:
Herkese merhaba
Geçen hafta rodaj konusunda sizlerden yardım istemiştim
sağolsun arkadaşlar yorumlarıyla yardımcı olmuşlardı.

Şimdi ise sorum şu sabahları motoru çalıştırırken genelde tek marşla
çalıştırıyorum, jikle çekili 1 dakika kadar bekliyorum ama daha sonra
vitese atarken debriyaj sonuna kadar çekili olduğu halde motor öne doğru silkeliyor ve bazen stop ediyor. Acaba bu debriyajın tam ayırmamasından
mıdır? ve bu konuda ne yapabilirim?

2. olarakta motoru yeni çalıştırıp giderken hareket halinde iken hoplayıp zıplıyor ve hatta bazen hareket halinde iken stop ediyor. Acaba sorun bujilerde olabilirmi? motorum daha 200 km civarında
Eğer bujiler sorunlu ise BOSCH marka buji bizim motorlara uyarmı???

Şimdiden cevaplarınız için çooook teşekkür ederim... :) :) :)


Dostum bu anlattıklarının hepsi bende de vardı ama motor KM yaptıkça bu sorunlar tek tek ortadan kalkıyor, fakat soğukta vitese verdiğinde ileri zıplamasının önüne geçemezsin alışması uzun sürüyor, motor ilk çalıştığında yağlama tam olmadığından debriyaj tam ayırmıyor ama sonra düzeliyor, hiç sorun yok merak etme Km yapmaya bak sen.:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
muhendis1959' Alıntı:
Dostum bu anlattıklarının hepsi bende de vardı ama motor KM yaptıkça bu sorunlar tek tek ortadan kalkıyor, fakat soğukta vitese verdiğinde ileri zıplamasının önüne geçemezsin alışması uzun sürüyor, motor ilk çalıştığında yağlama tam olmadığından debriyaj tam ayırmıyor ama sonra düzeliyor, hiç sorun yok merak etme Km yapmaya bak sen.:cat:

Peki buji değiştirmeme gerek yokmu sizce?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
logaritma' Alıntı:
arkadaşım ben pek rr cıların topiğine takılmıyorum ama sempatik olduğum bir model sorunsuz sevimli ama işden eve evden işe gidicem diyorsanız her motor işinizi görür kısa mesafede sürdüğünüz motorunda çin mtoru olduğu bilincinde hareket ederseniz ve özellikle motorun kronik hastalıklarınıda biliyorsanız oraları da arasıra kontrol ederseniz kısa mesafede mesela iş ev eviş arası v.b her motor sorunsuz işinizi görür bence.

Yanlış anlaşılmayayım, tabii ki sadece iş ev arası kullanmayacağım, öyle olsa alırım bi scooter olur biter, amacım çocukluğumdan beri düşlediğim bir cruiserımın olması ve gerektiğinde İzmit, Adapazarı, Yalova gibi yakın yerleri de ziyaret edebilmektir. Ama bu arada maalesef otomobil alacak gücüm olmadığı için işe de gidip geleceğim. Herhangi bir motoru değil tipi ve Çinliler içindeki kalitesi dolayısıyla (Durumum olsa zaten Japon alırım) bu motoru almak istiyorum. Su soğutmalı olması da uzun yol yapabileceğini gösteriyor, artık zaten buraya müdavim olanlar bunu bilmekteler. Ve açıkçası hala arada bir diğer Çinlilere de göz atmama rağmen bence tip olarak bunun gibi görüneni yok, işte bu sebeplerdedir benim bu motoru almak istemem.
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15
İzmirde RR

Peki İzmirli Regalciler
Nerde var bu aletlrden
Bu 50cc.lerin iki modeli var ikisinin fiyatları ne oldu şu sıralar?
İzmirden alanlar güzel avantajlı fiyat kampanya felan bulabilmişler miydi?
Ben de bir pzt gunu gidip dolaşayım diyorum da.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
ANKET Regal Raptor (250cc)'unuz Kaç km'de

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17733

(Anket 40 gün içinde oy kullananların verilerini içeriyor. Aslında kısa tutmak gerekiyordu ama katılım yüksek olsun diye 40 gün açık..)
Lütfen ve Lütfen RR 250cc'si olmayan oy kullanmasın!

Şu an kategorisindeki motosikletlere göre, açık ara önde giden RR acaba anlaşılabilmek için gereken yolu yaptı mı?

Örneğin 10 000 km olan RR var mı? Belki en tecrübeli motorun, tecrübelerinden yararlanma şansımız doğar.

Regal Raptor'unuz (250cc Dadyw) kaç km'de.. Lütfen tıklayın, ortalıktaki RR'ler tıfıl mı, Türkiye şartlarını öğrenmiş mi görelim.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuser' Alıntı:
Peki buji değiştirmeme gerek yokmu sizce?

Buji çok önemli bir konu, sık sık sökülüp kurum temizliği yapılmalı ama tırnak aralığı bozulmadan, bujiyi söküp kontrol et ondan sonra karar ver.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
BABAADAM' Alıntı:
herkese selam...
kusura bakmayın belki alakasız olabilir ama.dün arkadaşlar konustuğumuz bir konu oldu;dişli deyişimi ile alakalı (performans dişlisi) fakat tam olarak bir sonuca varamadık.
Aranızda bu konuyla alakalı teknik bilgisi olan var ise açıklaya bilirmi........

herşey gönlünüzce olsun.....

Dişli konusunda ben bilgiliğim diyebilirim ancak bisikletten kalma tecrübelerimle diyorum. Ancak dişli olayı üzerinde durulması gereken bir konu.
Dişliler ve montaj yerleri standarttır birçok motorda ve montaj işi sorun olmaz kanısındayım bir diğer konuda regallin tork yüksek olduğu için arkaya takılabilecek bir büyük boy dişli ile fazla zorlanmaz.
Ancak bu dişli değişiminin motorda yüksek rolenti olması gerekiyor çünkü ilk kalkışlarda ivmelenme çok olduğu için motor çok stop edebilir ancak buna alışıldığındada sorun kalmaz.
Motor için durum biraz daha tekniktir ve risklidir.
Çünkü dişli değişimi yapıldığında motorun iç aksamlarına ve aktarıma binen yük artar pistonlara, piston bacaklarına siboplara ve krang miline ayrıca egzantrik dişlisinede binen yük artar. Dişli değişimi şanzuman dişlilerinden yapılırsa bu aktarım organları daha az etkilenir. ancak şanzuman işi daha masraflı ve teknik konudur yapılması oldukça zor olur.
Ancak yinede arka zincir dişlisinin bir büğü ile deiştirilmesi motoru fazlasıyla zorlamayacağı kanısındayım. Buna ek olarak arka dişili deiştirince ön zincir dişlisine binen yük artacaktır bu risk olabilir. Motordaki dişli çarklarının yeterince sağlam ve kaliteli bir alaşımdan yapılmadığı kanısındayım(tabii fiyatına göre) ön dişlide aynı boyutlarda daha kaliteli bir dişli ilede değiştirilerek aktarım desteklenmiş olur
Bir diğer konuda zincire binen yük artacağı için zincirin mümkünse daha kaliteli bir zincirle değiştirilmesi uygun olur.
Dediğim gibi arkaya büyük bir dişli ile performansı ve motorun maximum hızı ve öyle bir artarki şok olursunuz. yüksek hızlarda yol alırken yakıt sarfiyatıda düşecektir.
Ayrıca bu değişikliğin maliyeti çok düşük bir maliyet olacağı için oldukça uygun olur.
Bir diğer konuda bu değişiklik ince değerlere göre yapılır dişli seçimi için bir uzmana danışmak daha faydalı olur.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Rashit' Alıntı:
abi ben bu motoru almayi gercekten cok istiyodum ama yakindan gorunce sanki keeway in goruntusu daha guzel geldi ayrica benim boyum 1,70 bana olurmu olmaz mi ustunde nasil dururum derken bi gittim yanina tahmin ettigimden cok daha fgazla kucuk ne biliyim ole ihtisamli bi cruiser gibi durmuyo ole umuyodum ama degilmis :(

Bende 169 boyundayım ve aramızda bir cm cik var beni motorda gören herkes ya tam yada motor sende büyük duruyor diyor.
Bir kişi bile sana küçük geliyor diye bir ifade demedi.
Senin buradaki maksadını anlamış deilim!

Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Bir uğrayayım dedim şu eski dostların yanına.

Birşey merak ettimde.

Acaba forumda en fazla km yapmış regal kimde ve kaç kmde ?

Bende 6700 km ama bildiğim kadarıyla daha yüksek olan bir kaç motorda vardı
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
BABAADAM dan gelen fotolar Regal Raptorun neden diğerlerinden farklı olduğunu anlatmaya yetiyor sanırım





 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
logaritma' Alıntı:
yok o kadar basit değil olsa söylerdim :cherry:

o fiyattan daha az bir fiyata epey az hatta bir fiyata zealsun da alabilirsiniz gerçi diyebilirsiniz o 150 lik bu 250 lik ama onda da full aksesuar var gene klaik rr cıların lafı olsun bu su soğutmalı dersiniz bende derim olsun oda yağsoğutmalı :cherry: birileri gene bana gıcık olur yağ soğutma şudur su soğutma şudur ayrımlara terimlere başlar :silent: o topiğide bu topiğice takip ediyorum henüz zealsunlardanda büyük bir sıkıntı yaşayan yok her kezde gayet memnun.rr da da öyle :bounce:

İki tane tanıdığım insan var bunlar zealsun 150 kullanıyorlardı pek şikayetleride yoktu ama ikiside bir süre sonra zealsunları satıp regal aldı.
Bu cevap klasik bir regalci cevabıda olamaz demi:p

fuser' Alıntı:
Herkese merhaba
Geçen hafta rodaj konusunda sizlerden yardım istemiştim
sağolsun arkadaşlar yorumlarıyla yardımcı olmuşlardı.

Şimdi ise sorum şu sabahları motoru çalıştırırken genelde tek marşla
çalıştırıyorum, jikle çekili 1 dakika kadar bekliyorum ama daha sonra
vitese atarken debriyaj sonuna kadar çekili olduğu halde motor öne doğru silkeliyor ve bazen stop ediyor. Acaba bu debriyajın tam ayırmamasından
mıdır? ve bu konuda ne yapabilirim?

Kaldera arkadaşımızla bu konu üzerinde sohbet etmiştik ve birkaç sebebi olabilir.
Derbiyajını ayarlattır mesela benim ilk zamanlar vardı ama eski bir kuyeci bir ayar çekti sorun ortadan kalktı ve aylardır kullanıyorum yok öyle birşey.
Bir diğer konuda baskı balataları yapıştığından oluyor buna önlem olarakta motoru çalıştırmadan ileri geri biraz hareket ettirmen yeterli olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15
Ghaldszar' Alıntı:
Peki İzmirli Regalciler
Nerde var bu aletlrden
Bu 50cc.lerin iki modeli var ikisinin fiyatları ne oldu şu sıralar?
İzmirden alanlar güzel avantajlı fiyat kampanya felan bulabilmişler miydi?
Ben de bir pzt gunu gidip dolaşayım diyorum da.

Yaa 50cc nerden çıktı
250cc diycektim.
Ne bu aletleri fiyatları en son.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
erdem.gunduz' Alıntı:
BABAADAM dan gelen fotolar Regal Raptorun neden diğerlerinden farklı olduğunu anlatmaya yetiyor sanırım







old school type yapmışlar çok güzel olmuş orange country motorlarına benzemiş çok kalite ve şık duruyor sanırım bunu bu şekilde türkiyede dekaliteli ustalar başarır.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Beyler arka çantalar takılıyken motora artçı binebiliyor mu? Biniyorsa herhangi bir zorluk çıkıyor mu? Ayrıca artçı ile kullanan arkadaşlar biraz durumu değerlendirebilir mi (perfonmans, kontrol, konfor, uzun yol) ???

Beyler arka çantalar takılıyken motora artçı binebiliyor mu? Biniyorsa herhangi bir zorluk çıkıyor mu? Ayrıca artçı ile kullanan arkadaşlar biraz durumu değerlendirebilir mi (perfonmans, kontrol, konfor, uzun yol) ???
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar
erdem resimleri eklediğin için teşekkürler.
yalnız arka çantayla alakalı resim regale ait deil arkadaşlar,ama çanta çok güzel ve kullanışlı geldi bana bu tarz bir çantayla alakalı bir bilgisi olan varsa özelden atabilirmi.........
kendinize iyi bakın herşey gönlünüzce olsun.................:)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
fuser;
daha önce de yazılmıştı. buji değiştirmek istersen her ikisini birden aynı markada değiştirmelisin. bujilerin biri iyi ateşliyor.. biri iyi ateşlemiyor ise silkeleme yapabilir. bahsettiğiniz bu problem debriyaj ayarı yada buji değişimi ile çözülmüyor ise, acaba ateşleme sisteminde bir sorun mu var? acaba karbüratörden iyi benzin alamıyor mu? yoksa depodan aşağıya doğru gerekli miktarda benzin akamıyor.. bir tıkanıklık mı var? diye bazı sorular sormak gerekir.

eğer sorunlar çözülürse.. geri bilgi verme amaçlı.. nasıl çözüldüğüne dair açıklayıcı bilgi vermeniz faydalı olur.

kaldera;
aparatlar için belirttiğiniz motosiklet zealsun 150 modeli olmalı. türkiye ye polen motor tarafından getiriliyor. http://www.polen-tr.com/urunler_2.htm ancak, sitede doğru dürüst fotoğraf bile yok. böyle durumlara hasta olurum zaten. bu nasıl pazarlama anlayışıdır anlamadım gitti. çek motorun 4-5 poz fotosunu koy oraya.. çok zor bir şey sanki. neyse.. bulunduğunuz yerde zealsun servis var ise.. gibip aparatlara bakılabilir.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Topuz' Alıntı:
fuser;
daha önce de yazılmıştı. buji değiştirmek istersen her ikisini birden aynı markada değiştirmelisin. bujilerin biri iyi ateşliyor.. biri iyi ateşlemiyor ise silkeleme yapabilir. bahsettiğiniz bu problem debriyaj ayarı yada buji değişimi ile çözülmüyor ise, acaba ateşleme sisteminde bir sorun mu var? acaba karbüratörden iyi benzin alamıyor mu? yoksa depodan aşağıya doğru gerekli miktarda benzin akamıyor.. bir tıkanıklık mı var? diye bazı sorular sormak gerekir.

eğer sorunlar çözülürse.. geri bilgi verme amaçlı.. nasıl çözüldüğüne dair açıklayıcı bilgi vermeniz faydalı olur.

Yunus abi mrb;
Benim motorun problemi çalışmaya başladıktan sonra ilk 5 dakikada
sona eriyor ateşleme sistemi yada benzin akımıyla ilgili bir problem
olsa sanırım sorun devamlı olurdu. Motor biraz ısınınca canavar oluyor.
ilk fırsatta bujileri değiştirip debriyaj ayarı yaptırıcam gelişmeleri bildiririm.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Carlitoturco' Alıntı:
Beyler arka çantalar takılıyken motora artçı binebiliyor mu? Biniyorsa herhangi bir zorluk çıkıyor mu? Ayrıca artçı ile kullanan arkadaşlar biraz durumu değerlendirebilir mi (perfonmans, kontrol, konfor, uzun yol) ???

Beyler arka çantalar takılıyken motora artçı binebiliyor mu? Biniyorsa herhangi bir zorluk çıkıyor mu? Ayrıca artçı ile kullanan arkadaşlar biraz durumu değerlendirebilir mi (perfonmans, kontrol, konfor, uzun yol) ???
Ben sürekli eşimi alıyorum artçı olarak. çantalar hiç engel olmaz ancak mevcut koltuk çok rahatsız. Özellikle arka koltuğun ortasındaki düğme çukurlarda arkada oturanın kuyruk sokumunu fena ağrıtıyor. Ben koltuğu yaptırdım sorun kalmadı. Ben 91 eşim 60 KG ve uzun yolda kesintisiz 120 rahat gidiyorum.

fuser' Alıntı:
Yunus abi mrb;
Benim motorun problemi çalışmaya başladıktan sonra ilk 5 dakikada
sona eriyor ateşleme sistemi yada benzin akımıyla ilgili bir problem
olsa sanırım sorun devamlı olurdu. Motor biraz ısınınca canavar oluyor.
ilk fırsatta bujileri değiştirip debriyaj ayarı yaptırıcam gelişmeleri bildiririm.
Aynı sorun bende 2000 km den sonra başladı sebebi hala net değil. 1000 km de Japon NGK takmıştım 2300 de daha kalitelileri ile değiştirdim yine sorun çözülmedi. Eskiden sabahları tek seferde çalışırken şimdi biraz uğraştırıyor.
Benzin katkısı kullanıyordum acaba omu sebep oluyor bilmiyorum şimdi kullanmayı keseceğim bakalım ne olacak. Bu arada debriyaj ayarını yaptırdım ve karburötörü hava ile temizlettim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst