Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
8
marka´isimli üyeden Alıntı fedos arkadaşım PENDİK sanal oto bayilik yada servis anlamında yetkisi artık yoktur.tüm kullanıcı arkadaşların dikkatine.saygılar iyi akşamlar.AYKON murat[/QUOTE' Alıntı:
Raptor'un türkiye resmi sitesi olarak bildiğim http://www.yellowrockmotorcycle.com/ sayfasında Sanal halen daha resmi servis olarak gözüküyor. Murat bilgilendirme için teşekkurkler, çünkü resmi servis zannederek gidebilirdim.

Yarın, Perşembe - (29 Haz.) Anadolu yakasındaki buluşma noktası Sera Cafe'ye gelecek var mı ? Gelenler olacaksa işten zamanında çıkabilirsem gelmeyi planlıyorum.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
moonchild;
lastik konusu bir kaç kez yazıldı. rr'cilerin çoğu lastik değiştirmedi ve gerek de görmediler anladığım kadarı ile. çünkü, mevcut lastikler eskiyince iyi bir şeyler ile değiştirme düşüncesi hakim. ancak, bir rr'ci arkadaş alır almaz.. zannedersem "metzeler" diye bir marka arka lastik, 100 TL'ye takmıştı. ve bu arkadaş, o zaman itibariyle lastiklerin iyi olmadığını da yazmıştı. ancak, yine hatırladığıma göre bu arkadaş, rr'yi elinde fazla tutmadan, daha yüksek cc'li bir motosiklet almak için satmıştı. sonuç olarak, hangi lastik daha iyidir.. bunu denemeden bilemeyiz. siz motosiklet lastiği satanlara bunu sorarak, araştırarak almalısınız.

watercolours;
montaj ile ilgili bir hatırlatma yapmak istiyorum. ilk montajda vidalar ne kadar sıkı da sıkılsa.. muhtemelen belirli bir km sonrası gevşemeler oluyor. bu konu otomobillerde de aynıdır. ilk bakımlarda bunların her yeri kontrolden geçer ve geçmeli. ancak, servis işini güzel yapmaz ise elbette ki vida problemleri de devam eder. yani İLK MONTAJ sonrası bazı vida gevşemeleri normaldir diyorum. ilk bakımdan sonra, kullanıcı gevşeyen vida, somun, civata vb. kontrolleri sık sık yapmalıdır. erken teşhis açısından bu önemlidir.

depo kılıfı ile ilgili olarak hep sormak istemişimdir.. ama bir türlü sormadım. şimdi soruyorum. bunu yapan arkadaş bu forumda yazmıştı ve yanılmıyorsam 45 TL fiyatı vardı. merak ediyorum.. bunun neyi 45 TL ediyor. kullananlar gerçekten bundan bir verim aldılar mı yani bir işe yarıyor mu.. yoksa sadece görüntü mü? gerçekten 45 TL değeri var mıdır?

unicorn;
daha önceleri de bu forumda motosiklet ses konusu yazıldı. muhtemelen topiğin eski sayfalarını okumuşsunuzdur. ben yine de hatırlatmak için yazayım. regalde ses istiyorsanız.. hyosung almanıza gerek yok. egsozu değiştirirsiniz olur biter. bu kadar basit. egsozu değiştirmek çok pahalı olacaksa.. egsozu kestirir susturucu çıkarırsınız.. alın size ses. hyosung'un egsozu o sesi çıkarıyor.. bundan emin olabilirsiniz. hyosung'a da regal egsozu takarsanız her iki motor arasında ses yönünden pek bir fark kalmaz. sonuç.. motosiklette ses olayı tamamen egsoz ile ilgilidir.

diğer bir husus, hyosung'un 250 lik makinesi bildiğim kadarı ile Can'ın da belirttiği gibi 28 beygir gücünde olup v tipli hava ve yağ soğutmalı bir motor kullanıyor. regal ise gerçekte 17 beygir civarı. nasıl oluyor da bahsettiğiniz hyosung rampada çıkamıyor. muhtemelen bahsettiğiniz hyosung'çu motosikleti iyi kullanamıyordu.. yada aynı motosikletten bahsetmiyoruz. ben bir zaman vitessiz bir bisiklet ile vitesli bir yarış bisikletini geçmiştim (çocukluk hatırası). gerçi söz konusu hyosung bir zamanlar hayallerimi süslemişti. ama parası yüzünden alamamıştım. arkadaşlar, bilginiz olsun, regal raptorun kendisine en yakın ve daha üstün en ciddi rakibi şu an kore menşeili olan ve sağlamlığı ile bilinen hyosung gv 250. ancak, rr alternatifi değil.. çünkü fiyat olarak arada epey fark var (gv 250 şu anda 7250 TL. biraz reklam gibi oldu ama, bilginiz olsun diye yazdım)
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
ilk bakıma 300-400 km arası getir demişti servis. Ben 615km de baktırabildim. Sadece 10 YTL yağ değişim ücreti ödedim. Vidalar sıkıldı. Genel bakım yapıldı.

Sadece 10/40 yağ öneriliyor kılavuzda ama usta 15/40 yağ kullandı. Ben de onun tecrübesine güvendim. Bu konuda görüşü olan var mı?
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
acemi_sofer' Alıntı:
Raptor'un türkiye resmi sitesi olarak bildiğim http://www.yellowrockmotorcycle.com/ sayfasında Sanal halen daha resmi servis olarak gözüküyor. Murat bilgilendirme için teşekkurkler, çünkü resmi servis zannederek gidebilirdim.

Yarın, Perşembe - (29 Haz.) Anadolu yakasındaki buluşma noktası Sera Cafe'ye gelecek var mı ? Gelenler olacaksa işten zamanında çıkabilirsem gelmeyi planlıyorum.


arkadaşlar şu anda aldığım bilgi ile sanal oto pendik bölgesi olarak YETKİLİ SERVİS anlaşması devam ediyormuş.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Topuz selam,

Ben bahsettiğin kılıfdan aldım. 45 + 6 kurye masrafı 51 YTL'ye mal oldu.
Benim motorum kırmızı olduğu için çok hoş duruyor. Tamamen görüntü amaçlı aldım ben. Başka bir beklentim olmadığı için memnunum. Öndeki cebini bile hiç kullanmadım henüz. Maliyetine gelince 45 asla etmez ama aksesuarların her zaman pahalı olduğunu ve pek maliyet hesabı yapılmaması gerekitiğini belirtmek isterim. Masa fiyatına satılan ufak mobilya aksesuarları olduğu gibi. Kullanılan malzeme aynı değil ama fiyat farklıdır. Her yerde bulabileceğiniz bir aksesuar değil. Bir de görüntü amaçlı almayı düşünenler için kırmızı motorlara bunu tavsiye edebilirim çünkü siyahlarda kendini pek gösteremiyor.
Öne koyu renkli cam taktırdım, süet püsküllü elcik ve depo üzerine bu deri kılıfı taktım motor çok hoş oldu.
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
4
slm arkadaşlar. şu an bir çıkmazdayım...lütfen yardım.
ben bir motosiklet delisiydim(yine içimdeki canavar canlandı),zamanında annem izin vemedi,şimdi maddi sorunlar yüzünden kararsızım.sizlere 2 motor hakkında danışmak istiyorum.2 adet 2. el motor var.2 side 2005. 1 tanesi RR DADY250E(3.000 YTL)-diğeri mondial 250 MTC (2.000 YTL)
aslında gönlümdeki RR CLASS ama şu an maddi açıdan sıkıntılar yaşadığım için ancak 2.el düşünmek zorundayım.gönlüm raptor dan yana... yorumlarınızı bekliyorum.birde bu araçların alım satımı neye mal oluyor bilen var mı?
inanın sizlere çoooooooooooooooook imreniyorum.
yaşasın özgür rüzgar
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
8
Can.' Alıntı:
Topuz selam,

Ben bahsettiğin kılıfdan aldım. 45 + 6 kurye masrafı 51 YTL'ye mal oldu.
Benim motorum kırmızı olduğu için çok hoş duruyor. Tamamen görüntü amaçlı aldım ben. Başka bir beklentim olmadığı için memnunum. Öndeki cebini bile hiç kullanmadım henüz. Maliyetine gelince 45 asla etmez ama aksesuarların her zaman pahalı olduğunu ve pek maliyet hesabı yapılmaması gerekitiğini belirtmek isterim. Masa fiyatına satılan ufak mobilya aksesuarları olduğu gibi. Kullanılan malzeme aynı değil ama fiyat farklıdır. Her yerde bulabileceğiniz bir aksesuar değil. Bir de görüntü amaçlı almayı düşünenler için kırmızı motorlara bunu tavsiye edebilirim çünkü siyahlarda kendini pek gösteremiyor.
Öne koyu renkli cam taktırdım, süet püsküllü elcik ve depo üzerine bu deri kılıfı taktım motor çok hoş oldu.

Can fikir vermesi açısından bir resim koyar mısın ? (kırmızı da nasıl durduğu : benim motor da kırmızı da)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
2
arkadaslar benim anlamadigim bu raptor DADY250E nin sifir anahtar teslim fiyati biri bu konuya aciklik getirebilir mi? bayiler arasi fark cokmus gibi geldi bana ayrica bu motora 4800 vermek kesinlikle akil kari degil alti ustu cin nasil olurda uzerine insan 1 - 2 daha koymaz gidip çin alır anlamış değilim, açıklanabilir bişiler var mı?
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci00146oi.jpg

marmok festivalinden:queen:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
123
gyazici' Alıntı:
hadi millet kıprdayın biraz


Gökhan kardeş topicleri okudukça galiba içinizde vardiyalı sistemde çalışan bir tek benim;bizlerin cumartesi-pazar tatili,resmi tatiller,bayramlar vs. yoktur,4 günde bir ( 3 lü sistem,4-12,8-4,12-8) vardiya değişir ve aralarda 1 gün dinlenilir ve 3 vardiya toplamı 15 gün sonra 80 saat dinleniriz tabiiki mesai olmazsa bu motoru aldım ama çalışma hayatım yüzünden gezilerinize gelemiyorum en son cunda ya festivale gittim birde Yalova daki ufak gezilere katıldım ehliyeti bile sorun etmiyorum.
Yeni yerler görmek ve sizin gibi insanlarla tanışmak çok güzel umarım neden gelemediğimi anlamışsınızdır sizlere iyi eğlenceler.............:bounce:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
arkadaşlar ben kısmetsiz rr cıyım bu kesin ...dün güzel güzel gezerken maslak bp civarında zincirim koptu şu anda princes otel karşısındaki bp motorum kitli olarak benim ona yardım götürmemi bekliyor delirmek üzereyim...sanırım buda ilktir ..umarım bu son ilkim olur ..daha öncede susuz motorla 200- 300 km yol yapmıştım ama zincirsiz gitmiyo:):):)
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar bende birtane almak istiyorum ama sıfır mı ikinci elmi karar veremedim , sualim şu bu yellowrock ile rr aynı motor demi yanlış işe girmeyelim fazla araştırmadım henüz...
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Evet aynı. 2 nci el almayı düşünüyorsan sana Ahmet'i referans gösterebilirim.
2 nci el aldı başına sürekli birşeyler geliyor. Bildik birinden almıyorsan veya bu işten anlayan birileri kefil olmuyorsa 2 nci el özellikle Çinli motorlarda çok riskli benden söylemesi.
Ahmet geçmiş olsun. Allah korusun yolda yüksek hızda giderken kopsaydı kaza tehlikesi de atlatabilirdin. Sorunları kazasız atlatmana seviniyorum. İlk sahibi motoru çok zorlamış olabilir. Zincirin senin kilometrelerinde kopması normal değil çünkü.
Bu arada motorunu biran önce yaptır da pazar bizimle geziye gel sende..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
::belge::
MALZEMECI' Alıntı:
arkadaslar benim anlamadigim bu raptor DADY250E nin sifir anahtar teslim fiyati biri bu konuya aciklik getirebilir mi? bayiler arasi fark cokmus gibi geldi bana ayrica bu motora 4800 vermek kesinlikle akil kari degil alti ustu cin nasil olurda uzerine insan 1 - 2 daha koymaz gidip çin alır anlamış değilim, açıklanabilir bişiler var mı?

MADEM SATIYORUM FİYATA BİNDİRİRİM MANTIGI.
AÇIKLAMASI BU HOCAM.
::lac::
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
agzından bal damlıyor water.Ben de aynı fikirdeyim.Marmariste 40 derece sıcak altında yaptıgımız kortej geçidinde Harley sıcaktan sapıttı.Oysa ben sıcak mı hararet mi farkında bile degildim...RR bambaska birşey:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst