- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 546
Can.' Alıntı:Topuz selam,
Ben bahsettiğin kılıfdan aldım. 45 + 6 kurye masrafı 51 YTL'ye mal oldu.
Benim motorum kırmızı olduğu için çok hoş duruyor. Tamamen görüntü amaçlı aldım ben. Başka bir beklentim olmadığı için memnunum. Öndeki cebini bile hiç kullanmadım henüz. Maliyetine gelince 45 asla etmez ama aksesuarların her zaman pahalı olduğunu ve pek maliyet hesabı yapılmaması gerekitiğini belirtmek isterim. Masa fiyatına satılan ufak mobilya aksesuarları olduğu gibi. Kullanılan malzeme aynı değil ama fiyat farklıdır. Her yerde bulabileceğiniz bir aksesuar değil. Bir de görüntü amaçlı almayı düşünenler için kırmızı motorlara bunu tavsiye edebilirim çünkü siyahlarda kendini pek gösteremiyor.
Öne koyu renkli cam taktırdım, süet püsküllü elcik ve depo üzerine bu deri kılıfı taktım motor çok hoş oldu.
baba motorun resımlerını atta gorelım boyle yazmakla olmuyor gormek lazım








