- Katılım
- 22 Haz 2006
- Mesajlar
- 63
Can.' Alıntı:Macgyver Süper:cat:
uzun yolda senin yanımızda olacağını bilmek ekstra güven verdi bana.
Pazar sabahı görüşmek üzere.
Ahmet sana da selam,
Kötü niyetli yazmadım alınma lütfen. Sadece 2 nci elde çok dikkatli olunması gerek demek istedim. RR'lar daha yeni. En eskisi 1 yaşında ve hala garanti kapsamında. 2 nci el alıp üzerine çok masraf edilirse sıfır fiyatına çok yaklaşır zarar edersiniz demek istedim.
Aykon'da yaşadıklarına gelince biz millet olarak eleştriye pek açık değiliz.
Gerçi Murat bey ve Tuncay bey çok iyiler gerçekten. Murat beyin yoğun ve yorgun bir anına denk gelmişindir yoksa bu tip bir cümleyi sarf etmezdi kendisi.
Kaldıki eleştrilerin kendisi ile hiç ilgisi yok ve herkes onlardan övgü dolu sözlerle bahsetmiştir hep.
sevgili can,
kesinlikle alınmak falan yok yani yok öyle bişey sanırım yanlış anlaşıldım demek istediğim daha açık bir ifadeyle motorum ikinci el olması yaşadığım sorunlara rağmen gayet iyi ben memnunum..rr ı herkeze gönül rahatlığıyla önerebilirim yaşadığım sorunlara rağmen:rendeer: ......
can inan gelmeyi bende çok nistiyorum ama mesafe çok fazla benim için sorun değil ama nişenlım o mesafeye gelmek istemiyo yalnız gel ol zaman deme çünkü zorCan.' Alıntı:Sayımız neredeyse 200'e yaklaştı geziye sadece 7 RR geliyor:salut:
Son düzenleme: