Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
erdem.gunduz' Alıntı:
0216-550 38 98 Murat Taşçı - Arkadaş kendisi de motorcu olduğu için derdimizden anlıyor. istanbul dışında da olsanız arayın konuşun. isterseniz benim ismimi de verirsiniz.

250 cc ve altındaki motorlara hiç bir sigorta şirketi kapalı alan dışındaki çalınmalar da bedel ödemiyor. aksini söyleyen acenta varsa ya yalan söylüyor yada işi bilmiyor haberiniz olsun

bende yukarıda bahsettiğim sigortacı ile benim RR ı sigorta yaptırırken tanıştım. yani daha önceden arkadaşlığım yoktu. ama şimdi arkadaş olduk. oda motorcu demiştim, aynı zamanda superevariders.com üyesi bu yüzden de sigorta ile ilgili biz ne yaşayacaksak aynı şeyleri onun da yaşaması muhtemel olduğundan kasko ile ilgili hangi şirket ne yapıyor çok iyi bilir durum da

25 mayıs da 581 ytl ye sigortalattım. yol yardımı da var. bilenler var içinizde sigortadan bir gün sonra kaza yaptı benim motor, sigortayı aradım çekici ile yetkili servise götürdüler ve bedel talep edilmedi.



Erdem abi sizin uyarınızdan hemen sonra kasko firmasını aradım. Bana söylenen yapılabileceği yönünde idi ama ruhsatta 234 cc yazdığı için kabul edilmedi. Uyarın için çok teşekkürler boş yere kasko yaptırıyordum az daha.....Çalınmaya karşı bir güvence sağlamadığı için boşu boşıuna 416 ytl vermenin anlamsız olduğunu düşünüp iptal ettirdim......
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
arkadaşlar 300 km de ki motorumu, pendik sanal oto da sadece kontrol için götürdüğümde ,ilgili ekrem bey diyebilirim ki bütün vidaları baştan aşşağı elden geçirdi.biraz erken olmasına rağmen yağınıda değiştirdim.birde iki yan plastik kapak ve alttaki büyük metal kapak arasına zırıltı yapmaması için lastik fitillerden monte etti.yaklaşık bir saat gözümün önünde titizlikle uğraştı. her ne kadar bayilik anlaşması iptal olmuş olsada ,teknik servis noktası olarak anlaşması devam ediyor.o bölgede iseniz randevulu olarak gidebilirsiniz.
tavsiye ederim.Aykon ise anladığım kadar servis konusunda sıkıntı yaşıyor.Umarım bu durumu ciddi olarak düşünürler.Biz kullanıcıların bu markanın tek reklam kaynağı olduğumuzu da unutmazlar.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
dishchy' Alıntı:
Erdem abi sizin uyarınızdan hemen sonra kasko firmasını aradım. Bana söylenen yapılabileceği yönünde idi ama ruhsatta 234 cc yazdığı için kabul edilmedi. Uyarın için çok teşekkürler boş yere kasko yaptırıyordum az daha.....Çalınmaya karşı bir güvence sağlamadığı için boşu boşıuna 416 ytl vermenin anlamsız olduğunu düşünüp iptal ettirdim......


kaskoyu sadece çalınma için düşünme, allah korusun kazası var yolda kalması var. bence yaptırmakta fayda var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 Temmuz 2006 Kastro Gezisi
Hareket yeri ve saati:
Kozyatağı Carrefour 2. kapı Saat 07:00, Hareket :07:15
Avrupa yakasındakilerle buluşma:
Mahmutbey Gişeler Saat 08:00 hareket 08:15
Pazar günü gelecekler için Nihat sen saat belirtirsen daha iyi olur heralde
pazar günü gelen arkadaşları karşılar uygun bir saattede topluca dönüşe geçeriz

Arkadaşlar katılacak arkadaşlar hangi gün katılacaklarını belirtsin de liste yapalım

http://www.motosiklet.net/forum/show...t=13950&page=5
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
sevgili moonchild
Öncelikle geçmiş olsun. umarım son kazan olur. ilk kazanı yapmış olman, vede ucuz atlaşmış olduğun için şanslısın artık asvaltlada tanıştığına göre ne kadar kolay düşüldüğünü görmüş olman, sevindirici bence bundan sonra herşey daha güzel ve kolay olacak..motorunu tanımaya çalış ve her ne yaparsan yap yağını ve suyunu mutlaka kontrol et:) katrancı maslak sanayi 2. kısımda katrancı otomotiv 0 555 5739010 serdar katrancı kazasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet RR ciler,,sadece yazı yazmayın gelin gezilere katılın,onun için almadınız mı motoru?:) RR'nin hakkını verin hakkını,teknik konuşma biryere kadar yüzyyüze gelelim de bilgi ve tecrübelerimizi daha güzel paylaşırız
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
2
fedos arkadaşım PENDİK sanal oto bayilik yada servis anlamında yetkisi artık yoktur.tüm kullanıcı arkadaşların dikkatine.saygılar iyi akşamlar.AYKON murat
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
45
Ahmet taner' Alıntı:
sevgili moonchild
Öncelikle geçmiş olsun. umarım son kazan olur. ilk kazanı yapmış olman, vede ucuz atlaşmış olduğun için şanslısın artık asvaltlada tanıştığına göre ne kadar kolay düşüldüğünü görmüş olman, sevindirici bence bundan sonra herşey daha güzel ve kolay olacak..motorunu tanımaya çalış ve her ne yaparsan yap yağını ve suyunu mutlaka kontrol et:) katrancı maslak sanayi 2. kısımda katrancı otomotiv 0 555 5739010 serdar katrancı kazasız sürüşler

Teşekkürler! Evet sanırım bu kazayı bu kilometrede, bu süratle ve bu kadar az maddi-manevi hasarla atlatmış olduğum için sevinmeliyim! Tam da kazadan 30 dakika kadar önce deneyimli bir abimizle arabalı vapurda tanışıp, sohbetimizi "kazasız belasız ve arızasız bi sezon olur inşallah" temennileriyle noktalamıştık :) Hayat işte... Her zaman sürprize açık olmak lazım

Bu arada bu haftasonu sizlere katılmayı çok isterdim ama o mesafe için biraz fazla toyum gibi hissediyorum! Herkese iyi eğlenceler :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
değerli abiler iyi akşamlar. Motorsiklet almaya karar verdiğimde bir çok model inceledim. İlk önce piaggio X8 sonra Yamaha X-Max en sonra SYM GTS de karar kıldım. Bu markaları incelerken tesadüfen bu siteyle karşılaşıp üye oldum ve burada sizin topiclerde Dadyw ile tanıştım. Motorun güzelliğinden ziyade burada güzel bir dostluk havasını koklamış ve tornistan yapıp regal almıştım.
Arkadaşlarla tanışır ,gezer sosyal birer vatandaş oluruz diye düşündüm. Şimdi mümkün mertebe buluşmalara yada örgütlenmeye müracatım oluyor ama gördüğüm kadarıyla biraz soğukluk var. Yahoogroups ta katlım yok, burada biraz rüzgar serin hafta sonu güzel gezi var topu topu 5-6 kişi geliyor. Nerede benim Mühendis abim Erdem abim greatwhiteshark,kaldera,dogma,freak,fes71
tayfuns,uzman_1907,goya,babaadam,mr.wish,hakinen,dinof1,dhocka, petitfalcon,myway ,agem, yasinsubay, infrared ,tycOOn , ataper v.s v.s arkadaşlarımız. Hadi yaw raptor kardeşliği kuralım. Mutlu olalım:queen:
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
bugün dalgınlığım yüzünden tanımadığım bir insanın gözündeki imajım 0'a düştü...dün aykon'dan murat abi beni aramadan önce katrancı otomobil ile görüşerek (serdar bey değildi ama başka biriydi o an görüştüğüm) bundan sonra servis hizmetini oradan almak istediğimi ve ilk olarak talep ettiğim şeyleri söylemiştim...(amortisör falan)...ardından murat abi beni arayıp çağırdıktan sonra,biraz da orada lafın lafı açması ile aklımdan tamamen çıktı bu...bugün ben işteyken serdar bey bizzat kendisi aramış cepten,yetinmemiş telesekreterime not bırakmış...akşam işten geç çıktığım ve işyerindeyken telefonu soyunma odasındaki dolapta bıraktığım için maalesef geç haberdar oldum durumdan...yarın tüm riskleri göze alıp (işyerinde telefon kullanmayla ilgili çok ama çok katı kurallar var) öğleğin civarı kendisini arayıp durumu izah etmeye çalışacağım ama bir kere gözünde kötü bir imaj edinmişizdir unutkanlığımın neden olduğu sorumsuzluğum yüzünden...umarım kendisi yine de affedici olur bana karşı...
bu arada birileri hyosung denen aletten bahsetmiş...cumartesi günü öğleden sonra parseller yönünden beylikdüzü istikametine giderken haramidere rampasında denk geldim birisi ile...doğrusu motorun görünüşü benim kızımın ki kadar iyi olmasa da fena değildi...ama ben özellikle sesine hasta oldum...lakin rampanın iniş kısmı bitip carrefour'a doğru olan tırmanma kısmı başlayınca onda da bende de artçı olmasına rağmen,ikimizin de makinalar 250cc olmasına rağmen arkadaşa resmen toz yutturdum,öyle yavaş yavaş bir geçme olayı değil...ikimizde sonuna kadar gaz açmamıza rağmen ben resmen bir anda atıldım ileri ve devamında da performansımdan hiçbir şey yitirmedim...bu sayede kızımla bir kez daha gurur duydum...dikiz aynasından bakıp ikiteker dostumun yüz ifadesinin aldığı şekli görmek orgazma eşdeğer bir zevk verdi bana...uzun lafın kısası dikkat çeken güzel bir görünüm ve deliler gibi tork istiyorsanız regal raptor'den şaşmayın...yok eğer ses olayına hasta oluyorsanız gidip hyosung alın ama sonra bir r&r sürücüsü sizi toza dumana boğup yanınızdan geçtinde oturup ağlamayın... :D
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
hunluata' Alıntı:
değerli abiler iyi akşamlar. Motorsiklet almaya karar verdiğimde bir çok model inceledim. İlk önce piaggio X8 sonra Yamaha X-Max en sonra SYM GTS de karar kıldım. Bu markaları incelerken tesadüfen bu siteyle karşılaşıp üye oldum ve burada sizin topiclerde Dadyw ile tanıştım. Motorun güzelliğinden ziyade burada güzel bir dostluk havasını koklamış ve tornistan yapıp regal almıştım.
Arkadaşlarla tanışır ,gezer sosyal birer vatandaş oluruz diye düşündüm. Şimdi mümkün mertebe buluşmalara yada örgütlenmeye müracatım oluyor ama gördüğüm kadarıyla biraz soğukluk var. Yahoogroups ta katlım yok, burada biraz rüzgar serin hafta sonu güzel gezi var topu topu 5-6 kişi geliyor. Nerede benim Mühendis abim Erdem abim greatwhiteshark,kaldera,dogma,freak,fes71
tayfuns,uzman_1907,goya,babaadam,mr.wish,hakinen,dinof1,dhocka, petitfalcon,myway ,agem, yasinsubay, infrared ,tycOOn , ataper v.s v.s arkadaşlarımız. Hadi yaw raptor kardeşliği kuralım. Mutlu olalım:queen:
Helal olsun sana valla yuzde yuz katılıyorum sana ama kimse katılmıyor ki emin ol herkesin gelecegini bilsem bir sekilde birseyler ayarlar bende gelirim
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Unicorn Knight iyi akşamlar,
Bahsettiğin Hysoung muhtemelen GV250 modelidirki bu motor 28 HP'dir.
Adamın motoru rodajdadır basmamıştır. Aksi taktirde iyi açılmış bir GV250 bize 11 HP'lik farkı hissettirir emin ol. Bu arada o egzostunda oynama yapmıştır çünkü hysounglar çok sessiz çalışıyorlar. Arkadaşlarımda naked ve GV250 var oradan biliyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Can.' Alıntı:
Unicorn Knight iyi akşamlar,
Bahsettiğin Hysoung muhtemelen GV250 modelidirki bu motor 28 HP'dir.
Adamın motoru rodajdadır basmamıştır. Aksi taktirde iyi açılmış bir GV250 bize 11 HP'lik farkı hissettirir emin ol. Bu arada o egzostunda oynama yapmıştır çünkü hysounglar çok sessiz çalışıyorlar. Arkadaşlarımda naked ve GV250 var oradan biliyorum.

Valla gercekci olmak lazım bende senin gibi dusunuyorum kesinlikle
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
arkadaşlar bu akşam sahilde sessiz sessiz kendi kendime gezerken bir ara tarabya civarında durdum öyle denize bakarken 6- 7 tane motorsiklet geçti 1 yada 2 tanesi regaldi peşlerine takılsammı acaba burdan birileri varmıdır içinde diye düşünürken bir regal daha geldi benim motoru farketti ve durdu bende geliyorum şeklinde işaret yaptım yanına gittim erdem gündüz'le tanışmış oldum buluşma yerine gidiyolarmış gel sende dedi takıldım peşine tarabya sırtlarında cumhurbaşkanlığı köşkünün hemen orda secret garden diye çok hoş bir mekan var buluşma yeri orasıymış gittim motorumu parkettim ben gittiğimde yaklaşık 10-15 motor vardı ama sayı tahminen 40 civarına ulaştı çok keyif aldım bu topikteki hemen herkez ordaydı ...300 km susuz motorla giden adam deyince herkez beni tanıdı çok güzel sohbetler oldu ...bu arada bakırköy akşam sefası gurubununda çok güzel bir önerisi oldu önümüzdeki günlerde darülacize deki yaşlıları gurup olarak ziyare etme fikri ben seve seve gelirim ...ilerleyen günlerde bu konuyla alakalı paylaşımları olacaktır..çok keyif aldım...özellikle oraya gitmeme vesile olan erdem gündüze çok teşekkür ederim ..ama bir kez daha rr kullanıcısı olduğum için gurur duydum başka marka motorum olsaydı erdem gündüz durmazdı eminim ama şunuda belirtmek istiyorum bende olsam dururdum arabamla giderken bile yolda rr görsem napıcamı şaşırıyorum ..geçer heralde bu dururm pekte normal değil:):)
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
eheh keşke bu foruma üye olsa da kendisi tasdik etse motorun sahibi mevzuyu...ikimizde yanyanayken birden gaz açtık saliselik farklarla...sonuç ortada...neticede motoru böğürdü mü arkadaşın,böğürdü,böğürdüğü kadar gittimi,eheh,ne gitmesi ya,nal topladı...neyse,sabah 8'de işbaşında olacağım...6'da kalkmak icap eder,akşam da gidip kızımı teslim alacağım...görüşmek üzere ahali... :)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
1
SLM arkadaşlar bende regal raptor fethiye bayisiyim...msjlarınızı bekliyorum...
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
marka' Alıntı:
fedos arkadaşım PENDİK sanal oto bayilik yada servis anlamında yetkisi artık yoktur.tüm kullanıcı arkadaşların dikkatine.saygılar iyi akşamlar.AYKON murat

muratçım bilgi için teşekkürler,pendik bölgesi için servis noktası var mı ? nereye gitmeliyiz?
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
mes sizleri özledik,işlerim dolayısı ile Mormak A gelemedim. Urla da sana elcekler için püskül sözü vermiştim.püskülleri aldım ancak yollama imkanım olmadı.özelden kargo adresi yollarsan çıkarayım da borcumuzdan kurtulayım.kendine iyi bak.tüm iki tekerci ve r&r cilere selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demonicdreams' Alıntı:
Şu ana kadar kesinleşen isimler:
Cumartesi için:
gyazici
grave
mac gywer

Pazar için:
demonicdreams
hunluata
can.

Cumartesi için çıkış saati buluşma saati bir saat ileri kaydırılabilir.
Pazar gidecekler de 7.30'da Mahmutbey Gişelerde buluşacağız.

Freak bir yolunu bul işte yaa!.. Arabayla gideceğimi hiç sanmıyorum :) ama gelmeni de çok isteriz.
Bazı arkadaşlara mesaj attım ben ama atladıklarım olabilir.
Güncel kalalım.

hadi millet kıprdayın biraz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst