Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amin diyelim hep beraber.
Böylesine güzel muhabbeti olan insanların arasına katılmak gerçekten çok güzel. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Pazar günü yeşilvadi gezisine katılan var mı acaba.
Çok teşekkürler hep beraber olsun. Bu uygulamada kurs kartı ile polisten yırtanvarmı aranızda.
AloneWolf07' Alıntı:hunluata arkadaşım motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullan:cat:
Böylesine güzel muhabbeti olan insanların arasına katılmak gerçekten çok güzel. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Pazar günü yeşilvadi gezisine katılan var mı acaba.
çok teşekkür ederim abi sayenizde inşaallahmuhendis1959' Alıntı:Dostum hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin, bende katrancı otomativ den almıştım, serviste karşılaşırız inşallah. güle güle kullan.
BABAADAM' Alıntı:motorunu yeni alan arkadaşlar hepinize hayırlı olsun.(hani ben cok eskiyim ya):cherry:
buluşma toplanma falan deniyor ? koordinatları alalım lutfen.
arkadaşlar heşey gönlünüzce olsun.......
önemli not: bugun merkezi yerlerde polis motosikletler hakkında uygulama yapıyor DİKKAT DİKKAT......
Çok teşekkürler hep beraber olsun. Bu uygulamada kurs kartı ile polisten yırtanvarmı aranızda.
Son düzenleme: