Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amin diyelim hep beraber.

AloneWolf07' Alıntı:
hunluata arkadaşım motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullan:cat:


Böylesine güzel muhabbeti olan insanların arasına katılmak gerçekten çok güzel. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Pazar günü yeşilvadi gezisine katılan var mı acaba.

muhendis1959' Alıntı:
Dostum hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin, bende katrancı otomativ den almıştım, serviste karşılaşırız inşallah. güle güle kullan.
çok teşekkür ederim abi sayenizde inşaallah

BABAADAM' Alıntı:
motorunu yeni alan arkadaşlar hepinize hayırlı olsun.(hani ben cok eskiyim ya):cherry:

buluşma toplanma falan deniyor ? koordinatları alalım lutfen.
arkadaşlar heşey gönlünüzce olsun.......

önemli not: bugun merkezi yerlerde polis motosikletler hakkında uygulama yapıyor DİKKAT DİKKAT......

Çok teşekkürler hep beraber olsun. Bu uygulamada kurs kartı ile polisten yırtanvarmı aranızda.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
yeni alan arkadaşlar hepinize hayırlı olsun, istanbul coştu gidiyo anklara'da tık yok uyuyomuyuz arkadaşlar???
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Bozkurt harikasınız yaa! Resmen helal olsun dedim fotolara bakarken, ileride eşimle yapmayı düşlediğim seyahatler için cesaret verdiniz. RR'mi alınca ve yeterli tecrübeyi kazanınca, bir yaz Marmaris'teki akrabalarımıza gitme planlarımız var tıpkı sizin yaptığınız gibi. Hakikaten bizim gibi acemilere cesaret ve heves aşıladınız. Size ve eşinize uzun ömürler dilerim. Harikasınız.:rendeer:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
59
Bugün Eminönünde siyah RR gördüm yine nazar değmesin... :) darısı benim başıma alamadık gitti bir türlü...

HatırlatmaK istemem ama kaza geçiren arkadaşlara büyük GEÇMİŞ OLSUN.
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Arkadaşlar tüm içten dileklerinize ben ve eşim adına çok teşekkür ederim.
Clint,İnşallah en kısa zamanda R&R'na kavuşursun ve bu güzelliği yaşarsın.
Fakir ama gururlu,maddi durumu düzeltir düzeltmez iki yan ve bir sosis çanta alacağım.Sosis çantayı özellikle ilk yardım çantası amaçlı istiyorum.Ama çantaları deri kaplatmakta fena fikir değil.Sağol.
Aytu,doğru söylüyorsun Allah nasip ederse birdahaki sefere inşallah.Maksat gönüller bir olsun.
Mühendis 1959,en içten dileklerin için sağol.Sorulara gelince
1,Arka sırtlığın iç tahtasını ben kestim ve deliklerini deldim.Mobilyacıdan vidaları temin ettim.Sadece üst derisini kaplattım.Fenada olmadı.Kaplama fiatı:15 YTL.
Arka koltuk minderi benim istediğim gibi olmadı ama şimdilik güzel.Biraz pahallı oldu.50 YTL
2,Cam öyle özel birşey değil.Safebet marka.Aparatlarıyla beraber 25 YTL.Tüm motosiklet parçacılarında bulabilirsin.
3,Çanta ise normal sırt çantası.Depo üstüne ağlastik ile tutturdum ve alttan kancalı lastık ile sağlamlaştırdım.Ağ lastik:10 YTL.Tek kancalı lastik:1 YTL.Gövdeyi çizmesin diye altına sünger koydum.İyi oldu.
Yanar 17 kardeşim,beni şımartmışsın.Seninde çok güzel gezilerin olduğunu biliyorum.İnşallah beraber bir gezi planlıyorum.Yakın bir tarihte.İçten dileklerin için sağol.Cumartesi günü Balıkesir'deyim.Telefonunu beklerim.
Hepinize kazasız sürüşler.Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TRADER' Alıntı:
Gokhan topla canım kardesım mıllletı.. sana guvenıyoruz. Erdem de bıraz kulıs yapsın:)


Kardeşim bende gelmek istiyorum ama biliyorsun pazar günü üniversite sınavı var, benim çocuğun sınavından sonra ancak gelebilirim, bu yeşil vadi nerede ben direk oraya gelsem olmazmı, Bana yeşil vadinin nerede olduğunu söylersen gelmek istiyorum.

hunluata' Alıntı:
Böylesine güzel muhabbeti olan insanların arasına katılmak gerçekten çok güzel. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Pazar günü yeşilvadi gezisine katılan var mı acaba.


çok teşekkür ederim abi sayenizde inşaallah



Çok teşekkürler hep beraber olsun. Bu uygulamada kurs kartı ile polisten yırtanvarmı aranızda.

Polis ehliyetten başka birşey tanımaz, DİKKAT:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
delitay kardeşim
İstanbullular coştu Ankaralılar uyuyormu demişsin. Ankara uyursa tüm Türkiye uyur. Ankara uyumaz biz Ankara da Atatürk ün bekçileriyiz. Ben RR yi alalı 2 gün oldu daha ehliyette yok inşallah en kısa zamanda ehliyeti alır bu yaz da acemiliği atarım. Seneye yaza doğru İstanbuldaki arkadaşlarla ( o zamana kadar ist.arkadaşlarla tanışmış olurum) Ankara ya toplu regalciler olarak geliriz, sizde orada bizi karşılar topluca Ankara gezisi Anıtkabir ziyareti yaparız. Ben iş için İstanbuldayım, motorum da burada ama ben has Ankaralıyım Batıkentten, ileride görüşmek üzere selamlar 06 BB 6782 Kırmızı RR.250
Müslüm arkadaşım ehliyet için doğru söylüyor polis ehliyetten başka evrak tanımaz. Otomobille giderken çoğu yerde dikkatimi çekiyor. Çevirmelerde trafik motorcuları es geçmiyor Ehliyetsiz trafiğe çıkamayalım derim.Sabredelim aralarda müsait yerlerde sürücülüğümüzü geliştirelim.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksu' Alıntı:
delitay kardeşim
İstanbullular coştu Ankaralılar uyuyormu demişsin. Ankara uyursa tüm Türkiye uyur. Ankara uyumaz biz Ankara da Atatürk ün bekçileriyiz. Ben RR yi alalı 2 gün oldu daha ehliyette yok inşallah en kısa zamanda ehliyeti alır bu yaz da acemiliği atarım. Seneye yaza doğru İstanbuldaki arkadaşlarla ( o zamana kadar ist.arkadaşlarla tanışmış olurum) Ankara ya toplu regalciler olarak geliriz, sizde orada bizi karşılar topluca Ankara gezisi Anıtkabir ziyareti yaparız. Ben iş için İstanbuldayım, motorum da burada ama ben has Ankaralıyım Batıkentten, ileride görüşmek üzere selamlar 06 BB 6782 Kırmızı RR.250
Müslüm arkadaşım ehliyet için doğru söylüyor polis ehliyetten başka evrak tanımaz. Otomobille giderken çoğu yerde dikkatimi çekiyor. Çevirmelerde trafik motorcuları es geçmiyor Ehliyetsiz trafiğe çıkamayalım derim.Sabredelim aralarda müsait yerlerde sürücülüğümüzü geliştirelim.



İnşallah kardeşim atamızı da ziyaret edeceğiz, kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
74
arkadaşlar selamlar benim lastiklerimle ilgili bir sorunum var.bilmiyorum sizin lastiklerin durumu nasıl ama özellikle arka lastiğim çok kaydırıyor üstelik daha 1000km deyim.arka lastiği değiştirmek istiyorum fakat motorsiklet lastiklerinde ne marka iyidir bilemiyorum...yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Aksu' Alıntı:
Müslüm arkadaşım ehliyet için doğru söylüyor polis ehliyetten başka evrak tanımaz. Otomobille giderken çoğu yerde dikkatimi çekiyor. Çevirmelerde trafik motorcuları es geçmiyor Ehliyetsiz trafiğe çıkamayalım derim.Sabredelim aralarda müsait yerlerde sürücülüğümüzü geliştirelim.

Benim ehliyetim de var ne oluyor ki sanki,ben gecen kıs halletmistim ehliyet isini o kadar polisin onunden geciyorum cevirmiyor bile sonra sinir oluyorum donup bidaha geciyorum yine cevirmiyor,insan bi cevirirde ilk defa ehliyetimizi gosterme fırsatı buluruz ya:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sınavlar 1 hafta ertelendi

1 temmuz olan sınav tarihi 8 temmuza kalmış şurada 1 ay daha bekleriz. Gerçi ben 151rsimle gitmediğim yer kalmadı ama ne yaparsın RR 'a kıyamam.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
Arkadaşlar Ekteki zipli dosyada şu ana kadar bana ulaşan bilgiler var. Listede ismi olanlar eksik bililerini tamamlayabilirlermi?

Listede olmayan regalci arkadaşlar sizleride listede görmek istiyoruz

tabloyu dolduranlar [email protected] adresine gönderirmisiniz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yasinsubay' Alıntı:
Benim ehliyetim de var ne oluyor ki sanki,ben gecen kıs halletmistim ehliyet isini o kadar polisin onunden geciyorum cevirmiyor bile sonra sinir oluyorum donup bidaha geciyorum yine cevirmiyor,insan bi cevirirde ilk defa ehliyetimizi gosterme fırsatı buluruz ya:p

Arkadaşım sakın öyle düşünme, bende senle inan aynı duygular içindeyim, ehliyetim daha 1 haftalık polisler benide çevirmiyor,uyuz oluyorum ama esas mesele bu değil, allah korusun bir kaza da ehliyetsiz muamelesi görürsün, o çok kötü, onun için ehliyet senin sigortan sakın bunu unutma,

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

coldfire' Alıntı:
arkadaşlar selamlar benim lastiklerimle ilgili bir sorunum var.bilmiyorum sizin lastiklerin durumu nasıl ama özellikle arka lastiğim çok kaydırıyor üstelik daha 1000km deyim.arka lastiği değiştirmek istiyorum fakat motorsiklet lastiklerinde ne marka iyidir bilemiyorum...yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

Herkesin lastiği kaydırıyor, sade senin değil kardeşim, arka freni dikkatli kullanman gerekiyor yoksa kendini yerde bulursun, tabi kalkışlarda da seri olursan patinaj çeker yine kendini yerde bulursun.

Lastiğini değiştirmek istersen sirkeciye git orada sadece lastik satan yerler var onlardan biraz daha sık dişli bir lastik al ama çok fazla birşey farkedeceğini sanmıyorum, sadece ıslak zeminde faydası olur, karar senin.

erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar Ekteki zipli dosyada şu ana kadar bana ulaşan bilgiler var. Listede ismi olanlar eksik bililerini tamamlayabilirlermi?

Listede olmayan regalci arkadaşlar sizleride listede görmek istiyoruz

tabloyu dolduranlar [email protected] adresine gönderirmisiniz

Galiba kimse takmıyor erdem kardeşim acaba neden bu topikteki onlarca insan listeye ismini eklemiyor anlamadım şimdiye 100 kişi olmalıydı. Böyle basit bir şeyi takmıyorsa bu insanlar, demekki ciddi bir durum olsa ayvayı yedik kimsenin umurunda olmıyacak, şu Adana MT lileri gibi olamıyoruz, orada geçen gün bir gezi sırasında HARUN isminde bir arkadaşımız ş....siz bir ensesi kalın tarafından hastanelik oldu şu an hala kırıklar içinde yatıyor, ne kadar MT üyesi varsa hepsi elbirliği yaptı büyük bir dayanışma içinde o adamın cezasını verdiler, tabi kaba kuvvet anlamında değil, hep beraber adamı önce deşifre ettiler şimdi de faxlar ve emaillerle bu durumu çeşitli yerlere protesto ediyorlar, bizimde bu dayanışma içinde olmamız gerekiyor, ama görüyorum ki biraz vurdum duymazlık var. Biraz sitem ettim ama arkadaşlar kusuruma bakmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Yardim

CANLARIM CIGERLERIM SEVGILI ARKADASLARIM.(UYYY AMMA YAG CEKTIK BEE) YENI MODEL RR T GIDONU OLAN SIYAH VAR YA ISTE ONUN BI RESMINI MOTORSIKLET RIZASI ICIN BIRI GONDERSIN YA DA BURDA YAYIMLASIN. [email protected]
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Raptorcular bırakın geyiği de önümüzdeki hafta Marmaris Marmok motor festivalinde bulusalım...:queen:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
evet doğru mes. senin motorun resimlerini arka plan yaptım.benimki olana kadar seninki ile idare etcez artık. nazar değmesin çok güzel.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
cok teskklr.Al ve kullan cok memnun kalacaksın...yalnız c serisi 250 lik diye yabana atmayın uzun catalı oldugundan sehir içinde biraz daha fazla ustalık istiyor belirteyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst