İzmir Kipa da yemek molası.Otobandan Aydın.Çinede meşhur köfte ekmek.Muğla'ya varış.1900.Ertesi gün 4 motosiklet Khvaltı yapmaya Çiçekli'ye gittik.

Burası Köyceğiz gölü.

önüşte Sakar rampasında ufak bir mola verdik.
Artık dönüyoruz.Tam techizat.
Güzel olan herşey gibi bu gezinin sonu.Tüm yolculuk çok güzeldi.Ha unutmadan söyliyeyim.Merak edenler olabilir.Yaklaşık 1100 Km yol yaptık.Ortalama 100 Krş.Yaktı.Bu arada birkaç kez 140 Km'yi gördüm.Hep iki kişi.Arkadaşlar ben çok memnunum.Umarım herkes öyledir.Yollarda hep ilgi odağı oldum.Sağlıcakla kalın.
aşkolsun bende dun aldım motorumu bana yokmu?AloneWolf07' Alıntı:hunluata arkadaşım motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullan:cat:
bozkurt' Alıntı:Arkadaşlar bu motor çooook uzun yol yapar.Sizleride çookkk memnun eder.Ben ve eşim benim gibi (biraz taze ama) motorcu olan oğlumun yanına Muğla'ya gittik.Rota,Bal-Aki-Man-İzm-Ayd-Çine-Muğ Otobandan.Hava çok güzel,yol dahada güzeldi.10,06,2005 günü saat 1100 da yola çıktık.İlk durak Akhisar'da çay molası.İkinci durak GÜLÜM için yakıt ve bize ihtiyaç molası.Anemon petrol
İzmir Kipa da yemek molası.Otobandan Aydın.Çinede meşhur köfte ekmek.Muğla'ya varış.1900.Ertesi gün 4 motosiklet Khvaltı yapmaya Çiçekli'ye gittik.
Köyceğiz gölü.
Dönüşte Sakar rampasında ufak bir mola verdik.
Tam techizat.
Tüm yolculuk çok güzeldi.Ha unutmadan söyliyeyim.Merak edenler olabilir.Yaklaşık 1100 Km yol yaptık.Ortalama 100 Krş.Yaktı.Bu arada birkaç kez 140 Km'yi gördüm.Hep iki kişi.Arkadaşlar ben çok memnunum.Umarım herkes öyledir.Yollarda hep ilgi odağı oldum.Sağlıcakla kalın.
gyazici' Alıntı:arkadaşlar pazar gününe katılımı arttıralım lütfen , yeni RR cilerle tanışmak için güzel bir fırsattır,akşamda 17:00'da RR'ların değerli öncüsü sevgili Aytek(Dogma) abimizle görüşeceğiz,hep buluşalım deniyor da yapamadık bir türlü,haydi elleri görelim beyler
(yav öldünüz mü kaldınız mı bir ses verin)
fener1907' Alıntı:horsefly,
Forumda ABS'nin mekanik olduğu yazıyor.Mekanik ABS cep telefonundan etkilenmesi çok zor.Çünkü ufak bir piston yardımıyla görev görüyor.
TRADER' Alıntı:Gokhan topla canım kardesım mıllletı.. sana guvenıyoruz. Erdem de bıraz kulıs yapsın![]()
arkadaşlar traderin açtığı topik ayrıntılar buradaTRADER' Alıntı:http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=299809#post299809
Raptor tayfası beklıyoruz canım kardeslerım
Selamlar