Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Takasa girelim benim motoru sen sat ... Seninkinin km'si daha düşük, yabancıya gitmesin... :)

kardeşim senin motorun km si çok olabilir ama makinan çok güzel,tadını çıkar.sanırım ben satma olayından vazgectim gibi,ama kesin değil

bu motoru nasıl görebiliriz .ne dir ne değildir .model ve km kaçtır .....

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...b-5000-km-de-siyah-t-gidon-custom-tarzi/detay
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
arkadaşlar dd250 ler arasında bildiğim kadarıyla farklı gidon seçenekleri mevcut acaba uzun yol için en uygun gidon türü hangisidir regal için ?
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
15
Selam arkadaşlar.
benimde aklımda bu motor var fakat şimdi öğrendimki çok değişik modelleri varmış depo gidon falan. alırken nelerine dikkat etmemiz gerekir onları kısaca açıklayabilirmisiniz. en uygunu beni idare edebilecek bi motor arıyorum. marka model olarakda regal raptor kesinleştmi hemen hemen aklımda. Hız düşkünü değilim sadece sesi olsun birazda konforu olsun yetiyo bana. Siz daha güzel bir modelini biliyorsanız önerebilirsiniz. 2. el bakıcam en fazla 3000-3500 arası bakınıyorum.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Öncelikle arasında motor olarak bi fark yok onu söyleyim... Sadece 250E-9 modelinde, yani kartal gidon denilen motorsiklette radyatör yatay konumda, çift fanlı, rake açısı yani direksiyonun açısı dar, gidon yani direksiyon kartal tutuş denilen tipte olduğu için dönüşler diğer modele göre biraz daha rahat... Gösterge gidon üzerinde...

250E-9B modelinde ise direksiyon açısı biraz daha geniş, radyatör dik konumda, göstergeler depo üzerindeki nikelajlı parça üzerinde montajlı ve bu nedenle daha hoş görünüyor, gidon T gidon olduğundan biraz daha custom chooper tarzına yakın... Ama dönüşler de alışana kadar zorluyor... En azından beni zorladı öyle söyleyim...

Şu an 250E-9B modelinin sıfır km olanı Türkiye de yok çünkü yeni modeli yani 250E-10 modeli, namı değer spyder modeli satılıyor...Kasası değişti yani... Ama 250E-9 modelini hala sıfır km bulabilirsin... Bu anlamda 250E-9 modeli öne geçebilir, hala satışı yapıldığı için...

Şahsi görüşüm 250E-9B modeli, çok daha hoş görünüyor, zaten bu nedenle de uzun araştırmalar sonucu bende 9B modelini aldım... Eğer ikinci el alacaksan, temizini bulduğunda zevkle bineceğinden emin olabilirsin... Sıfır km alacaksan 250E-10 Spyder modeli çok güzel ama biraz fiyatı yüksek... 250E-9 modeli İstanbul'da bikaç bayii de 4.900 TL ye buldum, Ankara'da ki bayii de 5.200 TL civarı bi fiyatı vardı...

Umarım yeterince aydınlatmışımdır seni, yine de sormak istediğin bi soru olursa, bildiğim kadarıyla cevaplamaktan zevk duyarım...
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
15
Öncelikle arasında motor olarak bi fark yok onu söyleyim... Sadece 250E-9 modelinde, yani kartal gidon denilen motorsiklette radyatör yatay konumda, çift fanlı, rake açısı yani direksiyonun açısı dar, gidon yani direksiyon kartal tutuş denilen tipte olduğu için dönüşler diğer modele göre biraz daha rahat... Gösterge gidon üzerinde...

250E-9B modelinde ise direksiyon açısı biraz daha geniş, radyatör dik konumda, göstergeler depo üzerindeki nikelajlı parça üzerinde montajlı ve bu nedenle daha hoş görünüyor, gidon T gidon olduğundan biraz daha custom chooper tarzına yakın... Ama dönüşler de alışana kadar zorluyor... En azından beni zorladı öyle söyleyim...

Şu an 250E-9B modelinin sıfır km olanı Türkiye de yok çünkü yeni modeli yani 250E-10 modeli, namı değer spyder modeli satılıyor...Kasası değişti yani... Ama 250E-9 modelini hala sıfır km bulabilirsin... Bu anlamda 250E-9 modeli öne geçebilir, hala satışı yapıldığı için...

Şahsi görüşüm 250E-9B modeli, çok daha hoş görünüyor, zaten bu nedenle de uzun araştırmalar sonucu bende 9B modelini aldım... Eğer ikinci el alacaksan, temizini bulduğunda zevkle bineceğinden emin olabilirsin... Sıfır km alacaksan 250E-10 Spyder modeli çok güzel ama biraz fiyatı yüksek... 250E-9 modeli İstanbul'da bikaç bayii de 4.900 TL ye buldum, Ankara'da ki bayii de 5.200 TL civarı bi fiyatı vardı...

Umarım yeterince aydınlatmışımdır seni, yine de sormak istediğin bi soru olursa, bildiğim kadarıyla cevaplamaktan zevk duyarım...

Çok teşekkür ederim ilgi ve alakana. Öncelikle 2.el ilan sitelerinden buldugum kadarıyla kafama yatan model 250E-9 hem daha makul fiyatta ve biraz daha insana güven veriyor temizlik açısından. tabi 9B temizinede denk gelememmiş olabilirim. biraz daha fazla araştırmam lazım 2. ellerini 250E-9B nin.

Yani ne diyim önce ilanlarını tek tek araştırmak lazım-ki bütün günüm onla geçiyor zaten. Sonrada görülmeye layık olanlar görülcek ama işte sonradan ne gibi sorun çıkartır, ve adam benden saklayabilir onu tam çözemicem. suzuki yada yamaha gibi motor olsa motor sesi ve biraz sürmede anlarsın ama bunları bilemiyorum maalesef.

Motor uygun fiyat ve hoş görüntülü oldugu için gençlerin elinde hor görülmüş olma olasılıgı çok yüksek. biraz fazla detaycı olmak lazım sanırım :)

Tekrar teşekkür, İyi akşamlar diliyorum.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Şu an 250E-9B modelinin sıfır km olanı Türkiye de yok çünkü yeni modeli yani 250E-10 modeli, namı değer spyder modeli satılıyor...Kasası değişti yani... Ama 250E-9 modelini hala sıfır km bulabilirsin... Bu anlamda 250E-9 modeli öne geçebilir, hala satışı yapıldığı için...

kardeşim sana güzel bir haber vereyim,satmaktan vazgeçtim:cat: çok mutluyum:rendeer:

ve konuya ilaveten 9b lerin yeni kasaları TR ye girdi.
jantlarda değişiklik var,depo üstü göstege gidonda ve önde çift disk var.
benim hoşuma giden sadece jantları oldu.depo kilidini raceingden almışlar çok komik olmuş.:salut:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
3
arkadaslar titreme olayı nasıl bu motorlarda .sıfır 2011 almayı düşünüyorum 250 alçem 5300 dediler bayide nasıl
yardımçı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
kardeşim sana güzel bir haber vereyim,satmaktan vazgeçtim:cat: çok mutluyum:rendeer:

ve konuya ilaveten 9b lerin yeni kasaları TR ye girdi.
jantlarda değişiklik var,depo üstü göstege gidonda ve önde çift disk var.
benim hoşuma giden sadece jantları oldu.depo kilidini raceingden almışlar çok komik olmuş.:salut:

Valla son dönemde aldığım en güzel haber bu... Çok sevindim... :queen: O zaman buluşmalara devam etmek lazım... :wiinkk:

Yeni modele baktımda tiksindim tek kelimeyle... Herkes güzelleştirir bunlar da çirkinleştirmiş bence... Çift diskten başka hiç bi yerini beğenmedim... :farao:

Bi bizim efsaneye bak bi de şuna... Başka yoruma gerek yok bence... :bounce:

rr23hu.jpg
regale9blarge.jpg


arkadaslar titreme olayı nasıl bu motorlarda .sıfır 2011 almayı düşünüyorum 250 alçem 5300 dediler bayide nasıl
yardımçı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

Titreşim olmayan motor olmaz bence sadece az titreşimli, çok titreşimli motor olur diye düşünüyorum... Eğer sıfır km alıcaksan rodajını kendin yapıcaksın... Eğer düzgün bi rodaj yaparsan titreşimi en aza indirirsin... Ama katoloğda yazan rodaj kurallarına uymazsan titreşimi bırak deprem bile olur motor da...

Ben 2. el aldım ama benim motorun titreşimi rahatsız edici boyutlarda değil... 110-120 'yi geçtiğimde rahatsız etmeye başlıyor ama zaten o hızda çok uzun süre kalamadığım için pek bişey fark etmiyor...
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Değerli arkadaşlar, bilenler bilir motorumu yeni aldım sayılır... Eski sahibi'nin yaptığı değişikleri yavaş yavaş ancak düzeltebiliyorum...

Şimdi de sıra plakalığa geldi... Arkadaş plakayı App diye tabir edilen, standart dışı plaka ile değiştirmiş... Ne orjinal plakadan ne de plakanın bağlandığı yerden eser kalmamış... Bunu düzeltmem gerek... Bunu yapmamın İki önemli nedeni var ki bunların birini yağmurlar yağmaya başlayınca anladım... O parçanın olmaması yüzünden arkadan aşırı derecede çamur sıçratıyor motor ve berbat durumda kalıyorum...

Bir diğer nedeni de standart dışı plakanın polis tarafından fark edilmesi durumunda olası ceza durumu... Durup dururken herşey nizami iken bu yüzden ceza yemeye gerek yok diye düşünüyorum... Plakayı da yeniden çıkarıcam ve bu parçaya bağlamam gerek... Özetle, bana o parçadan lazım, elinde çıkması olan, çıkma bulabileceğim birilerini tanıyan veyahut sıfır ürün bulabileceğim bir yer var mı ? Bu parçanın fiyatını bilen varsa bilgi verirse sevinirim... Emre ltd. sitesine baktım ama bilg alamadım.. Ankara olursa çok makbule geçer, olmazsa da yapacak bişi yok...

Olması gereken parçayı işaretledim işte burada : :cat:

plaka2k.jpg


Bu da benim motorun hali : :farao:

plaka1.jpg
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
12
kardeşim sana güzel bir haber vereyim,satmaktan vazgeçtim:cat: çok mutluyum:rendeer:

ve konuya ilaveten 9b lerin yeni kasaları TR ye girdi.
jantlarda değişiklik var,depo üstü göstege gidonda ve önde çift disk var.
benim hoşuma giden sadece jantları oldu.depo kilidini raceingden almışlar çok komik olmuş.:salut:

Dostum bahsettiğin 9b değil Yeni Daytona lar DD350E-6C diye geçiyor. Bugün gördüm birini gerçekten güzel alet
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Dostum bahsettiğin 9b değil Yeni Daytona lar DD350E-6C diye geçiyor. Bugün gördüm birini gerçekten güzel alet

Hocam ikinizde ayrı motorlardan bahsediyorsunuz...

Toprakozz'un söylediği motor, kendisinin ve de benim kullandığım motorun makyajlanmış hali yani Regal Raptor DDYW 250E-9B modeli... O model Türkiye'de 4-5 yıldır var... Ve Toprakozz bu model konusunda çok bilgilidir, uzun süre kullanmıştır... O nedenle bi yanlışı yok, sen yanlış anlamışsın... :wiinkk:

Daytona ise bambaşka bi model... Türkiye pazarına yeni girdi bu model... Hem fiyat olarak, hem motor hacmi olarak, hem şekil itibariyle bambaşka bi motor... :cat:

Uzun zamandır bende internetten takip etmekteyim o modeli ama Yurt dışı diye sadece hayal ediyordum... Eğer burada da satışı başladıysa bakarsınız ilerleyen dönemde bize de almak nasip olur...:queen:
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
4
selam

öncelikle herkese merhaba forumda yeniyim ve regal raptor alıcam ama kafamı çook fazla karıştırdılar 250 lik alırsan çook yakar ve kronik bi su soğutma arızasının olduğunu dile getiriyorlar 125 liktede şişme yaşanabiliyomuş ve 85 km nin üzeri zor görülüyomuş bunların gerçeklik payı ne kadardır hangisini almam daha mantıklı? hergün 50 km yol yapıcak motor bana sorun çıkartır mı? sorularımı cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
öncelikle herkese merhaba forumda yeniyim ve regal raptor alıcam ama kafamı çook fazla karıştırdılar 250 lik alırsan çook yakar ve kronik bi su soğutma arızasının olduğunu dile getiriyorlar 125 liktede şişme yaşanabiliyomuş ve 85 km nin üzeri zor görülüyomuş bunların gerçeklik payı ne kadardır hangisini almam daha mantıklı? hergün 50 km yol yapıcak motor bana sorun çıkartır mı? sorularımı cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler :)

Arkadaşım, bende Ankara'dayım ve bu motoru çok uzun süre araştırdım... Ankara'da çok fazla bulunan bi motor değil, bulana kadar çok uğraştım ama sonucuna değdi... Bende alırken her kafadan bi ses çıkıyordu ama kafama taktım, bildiğimi okudum ve aldım... Şimdi iyi ki aldım diyorum... :cat:

Bende 250 CC, T gidon class modeli var... Çok da memnunum... Sana da tavsiye ederim... Çinlilerin arasında bir numaradır... Sıfır km mi alacaksın, ikinci el mi bilmiyorum ama 2. el ise temiz bi makine bulur, düzgün kullanırsan kolay kolay başını ağrıtmaz... Sıfır alırsan da rodaj aşamasını düzgün yaparsan yıllarca sorunsuz binersin... :wiinkk:

Hemen hemen aynı paraya 125'lik hemde hava soğutmalı motor alacağına, 250'lik su soğutmalısını al, yolda da üzülmesin gidişi tarzına göre iyi... Tabii motorsiklet tecrübeni de bilmiyorum acemi isen 250 cc'de zorlanabilirsin belki... Sonuçta hem daha güçlü, hemde daha ağır bi makine acemiyi zorlar... :wiinkk:

Merak ettiğin başka bişi olursa her zaman bildiğim kadarıyla cevaplarım... Eğer istersen uygun bi zamanda motorumu da inceleyebilirisin... Raptor hayranlarına her zaman kapım açıktır... :bounce:
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
4
ilgin için çoooooooooooooooook teşekkür ederim :) motorunu görmeyide çook isterim nerde oturuyosun bilmiyorum ama çayyoluna yakınsan orda çalışıyorum best buy da beklerim :) motor tecrubeme gelince 125 lik oto bi scotter kullanıyodum tatil zamanlarında tabi kuzenimin motoruydu başka bi tecrübem yok bide mağzadaki arkadaşın repsol 1000 cc sine bindim ve inmem 1 oldu korkunç ağır bi motor gözümde yemedi açıkçası:D yani şölede bi şey var 125 ve 150 liklerin yakıt tüketimi çook azmış 250 likler ortalama 140 150 bin yakıyo die gözüm korktu biraz benim her gün yaklaşık 50 km gitmem lazım yakıt tüketiminden dolayı biraz gözüm korkuyo.temiz 2 ci el ve zorlamama kısmına gelince öle uç noktalarda bi beklentim yok eski bi 84 jettamız var ben kendimi bildim bileli bizdedir :D babamda sanayiden emekli pek sorunla karşılaşacağımı sanmıyorum benim için önemli olan piston ve şanzuman sıkıntıları olmasın yaşamayım bana yeter :) senin motorunun yakıt tüketimini yazarsan ayrıntılı olarak sevinirim :)
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
55
tanıdık geliyormu?

regalle aynı motorları getirmişler


ASYA GHOST-350

001.jpg

002.jpg

005.jpg

007.jpg



BIR UÇTAN BIR UCA ÖLÇÜLERİ : 2310x930x1080
DINGIL MESAFESİ : 1650 mm
NET AĞIRLIK : 190 Kg
AZAMİ AĞIRLIK KAP. : 160 Kg
YAKIT HANESİ KAP. : ≥13.5 Lt.
TRANSMİSYON : ZİNCİR
MAKSİMUM HIZ : ≥134 Km./h.
MOTOR TİPİ : 2 Silindir- 4 Zamanlı-su soğutmalı
ÇAP ve STORK (MM) 320 cm3

MOTOR GÜCÜ : 15 hp / 7500 r/min
ÇALIŞTIRMA : Elektrik Marşlı: Marş Pedallı
YAĞLAMA : Basınç ve Sıçratmalı
MOTOR YAĞI : 4 Zamanlı Motor Yağı
LASTİKLER : ÖN 90/90-21 225kpa ARKA 160/80-16 225kpa
FRENLER : ÖN DİSK , ARKA DİSK
JANTLAR : ÖN HAFİF METAL ARKA HAFİF METAL

ATEŞLEME : C.D.I.
ATEŞLEME BUJİSİ : D8EA(NGK)
AKÜ : 12 V./9 A.h
SİGORTA : 15 A
FARLAR : 12V/35W/35W
DÖNÜŞ SİNYAL LAMBALARI : 12V / 10W / 3W
ARKA FREN LAMBASI : 12V/ 21/51W
KORNA : 12V/15dB
GÖSTERGE PANELİ : 12V – 2.7W

TAVSİYE EDİLEN SATIŞ FİYATI - 8.400 TL KDV VE ÖTV DAHİLDİR


ASYA PARS-250
001.jpg

005.jpg

012.jpg

008.jpg


BIR UÇTAN BIR UCA ÖLÇÜLERİ : 2280x895x1110
DINGIL MESAFESİ : 1570 mm
NET AĞIRLIK : 151 Kg
AZAMİ AĞIRLIK KAP. : 171 Kg
YAKIT HANESİ KAP. : ≥14 Lt.
TRANSMİSYON : ZİNCİR
MAKSİMUM HIZ : ≥110 Km./h.
MOTOR TİPİ : 2 Silindir- 4 Zamanlı-su soğutmalı
ÇAP ve STORK (MM) 234 cm3

MOTOR GÜCÜ : 12,3 hp / 1500+-100 r/min
ÇALIŞTIRMA : Elektrik Marşlı: Marş Pedallı
YAĞLAMA : Basınç ve Sıçratmalı
MOTOR YAĞI : 4 Zamanlı Motor Yağı
LASTİKLER : ÖN 90/90-18 225kpa ARKA 130/90-15 280kpa
FRENLER : ÖN DİSK , ARKA DİSK
JANTLAR : ÖN HAFİF METAL ARKA HAFİF METAL

ATEŞLEME : C.D.I.
ATEŞLEME BUJİSİ : D8EA(NGK)
AKÜ : 12 V./9 A.h
SİGORTA : 15 A
FARLAR : 12V/35W/35W
DÖNÜŞ SİNYAL LAMBALARI : 12V / 10W / 3W
ARKA FREN LAMBASI : 12V/ 21/51W
KORNA : 12V/15dB
GÖSTERGE PANELİ : 12V – 2.7W
YAN LAMBALAR :
TAVSİYE EDİLEN SATIŞ FİYATI - 5.350 TL KDV VE ÖTV DAHİLDİR
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
bütün regalcilere geçmiş olsun.artık ayağa düştü asya damgasıyla :(

mehmet istediğin parça bende var hemde 3 tane :D
görüştüğümüzde veriyim sana
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
bütün regalcilere geçmiş olsun.artık ayağa düştü asya damgasıyla :(

mehmet istediğin parça bende var hemde 3 tane :D
görüştüğümüzde veriyim sana

Eyvallah kardeşim...

Bende kış çıkana kadar kullanayım diye uydurmasyon bi parça yapmıştım fabrikada... Alacağım iki oldu kılavuz + çamurluk... :cherry:

Hadi buluşalım artık...:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
merhabalar. tamı tamına 315sayfa yazılmıs bugune kadar yararlı yararsız. hepsini okuyup sormak istedigim soruların cevabını kendimde alabilirim fakat taktir edersiniz ki 315sayfayı 1günde dahi okumam mümkün degil. bu yuzden sordugum soruları kullanan bilen arkadaslar cevaplayıp bana yardımcı olursa sevinirim. öncelikle 250E-9 modeli icin motor ömrü olarak ne diyebilirsiniz ? 18bin bu motor icin fazla mıdıır ? kronik sorunları var mıdır ? parca problemi var mı ? ikinci el alırken nelere dikkat etmeliyim ? şimdilik aklıma bunlar geliyor yardımcı olursanız sevinirim :)
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
yok mu yardım edecek kimse ? o kadar kiş okuyorda kimse birsey bilmiyor mu :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst