Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
* Öncelikle ilgi alakanız için tesekkurler. Gıcırtı konusunda sanırım haklısın ben oturdugumda gıcırtı pek olmuyor kasis vs olmadıkca. Ancak arkada biri varsa gıcırtı rahatsız edici boyutta.Peki bu salıncakların onarılması dertli bi işmi maddi açıdan, yoksa ufakbi işlem ile halledilebilirmi , kusra bakmayın ilk motorum oldugundan malesef çok bilgi sahibi değilim
* Zannedersem gaz elciğinin yanındaki far çubugu da 2 kademe oynuyor , heralde 3 kademe olması lazım bahsettiğin gibi. Muhtemelen orada bi sıkıntı var , açıp bakmak lazım değişmesi gerekmiyodur inş . Bu arada ali ustanın numarasını özelden verebilirsen çok sevinirim.
1-şimdi salıncak olayı maddi açıdan bişi değilde onun sökülmesi problem hakkaten :farao:
şimdi yan kapaklar sökülüyor ve aşşağıda salıncağın civataları gözüküyor onlar somun kısmını söküosun sora civatayı çıkarcakmış gibi ileri vuruyorsun yaklaşık 2-3 cm dışarı çıkınca diğer tarafı iyice yağlıyosun sora tekrar civatayı yerine çakıosun somunu yerine sıkıyosun anlatamamış olabilirim özelden numaramı veririm telde anlatırım bide
2-far çubuğunun değişmesi gerekmez sanırım onuda telde anlatabilirim