Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
* Öncelikle ilgi alakanız için tesekkurler. Gıcırtı konusunda sanırım haklısın ben oturdugumda gıcırtı pek olmuyor kasis vs olmadıkca. Ancak arkada biri varsa gıcırtı rahatsız edici boyutta.Peki bu salıncakların onarılması dertli bi işmi maddi açıdan, yoksa ufakbi işlem ile halledilebilirmi , kusra bakmayın ilk motorum oldugundan malesef çok bilgi sahibi değilim :)
* Zannedersem gaz elciğinin yanındaki far çubugu da 2 kademe oynuyor , heralde 3 kademe olması lazım bahsettiğin gibi. Muhtemelen orada bi sıkıntı var , açıp bakmak lazım değişmesi gerekmiyodur inş . Bu arada ali ustanın numarasını özelden verebilirsen çok sevinirim.

1-şimdi salıncak olayı maddi açıdan bişi değilde onun sökülmesi problem hakkaten :farao:
şimdi yan kapaklar sökülüyor ve aşşağıda salıncağın civataları gözüküyor onlar somun kısmını söküosun sora civatayı çıkarcakmış gibi ileri vuruyorsun yaklaşık 2-3 cm dışarı çıkınca diğer tarafı iyice yağlıyosun sora tekrar civatayı yerine çakıosun somunu yerine sıkıyosun anlatamamış olabilirim özelden numaramı veririm telde anlatırım bide :)
2-far çubuğunun değişmesi gerekmez sanırım onuda telde anlatabilirim:)
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
4
mrb arkadaşlar ben forumda yniym aranıza yeni katıldım yollardada yanınızda olcam inş. yakın zamanda.motor tutkusu içmde her zmn vardı ama yaklasık 1 aydr çk fena halde kafayı taktım, arabamdan gönlm geçti diyebilirm.bisiklet ve araba konusunda çok iyiym fakat daha önce hiç motor kullanmadm bi kere mobilet dnedm onu saymaya gerek yok sanırım :) motoru kendi başıma keşfedeblrmiyim yksa eğitimleri varmıs galiba onlaramı katılmalıyım ve bu Regal Raptor spyder e-10 denilen makinaya aşık oldum yeni başlıyan biri için uygun bi motor mu sizce(değilse e-9da çok tatlı bi makine) ?? bni bilgilendirmnizi istiyorum arkadaşlar şimdiden saolun :cat: haa birde canlar motor konusunda çok meraklıym aklıma takılan şeyleri konusabilceğm motor bilgisi olan bir arkadaşla tanısmak isterm,çevremde hiç motor kullanıcısı yok ben ilk olcam sanırm :) :cat:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
mrb arkadaşlar ben forumda yniym aranıza yeni katıldım yollardada yanınızda olcam inş. yakın zamanda.motor tutkusu içmde her zmn vardı ama yaklasık 1 aydr çk fena halde kafayı taktım, arabamdan gönlm geçti diyebilirm.bisiklet ve araba konusunda çok iyiym fakat daha önce hiç motor kullanmadm bi kere mobilet dnedm onu saymaya gerek yok sanırım :) motoru kendi başıma keşfedeblrmiyim yksa eğitimleri varmıs galiba onlaramı katılmalıyım ve bu Regal Raptor spyder e-10 denilen makinaya aşık oldum yeni başlıyan biri için uygun bi motor mu sizce(değilse e-9da çok tatlı bi makine) ?? bni bilgilendirmnizi istiyorum arkadaşlar şimdiden saolun :cat: haa birde canlar motor konusunda çok meraklıym aklıma takılan şeyleri konusabilceğm motor bilgisi olan bir arkadaşla tanısmak isterm,çevremde hiç motor kullanıcısı yok ben ilk olcam sanırm :) :cat:

aramıza hoşgeldin iyi forumlar dilerim
spyder motor ilk defa kullanacağın için baya bir zorlanırsın kanısındayım motorda çatal uzun olduğu için virajda motoru devirme ihtimalin yüksek
genede sen bilirsin tabi
bu arada nerden katıldığını kaç yaşında olduğunuda belirtirsen seviniriz:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
4
hoşbulduk tşkler spyderla başlamaya gerek yok o halde cvp için saol :)
yolları sizin gibi motorcu arkadaşlarla paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar uzun süredir raptör kullanıcılarının burada yazdıklarını takip ediyorum.
Benim bugüne kadar hiç motor deneyimim olmadı. Yaklaşık iki buçuk aydır motor almaya karar verdim. Genelde raptör alanları çogu mennun ama bir kısımıda memnuniyetsizligini dile getirmiş. ben bir başlangıç yapmak istiyorum ve bu motoru çok begendim ve 2. el alsam bir problem yaşarmıyım.

herkese teşekkürler
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza bi hoşbulduk diyeyim dedim :cherry: hepinize cümleten hayırlı ramazanlar kazasız belasız zevkü sefalı sürüşler :cherry: ya ben normalde 4 teker tutkunuyum ama bu 2 aydır chooper aşkı dogdu içime öle bi kapıldım öle bi gidiyorum elim ayagım durmuyor normalde arabayı satıyorum ihtiyaçtan dolayı aslında almamam lazım motor filan ama elim ayagım durmuyor sonumu allah hayır etsin :cherry: ben bu regallere taktım 2000tl ve altı ( üstü degil :cherry: ) 125cc 150cc 250cc hangisi olursa artık temizligine göre alıcam baya bi fikir edindim sayenizde.aslında 100cc'lik de çok hoş mini chopper :) ama fazla satılık yok ve satanlarda 150-250'lik fiyatına satıyolar nerdeyse....varsa satmayı düşünen hemen geliim bakim alim gidimm :cherry: istanbul ve çevre illerdeki arkadaşlara sesleniyorummm yok mu satannn :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhaba arkadaşlar uzun süredir raptör kullanıcılarının burada yazdıklarını takip ediyorum.
Benim bugüne kadar hiç motor deneyimim olmadı. Yaklaşık iki buçuk aydır motor almaya karar verdim. Genelde raptör alanları çogu mennun ama bir kısımıda memnuniyetsizligini dile getirmiş. ben bir başlangıç yapmak istiyorum ve bu motoru çok begendim ve 2. el alsam bir problem yaşarmıyım.

herkese teşekkürler
aramıza hoşgeldin
2. el alacağın motora bağlı kimse problem yaşamazsın garantisi veremez
benim motorla yaşamazsın o ayrı ama ben memnunum satmıyroum:wiinkk:
merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza bi hoşbulduk diyeyim dedim :cherry: hepinize cümleten hayırlı ramazanlar kazasız belasız zevkü sefalı sürüşler :cherry: ya ben normalde 4 teker tutkunuyum ama bu 2 aydır chooper aşkı dogdu içime öle bi kapıldım öle bi gidiyorum elim ayagım durmuyor normalde arabayı satıyorum ihtiyaçtan dolayı aslında almamam lazım motor filan ama elim ayagım durmuyor sonumu allah hayır etsin :cherry: ben bu regallere taktım 2000tl ve altı ( üstü degil :cherry: ) 125cc 150cc 250cc hangisi olursa artık temizligine göre alıcam baya bi fikir edindim sayenizde.aslında 100cc'lik de çok hoş mini chopper :) ama fazla satılık yok ve satanlarda 150-250'lik fiyatına satıyolar nerdeyse....varsa satmayı düşünen hemen geliim bakim alim gidimm :cherry: istanbul ve çevre illerdeki arkadaşlara sesleniyorummm yok mu satannn :mrgreen:
sende aramıza hoşgeldin kardeş
2000 tl ve altı 250 cc regal aldığın zaman nasıl bir performans bekliyeceksin o motordan çok merak ediyorum:silent:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
aramıza hoşgeldin
2. el alacağın motora bağlı kimse problem yaşamazsın garantisi veremez
benim motorla yaşamazsın o ayrı ama ben memnunum satmıyroum:wiinkk:

sende aramıza hoşgeldin kardeş
2000 tl ve altı 250 cc regal aldığın zaman nasıl bir performans bekliyeceksin o motordan çok merak ediyorum:silent:

sagolun alper bey hoşbulduk wala sahinbinde'de bi kaç ilan vardı onlara bakıyordum da şuan bütçe konusunda yeniden hesap yapmak zorunda kaldım malum konulardan dolayı yoksa bitane sıfır 100cc regal bulmuştum 1700tl ye ama ondan da vazgeçmek zorunda kaldım mondial 250 buldum asker bir arkadaştan çok temiz görünüyor 1300 17000 km'de diyor bakalım o olmazsa artık 750-1000tl arası mondial 125 zn bakıcass ama chopper alamadıgıma çok üzülürüm:pale:
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Mavi prens , Regalimi 20 gün önce aldım ilk motorum , hemen hemen de ilk tecrübem diyebilirim. Ne dogru düzgün birinin arkasında gezdım ne de kullandım. Başlangıç için 250 cc bana çok ideal gelmişti öylede oldu. Konuyu bağlamak istediğim yere gelince ; 100 cc yada 150cc motor seni bi süre sonra tatmin etmeyebilir diye düşünüyorum.Gerek güç gerekse ses açısından. Göreceli bi kavram elbette kimi güçlü motor istediğinden dolayı bi süre sonra memnun olmayabilir kimide egzozdan gelen sesi yetersiz görür. Nitekim 250 cc motor kullanıcılarının % 50 si susturucuları çıkarttırıyor. Karakter meselesi bu elbette ama bana öyle geliyo ki 100 cc bi motor alırsan alıştıktan sonra ilk işin susturucuları çıkartmak olur , o güçte bi motora da persormans egzoz taksan ne olur susturucu cıkartsan ne olur. Bana kalırsa bütce yettiğince içimize sinmeden motor alacağımıza bekleyip tatmin edecek bi motor almak daha iyi. Bu arada motorumdan gayet memnunum ilk aldıgım sıra akü problemi falan yaşasamda değiştirdikten sonra hiç problem yaşamadım çok şükür . Gerek tip gerek güç gerekse egzozdan aldıgım ses bana baya uzunca bi süre yetecek gibi , egzozdan daha tok ses alabilsem müthiş olucak ama böylesi de çok keyifli :) bu arada Alper bey motoru ilk aldıgım günlerde yardımcı olmuştunuz elinizden geldiğince,tesekürler. iyi akşamlar herkese.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu arada Alper bey motoru ilk aldıgım günlerde yardımcı olmuştunuz elinizden geldiğince,tesekürler. iyi akşamlar herkese.

ne denemek kardeşim her zaman yanınızdayım
bu arada eksozdan gelen ses için bir şey diyeceğim aklında bulunsun
motorun altından bak ortada eksozları birleştiren bir boru var mı varsa onu çıkartırııyorsun ses daha bir manyak oluyo söyliim :cat:
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Baktım ben o boruya ama göremedım sanırım benımkınde yok yad benden öncekı arkadaş kestirmiş olabılır. Yanlız şöyle bişi var , egsozlarda kaç susturucu var bılmıorum da benım sağdakinden daha güzel ve tok ses çıkıyor soldaki ise cılız kalıyo . Heralde sağdakinin susturucularıyla oynama var heralde. Soldakinin susturucusunucıkartsam mı acaba. Caddelerde görüoruz mutlaka hepımız 125lık -150 lık motorların susturucularını cıkarıolar ve bana göre çok rahatsız edici bi ses çıkıo ortaya patır patır ötüyo. Tok bi sesi de yok kafa şişiriyo sadece. Öyle olmasından korkyorum ne dersın ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Baktım ben o boruya ama göremedım sanırım benımkınde yok yad benden öncekı arkadaş kestirmiş olabılır. Yanlız şöyle bişi var , egsozlarda kaç susturucu var bılmıorum da benım sağdakinden daha güzel ve tok ses çıkıyor soldaki ise cılız kalıyo . Heralde sağdakinin susturucularıyla oynama var heralde. Soldakinin susturucusunucıkartsam mı acaba. Caddelerde görüoruz mutlaka hepımız 125lık -150 lık motorların susturucularını cıkarıolar ve bana göre çok rahatsız edici bi ses çıkıo ortaya patır patır ötüyo. Tok bi sesi de yok kafa şişiriyo sadece. Öyle olmasından korkyorum ne dersın ?

bizim motorda 2006 modellerde eksozdaki susturucu şöyle
eksoza arka alt taraftan bakınca bir vida görüceksin onu gevşetince içerdeki susturucuyu çıkartabilirsin (ilk kısım) ama onun önündekileri çıkartman nerdeyse imkansız onu ancak eksozcu yapabilir:cat:
sesin bir tarafta tok diğer tarfta cılız olması konusunu bilmiyorum walla:)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler herkese selamlar..

ya bu regallerin 250cc olanlarında 2009 ve üstü modellerinde T gidon varmı?
varsa hangi model?..

birde benim boy 1.93.. sıkıntı çekermiyim regalde?
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
T gidon kartal gidonlulara göre biraz daha iri duruyor ön maşanın uzunlugu, hız göstergesinin depo üstünde olması moturun ön kısmını daha yüksek gösteriyor. Sizin için tatmin edici olurmu bilemiyorum ancak rahatsızlık vereceğini de düşünmüyorum. Kısa ve öz konuşmak gerekirse bu fiyata alınabilecek daha iri bi cruiser oldugunu zannetmiyorum.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Sevgili arkadaşlar, Regal raptorun kullanma kılavuzuna ihtiyacım var... Benim motorum 250 E 9B Class model yani namı değer T gidon... Ama sanıyorum Kartal gidonlu 250 E 9 modeliyle pek farklı bi kılavuzu olduğunu da sanmıyorum...

İnternet ortamında ulaşabileceğim yada sizin bildiğiniz başka yerler de bu kılavuza nasıl ulaşabilirim ?! Motoru 2. el alınca bu tip sorunlar olabiliyor... İnternette de aradım ama bulamadım, var mı böyle bi paylaşım...?!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar arkadaşlar, ankara'da temiz, 10.000-20.000 km de olabilir, bi regal arıyorum.. Limitim 3000tl.. Satacak olan arkadaşlar varsa buraya yazabilirler mi ? Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst