- Katılım
- 4 Şub 2010
- Mesajlar
- 18
slm mıllet raptorcu arkadas varmı suan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------
akdaslar yenı 2008 model 2009hazıranda tarafıge cıkmıs cok temız DD250 E9 ALDIM.yanlız egzozdan cok zırıltılı sesler gelıyor servısı yaparız dedı neden bole yaptı genelde egzozlarda bu problem varmıs bana soledıklerıne gore... kac bın km de yag. degısıyor,kac kılo konuyor.su eksıltırse hep antıfırızmı yoksa sumu ılave edelım.yag markası ne kullanayım.depo ustune derı kılıf satılan yer varmı ozelmı yaptıracaz..bılgı verırsenız genel olarak tsk ederım antalyada yasıyorum motor tavsıye uzerıne aldım pek bılgım olmadıgı ıcın yardımlarınızı beklıyorum.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------
akdaslar yenı 2008 model 2009hazıranda tarafıge cıkmıs cok temız DD250 E9 ALDIM.yanlız egzozdan cok zırıltılı sesler gelıyor servısı yaparız dedı neden bole yaptı genelde egzozlarda bu problem varmıs bana soledıklerıne gore... kac bın km de yag. degısıyor,kac kılo konuyor.su eksıltırse hep antıfırızmı yoksa sumu ılave edelım.yag markası ne kullanayım.depo ustune derı kılıf satılan yer varmı ozelmı yaptıracaz..bılgı verırsenız genel olarak tsk ederım antalyada yasıyorum motor tavsıye uzerıne aldım pek bılgım olmadıgı ıcın yardımlarınızı beklıyorum.....