Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
slm mıllet raptorcu arkadas varmı suan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

akdaslar yenı 2008 model 2009hazıranda tarafıge cıkmıs cok temız DD250 E9 ALDIM.yanlız egzozdan cok zırıltılı sesler gelıyor servısı yaparız dedı neden bole yaptı genelde egzozlarda bu problem varmıs bana soledıklerıne gore... kac bın km de yag. degısıyor,kac kılo konuyor.su eksıltırse hep antıfırızmı yoksa sumu ılave edelım.yag markası ne kullanayım.depo ustune derı kılıf satılan yer varmı ozelmı yaptıracaz..bılgı verırsenız genel olarak tsk ederım antalyada yasıyorum motor tavsıye uzerıne aldım pek bılgım olmadıgı ıcın yardımlarınızı beklıyorum.....
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Merhabalar arkadaslar bir nefeste butun yazilari okudum ve regal raptor almaya karar verdim. Fakat Ankara'da oldugum icin seceneklerim cok az. Boyum 1.65 oldugu icin T gidon versiyonunu denedigimde manevralarda standard gidon kadar rahat olmadigini gordum ve onlari eledim. Sizler sayesinde buji aku zincir derken parcalar konusunda da baya bilgi sahibi oldum. Simdi tek eksik kaliteli parcalarla iyi bir usta tarafindan bakimlari yapilmis az km'li bir rr bulmak. Forumdaslar olarak satmayi dusunen yada cevresinde rr'ini satmayi dusunenler varsa bu ay icerisinde almayi planliyorum. Insallah bulabilirim.

aslında olurdu
ama
benimki T gidon
yani
senin için malesef :pale: ama benim için çok keyifli :bounce:
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
90
Rrrrr

selam arkadaşlar nihayet bende regal aldım.burdan halil ve serkan kardeşime çokkkk teşekkür ederim hayırlısı ile yollara düşeceğiz bizde.motor ile bir sorun olursa(ki inşallah olmaz)sizlerden bilgi alacağım.:cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
2
Selam beyler ben yeni bi 250e-9 aldımda benzin ibresi yok ilk motosikletim benzinin alup olmadıını nasıl anlayablrm ??
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
Slm beyler benım regal paptor 250lik sınyallerı duz yanmaya basladı tık tık dıye atmıyor neden acaba musurmu bozuldu..sızce bunun musuru nerde bılen soylerse sevınırım kendın degıstıre bılırmıyım .her musur olurmu buna tsk ler...
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
yeni alan arkadaslara hayırlı olsun .regalmurat senin soruna gelecek olursak büyük ihtimalle müşül bozulmuştur.sağ kapağın altında , akünün yanında
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
31
motora bahane yok-balıkesir

slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaa:( yolda yapmak istiyorum ama.

görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız

Sen hiç moralini bozma,kendi direksiyonuna güveniyorsan mesele yok, hayırlı yolculuklar,salimen git,Başkaca bir söyleyeceğim yok.Bu iş senin iradende bitiyor.selamlarHayta4547 selamlar!!!!
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
:)
Sen hiç moralini bozma,kendi direksiyonuna güveniyorsan mesele yok, hayırlı yolculuklar,salimen git,Başkaca bir söyleyeceğim yok.Bu iş senin iradende bitiyor.selamlarHayta4547 selamlar!!!!

eyvallah zeki usta ben direksiyonuma güveniyorum allahın izniyle 12 yaşımdan beri motor kullanırım ama uzun yol olmadı hiç anladığım kadarıyla balıkesirdesnz ben de nisan da oraya gelicem kuzenimin yanına görüşmek isterdm sizinle tanışıp laflardık teşekkürler mail:[email protected] ALİ Ç.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------

Slm dostlar size bir şey soracaktım benim rr 250 nin yakıt muslugu benzin sızdırıyor usta bir şey olmaz diyor ama içim el vermedi değiştirmek istiyorum ben bunu nereden ve nasıl tedarik edebilirim sizce normal piyasadaki musluklar olmuyor bizimkiler ince dişli ve 25 anahtarlıymış acaba nasıl yapabilirm bunu tesekkürler
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
31
GÖrüşmek güzeldir-Balıkesir

:)

eyvallah zeki usta ben direksiyonuma güveniyorum allahın izniyle 12 yaşımdan beri motor kullanırım ama uzun yol olmadı hiç anladığım kadarıyla balıkesirdesnz ben de nisan da oraya gelicem kuzenimin yanına görüşmek isterdm sizinle tanışıp laflardık teşekkürler mail:[email protected] ALİ Ç.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------

Slm dostlar size bir şey soracaktım benim rr 250 nin yakıt muslugu benzin sızdırıyor usta bir şey olmaz diyor ama içim el vermedi değiştirmek istiyorum ben bunu nereden ve nasıl tedarik edebilirim sizce normal piyasadaki musluklar olmuyor bizimkiler ince dişli ve 25 anahtarlıymış acaba nasıl yapabilirm bunu tesekkürler

Ben Balıkesir Orman Bölge Müdürlüğünde Orman mühendisliği Yapıyorum;Gelmeniz Bana şeref veriri;çayımI içer tanışırız;Ben aslen akhisarlıyım da.Güzel günlerde buluşmak üzere,selamlar.
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
Slm arkadaslar ben bırde fanları kendım istegın zaman calıstırmak için dugme koydurucam sızler ne dersınız. Olurda fan musuru veya termostat bozulursa ordan dırek acarım motoru soguturum.dusuncelerınızı beklıyorum tskler.........
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba arkadadaşlar.

Geçengün motorumu çarşının göbeğinde 1 saatliğine bıraktım. Dönüşte çalıştırmak için geldiğimde de gaz kolunun boşa döndüğünü gördüm. Gaz telinin kopmuş olduğunu düşündüm, öylede olmuş zaten.

Rölanti ayarını yükseltip 2.-3. viteste servise kadar getirdim. Hemen gaz telini değiştirdiler. Şuan bir sıkıntı yok ama bana gaz kolu biraz sert gibi geldi. Bunu nasıl yumuşatabilirim ?
 
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
67
Raptor Ankarada sürüş

Mrb arkadaşlar,nisan ayı itibariyle ben de bir raptor kullanıcısı olacam bi aksilik olmazsa ama daha once sadece scooter kullanmıstım ve vitesli debriyajlı bir motor kullanmadım hiç henüz. Motorumu almaya gittiğimde evmide dönerken kendim kullanıp gitmek istiyorum :) Ankarada hayrına küçük bi sürüş denemesi yaptırabilecek bir raptor kullanıcısı var mıdır diye merak ediyorm. hem bilgi edinme açısından da iyi olur.
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
+slm arkadaslar rr 250lık bır guzel yıkadım oturakları falan soktum ıyıce kuruduktan sonrada cbs teflon polyester cılalı koruma yaptım cok guzel oldu tavsıye ederım...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
10
Merhabalar..

Benim DD250 nin üzerinden çıkan akünün üzerinde 12V-9Ah yazıyor. Ve akünün ölü olduğuna eminim. Şöyle ki, aküyü bi arabaya bağlayıp şarj ettim, 3 saat kadar sonra marş basmaz, farlar sönük yanar olmuştu. Bu durumda yaptığım akünün ölü olduğu teşhisi kesin midir?

Peki yeni akü alacaksam bi marka, model ve voltaj-amper değeri önerebilir misiniz? Bazı sayfalarda 6 amper olarak yazılmış.

Teşekkür ederim...
 
Katılım
26 Mar 2010
Mesajlar
4
hocam merhaba,
Forumlarda hiç Ankara lı yok mu diye düşünürken seni gördüm.
Yeni aldım Regal 2006. Kışdan bu yana bakım yapılmamış. Genel bakımlar ve teker değişimi gerekiyor.

Uygun, uğraştırmayacak ve kazık olmayan kimi tavsiye edersin servis olarak?
Görüşmek dileğiyle
Selamlar
Baki

0 507 707 97 71

[email protected]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------

Toprakozz hocam merhaba,
Forumlarda hiç Ankara lı yok mu diye düşünürken seni gördüm.
Yeni aldım Regal 2006. Kışdan bu yana bakım yapılmamış. Genel bakımlar ve teker değişimi gerekiyor.

Uygun, uğraştırmayacak ve kazık olmayan kimi tavsiye edersin servis olarak?
Görüşmek dileğiyle
Selamlar
Baki

0 507 707 97 71

[email protected]
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
[email protected]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------

Toprakozz hocam merhaba,
Forumlarda hiç Ankara lı yok mu diye düşünürken seni gördüm.
Yeni aldım Regal 2006. Kışdan bu yana bakım yapılmamış. Genel bakımlar ve teker değişimi gerekiyor.

Uygun, uğraştırmayacak ve kazık olmayan kimi tavsiye edersin servis olarak?
Görüşmek dileğiyle
Selamlar
Baki

0 507 707 97 71

[email protected]

özelden mesajlaşalım,ben sana elimden geldiği kadar yardım ederim ....
bu arada hayırlı olsun :cherry:
ankarada bir rr ci daha oldu ,güzel oldu :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst