cüzdan buldum sahibi benim değil diyor

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Kardeş 1300 lira bi taksit var, bu ay bi yüzümü guldursene.
Sevap sevaptır sonuçta ha kızılay ha ben.
Hem ben düzenli kan veren insanım, kizilayla aramızda 1300 liranın lafı olmaz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben otelde çalışıyorum 1 ay önce bi aile kalmıştı kaldıkları odada çocuklarının cüzdanı çıktı normalde konaklayanların telefon numarasını alırız bunların almamışız cüzdandan kimlik para ve ininal kart çıktı

çocuğu faceden buldum dedim cüzdanı otelde unutmuşsun adres ver göndereyim dedim çocuk ben cüzdan falan unutmadım oteldede hiç kalmadım diyor ama facede bulduğumm çocuk doğru çocuk buna %100 eminim tipinden belli o çocuk işte

simdi ben bu cüzdanı ve paraları ne yapayım sahibi resmen benim değil dedi ya çocuk daha 15 yasında falan küçük yani ama içinden baya para çıktı

simdi ben bu parayı ne yapayım

çocuğun babasını falanda bulamadım faceden

çocuk salaksa biz ne yapalım şimdi :mrgreen: içinde para dolu cüzdan benim değil denirmi hiç, çocuk işte hehehe :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aklima recep ivedik geldi nedense..
Heralde beni anmis olmali..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst