ben otelde çalışıyorum 1 ay önce bi aile kalmıştı kaldıkları odada çocuklarının cüzdanı çıktı normalde konaklayanların telefon numarasını alırız bunların almamışız cüzdandan kimlik para ve ininal kart çıktı
çocuğu faceden buldum dedim cüzdanı otelde unutmuşsun adres ver göndereyim dedim çocuk ben cüzdan falan unutmadım oteldede hiç kalmadım diyor ama facede bulduğumm çocuk doğru çocuk buna %100 eminim tipinden belli o çocuk işte
simdi ben bu cüzdanı ve paraları ne yapayım sahibi resmen benim değil dedi ya çocuk daha 15 yasında falan küçük yani ama içinden baya para çıktı
simdi ben bu parayı ne yapayım
çocuğun babasını falanda bulamadım faceden
Aklima recep ivedik geldi nedense..
Heralde beni anmis olmali..