cüzdan buldum sahibi benim değil diyor

Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
ben otelde çalışıyorum 1 ay önce bi aile kalmıştı kaldıkları odada çocuklarının cüzdanı çıktı normalde konaklayanların telefon numarasını alırız bunların almamışız cüzdandan kimlik para ve ininal kart çıktı

çocuğu faceden buldum dedim cüzdanı otelde unutmuşsun adres ver göndereyim dedim çocuk ben cüzdan falan unutmadım oteldede hiç kalmadım diyor ama facede bulduğumm çocuk doğru çocuk buna %100 eminim tipinden belli o çocuk işte

simdi ben bu cüzdanı ve paraları ne yapayım sahibi resmen benim değil dedi ya çocuk daha 15 yasında falan küçük yani ama içinden baya para çıktı

simdi ben bu parayı ne yapayım

çocuğun babasını falanda bulamadım faceden
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
o çocuk benim. Seni dolandırıcı sanmıştım kusura bakma. Adresimi gönderiyorum özelden. Kargo parasını cüzdanın içindeki paralardan ödeyver.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Yanlış çocuğa mesaj attığın çok net belli . Ben de diyorum cuzdanim nerede cüzdan önemli değil de için de baya param vardı . Adresi mesajla gönderiyorum .

Çok teşekkürler abi :)
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
bir 3-4 ay bekletecem sonra kızılaya yada mehmetciğe bağışlicam :)yapacak bir şey yok gerçekten ihtiyacı olan olursa bu forumdanda verebilirim tabi ama gerçekten ihtiyaç sahibi yoktur bu forumda
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
cocuk cuzdan kaybetmenin para cezasi oldugu bir ulkeden gelmis olabilir :) tekrar mesaj at. Olmadi kendine bi yemek ismarlayip sofrada yandan gulerek bi selfi cekip yollayabilirsin :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Cüzdanı en yakın zamanda bir karakola teslim et, içindekileri tutanak tutturup imzalat. Yarın birgün cüzdandan bunca zamandır haberin vardı neden polise veya otele vermedin diye başın belaya girebilir.
Unutma burasi Türkiye. Baklava çalan 15 yaşındaki gariban 6 yıl yatar, ayakkabı kutusundan milyonları çıkanlar sorguya dahi çekilemez. Sen işini sağlama al.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Miktar ne kadar?



Sosyal medyadan araştırdığını ileride belgeleyebilmek için ekran görüntüsü al.

Numarasına mesaj attığını ve aradığını gösteren ekran görüntüsü al.Saat tarih karşı tarafın nosunu gösteren.

Parayı Kızılaya yatır yada yetiştirme yurduna,yiyecek, giyecek al,hayır yaptığını gösteren yetkiliden belge al.

Tabi ciddi bir miktarsa böyle yap.:)

Ileride başın belaya girmesin diye.

Zenginlik belirtisi işte bu adam kaybettiği parayı bilmiyor,bunlar gibi bankalarda milyondolarlar unutan sosyeteler varmış.


Allahım banada biyerlerde unuttuğuma şaşılacak,vay be denilicek parayı nasip et.Hayırsız olucaksa,mutsuz edicekse hiç gelmesin.

Ben on tl mi kaybediyim kayıp ilanı veresim geliyor.Kışlık montun cebinden 5 tl çıksın seviniyorum:)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
12
ben otelde çalışıyorum 1 ay önce bi aile kalmıştı kaldıkları odada çocuklarının cüzdanı çıktı normalde konaklayanların telefon numarasını alırız bunların almamışız cüzdandan kimlik para ve ininal kart çıktı

çocuğu faceden buldum dedim cüzdanı otelde unutmuşsun adres ver göndereyim dedim çocuk ben cüzdan falan unutmadım oteldede hiç kalmadım diyor ama facede bulduğumm çocuk doğru çocuk buna %100 eminim tipinden belli o çocuk işte

simdi ben bu cüzdanı ve paraları ne yapayım sahibi resmen benim değil dedi ya çocuk daha 15 yasında falan küçük yani ama içinden baya para çıktı

simdi ben bu parayı ne yapayım

çocuğun babasını falanda bulamadım faceden

Kardeşim bu da senin sınavın. Naçizane ben senin yerinde olsam aynı şekilde sahibine ulaşmaya çalışırdım. Olmuyorsa da kimlikleri kesip parçalar, parasını fakir fukaraya dağıtırdım. Hayy'dan gelen Hu'ya gider Allah'tan gelen Allah'a gider şüphesiz.

Hayırlı akşamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst