Çok kararsızım üstadlarım yardımcı olsun 100 cc den 600 cc ye geçiş ?

Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Komik arkadaşlar çoğaldı galiba burada ??

ula tavşan sorduğun soruya bak verilen tavsiyelere verdiğin cevaba bak sen daha bebesin ya da aklı gelişmemiş bi canlısın
herşeyi bir kenara bırakıyorum zaten adam gibi kendinden emin olup kendine güvenin tamamlanmiş olsaydı gider ehliyetini alıp sonra da kursa gider motorunu alırdin
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Yüksek cc alma ölürsün klişesini bırakın artık be!
Bi çoğunuz koyun gibi ezberlenen bir şeyi tekrarlıyor sıktı bu durum.
Efendi gibi sürdükten sonra ve eğitimini aldıktan sonra istersen direk 600 lükle başla kılına zarar gelmez ama cahil cesaretiyle top speede çıkarsan helvanı akşama yeriz. Siz kalkıp 600 lük motorla yarış yapmayacaksınız ya da stunt yapmayacaksınız. Şu klişelerden kurtulacak kadar zeki insanlarsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst