- Konu Yazar
- #1
Abilerim ve kardeşlerim öncelikle herkese merhaba . ben şu an 100 cc bir motor kullanıyorum 4000 km civarı yol katettim arasında ekstra olarak 150 cc mondial cg ve yamaha x-max 400 abs kullandım hepsini toplasan 1000 km civarı bir deneyim yaşadım . Kasım ayı civarında kendime Yamaha Fazer6 s2 almayı planlıyorum . Bir kaç tane motor kullanıcısı abim bana gazı akıllıca açarsam ilk 4000 km sürat yapmadan kullanırsam alışabileceğimi söyledi . Sürüşümü beğeniyorlar genelde reflekslerim kuvvetli ve hakimiyetim yerinde gayet sizce çok tehlikeli olur mu ya da bunu başarabilir miyim ?