Çok kararsızım üstadlarım yardımcı olsun 100 cc den 600 cc ye geçiş ?

Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
450
peki bulgaristan bursa arası yolculuklarımda beni ne paklar 2008-2010 model 600 cc altı makineler arasında ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

kawasaki ninja 250i R bu konuda beni yormadan uzun yolculuk yapmamda yeterli olur mu ?

kardeşim ss e bineceksen yorulacaksın.
sorunun cevabı hayır yorulmamak istiyorsan naked veya tourng bir model bak.
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
İşte ben de önceki cevaplarımda da söylediğim gibi naked ve ya touring 600 cc altı yormayacak bir motor önerin 2008-2010 model arası 😏
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
İnazuma yeni aklıma geldi arkadaşımda şimdi onu önerdi ktm duke Lara da bakıcam hadi Hayırlısı olsun bakalım 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

İnazumalar ve ktm ler Pahalı geliyor çok araştırdım biraz önce 😁
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
52
Yamaha Fazer6 s2 düşündüğünüzden bahsetmişsiniz ilk mesajda. Yamaha Fazer6 s2 uygun gelirken inazuma nasıl pahalı geliyor anlamadım fazer inazumadan %70-%100 arası daha pahalı diye hatırlıyordum :)
 
Katılım
17 Haz 2015
Mesajlar
20
Abilerim ve kardeşlerim öncelikle herkese merhaba . ben şu an 100 cc bir motor kullanıyorum 4000 km civarı yol katettim arasında ekstra olarak 150 cc mondial cg ve yamaha x-max 400 abs kullandım hepsini toplasan 1000 km civarı bir deneyim yaşadım . Kasım ayı civarında kendime Yamaha Fazer6 s2 almayı planlıyorum . Bir kaç tane motor kullanıcısı abim bana gazı akıllıca açarsam ilk 4000 km sürat yapmadan kullanırsam alışabileceğimi söyledi . Sürüşümü beğeniyorlar genelde reflekslerim kuvvetli ve hakimiyetim yerinde gayet sizce çok tehlikeli olur mu ya da bunu başarabilir miyim ?
Kaan kardeşim ben sana su lafı diyeyim kısa ve öz olsun "EMEKLEMEDEN KOŞULMAZ" acele etme derim
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kademeli CC yukseltmenin sadece para ve zaman kaybı oldugunu dusunmemle beraber baslangıc motorlarının da 125CC yi gecmemesi gerektigine gulen bir insanım. Farklı tarzları yeterince kullanmıssın zaten. Biraz olsun kendini biliyorsan ve irade sahibi isen Fazer almanda hic bir sakınca yok dostum. Yeterki motosikletin tepkilerini olcmeyi tanımayı ve alısmayı unutma. Baslangıcını yapmıssın daha fazla dusuk cc ile kendine iskence etmenin anlamı yok.
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Kaancım bütün Yorumları okumadım ancak 5 bin kilometreye kadar bilmem kaç devirde kullanacağım demişsin, madem motosikletin hakkını vermeyeceksin neden 400lük ktm falan bakmıyorsun? Fazerların yağı benzini çok yakıyor diyor bi kaç tanıdığım boşuna para yani
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Dostum ilk motorumu bir tanıdığa satmıştım oda 4000 km filan kullanıp sattı ve kafasına 600 cc birşeyler almak gelmişti. çok laf ettim caydıramadım sonra aklıma benim gv250'yi ona kullandırmak geldi. adam indiğinde dediği laf şuydu 250 cc böyleyse 600 cc'yi düşünemiyorum. sonra gitti 250 cc bir alet aldı onu kullanıyor. bana sorarsan 250 cc civarı bir alet al. hem benzin masrafın az olur hem vergisi filan düşük hem fiyatı daha uygun hemde senin için daha güvenli olur.

tabi bunlar benim fikirlerim illede kaza yapacaksın diye birşeyde yok.

sonuç olarak tercih senin cebindeki parada senin yaşadığın hayatta ama seni sevenleri düşün fazla risk alma derim.
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
17
250cc sınıfı güzeldir. ancak sana önerim agresif makinelerden uzak dur (yamaha R25 gibi). Kawasaki'nin ninja 300'ü bana göre biraz sorunlu. yani gaz tepkisi pek iyi değil. ayrıca selesi bir müddet sonra rahatsız edebilir. frenleme idare eder. ancak Kawasaki 250 SL senin işini görebilir. ninja'nın törpülenmiş versiyonu biraz. birde KTM RC250 var ama nedir nasıldır bilemeyeceğim. CBR 250 ise ara sıcak kıvamındadır. yani agresiflik var ama çok fazla değil. onun dışında (şimdiki önerim için kızabilecekler var) her ne kadar çinli de olsa Kanuni GT 250R güzel bir makinedir.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
250cc den 600'lüğe geçişi anlarımda 150'den hop 600 lük bencede abez kaçar.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
250cc sınıfı güzeldir. ancak sana önerim agresif makinelerden uzak dur (yamaha R25 gibi). Kawasaki'nin ninja 300'ü bana göre biraz sorunlu. yani gaz tepkisi pek iyi değil. ayrıca selesi bir müddet sonra rahatsız edebilir. frenleme idare eder. ancak Kawasaki 250 SL senin işini görebilir. ninja'nın törpülenmiş versiyonu biraz. birde KTM RC250 var ama nedir nasıldır bilemeyeceğim. CBR 250 ise ara sıcak kıvamındadır. yani agresiflik var ama çok fazla değil. onun dışında (şimdiki önerim için kızabilecekler var) her ne kadar çinli de olsa Kanuni GT 250R güzel bir makinedir.

Dostum kusura bakma ama baştan sona ateş eden bir yazı olmuş
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
Alinabilir ama alinmasa daha iyi olur. Kendini bilen biri Fz6'yi guvenle kullanabilir ama ben olsam 250cc alirdim, daha keyifli olabilir cunku.
Fz6, 4000 devire kadar 250cc gucunde olacaktir zaten ama daha agir ve agirlik merkezi daha yukarida oldugundan, hatalari 250cc'ye gore daha az affeder. Ayrica kullanirken de biraz gerilebilirsiniz. Cunku agresif bir motordur, gazi ayarlamak biraz zordur. Ama alisilir gene de.
Bu arada yag- benzin cok yakiyor demisler, yag 5000 km'de bir 2.5lt civari konur, (yag yakmaz) benzin de 100km'de sehirlerarasi yolda 5lt, sehir ici 7lt
yakar. Bakimi pahali degildir, parcasi bulunur. Bulgaristan fiyati da iyiymis bu arada. Buradakinin neredeyse yari fiyatina geliyor.
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
Herkese Yorumları için teşekkür ederim Bulgaristan'da inazuma daha Pahalı işte yüksek modeller öyle 2008 model fazer 4000 leva 5000 leva arası yeni model motorlar buradaki fiyatlarıyla neredeyse aynı ninja sl r25 filan

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Yamaha Fazer6 s2 düşündüğünüzden bahsetmişsiniz ilk mesajda. Yamaha Fazer6 s2 uygun gelirken inazuma nasıl pahalı geliyor anlamadım fazer inazumadan %70-%100 arası daha pahalı diye hatırlıyordum :)
Valla yurt dışında motora göre değil modele göre fiyat biçiyorlar aralarında 2000 tl fiyat farkı var 😊
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Yuksek cc olacak ve seyahat edeceksen F650 GS, Transalp 700 gibi makinelere bakman lazim aksi takdirde zincirli kuyuda yerini ayirt :)
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Arkadaşlar sizlere tavsiyem bundan sonra bu tür sorulara yanıt vermeyin çünkü bana göre bu tür soru soranlar rahatsız insanlar gerçekten rahatsızlar akıllı olsalar zaten doğanın kuralını bilip hareket ederler çok fazla uzatmaya gerek yok beni anlayan anladı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst