çocuklara kızdım ama sonra üzüldüm

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bende o yaşlardan daha küçükken çok binerdim motorların üstüne çok kaçtım öyle adamlardan
ama hocam çok iyi yapmışsın walla o çoçuğun nasıl hissetiğini az çok biliyorum kesene bereket allah yerini doldursun.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
78
Benım motoru Kale dıregı dıye kullanıolar bısı demıom :p Cunku cocuk ları cok sewıom :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende o yaşlardan daha küçükken çok binerdim motorların üstüne çok kaçtım öyle adamlardan
ama hocam çok iyi yapmışsın walla o çoçuğun nasıl hissetiğini az çok biliyorum kesene bereket allah yerini doldursun.
eyvallah sağol
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Motorlarımıza verdiğimiz değerden kaynaklı insan birşey olacak diye korkuyor tabi,agresif davranabiliyor.Her motor aslında tutkuyla kullanan kullanıcısının bir uzuvu gibi,canının bir parçası..
Verdiğin tepki normal,sonradan yaptığın ise çok hoş..

Kesene ve düşüncene bereket..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorlarımıza verdiğimiz değerden kaynaklı insan birşey olacak diye korkuyor tabi,agresif davranabiliyor.Her motor aslında tutkuyla kullanan kullanıcısının bir uzuvu gibi,canının bir parçası..
Verdiğin tepki normal,sonradan yaptığın ise çok hoş..

Kesene ve düşüncene bereket..:cat:
sağol dostum tşk ler:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sevinmişlerdir :)

Ben de bazen motoru çalıştırıyorum, farlar yanıyor. Kimi zaman sinyaller çalışıyor :) Kızsan da vazgeçmiyorlar. Hatta bir seferinde anahtarı taktığım yere peçete sokuşturmuşlardı. Yapacak bişey yok işte, çocuk....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevinmişlerdir :)

Ben de bazen motoru çalıştırıyorum, farlar yanıyor. Kimi zaman sinyaller çalışıyor :) Kızsan da vazgeçmiyorlar. Hatta bir seferinde anahtarı taktığım yere peçete sokuşturmuşlardı. Yapacak bişey yok işte, çocuk....
:queen::queen: çocuk işte ne yapıcan senin motorun markası ne tubiş:silent:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ellerine saglık

bencede sizden beklenenin en iyisini yapmıssınız teşekkürler cocuklar adına
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ilk verdiğin tepki gayet normal. hem motoruna hem çocuklara bişey olabilirdi.
sonrasıda gayet güzel bir davranış. tebrikler bu güzel davranışın için. sürekli motournu bıraktıgın biryer ise o çocuklar muhtemelen oralardadırlar. Arada motoruna senin kontrolünde dokunmalarına hatta binmelerine izin verirsen eminim içlerindeki motosiklet tutkusu çok daha fazla büyüyecektir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sevinmişlerdir :)

Ben de bazen motoru çalıştırıyorum, farlar yanıyor. Kimi zaman sinyaller çalışıyor :) Kızsan da vazgeçmiyorlar. Hatta bir seferinde anahtarı taktığım yere peçete sokuşturmuşlardı. Yapacak bişey yok işte, çocuk....

Ya diyorum süper bu sıpalar valla. Sorsan niye peçete soktunuz buraya diye kimbilir kendilerine göre nasıl doğruları veya mantıkları vardır...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
az önce 3 tane 10 yaşlarında çocuk motorumun etrafında dolaşıyordu, biri üzerine binmiş gaz kolunla oynuyordu, bende ilk önce farketmedim büronun içinde oturuyordum birde baktım biri motorun üstüne oturmuş diğerleride motorun bir yerlerinle oynuyordu, bir anlık kzıgınlıkla büronun içinden çıkarak in lan motorun üstünden diye bağırdım benim bağırmamla motorun yanında olan iki çocuk hemen kaçmaya başladı, motorun üstünde olan çocuk korkudan motorun üstünden düştü, ama çocuğun çok korktuğunu anladım çocuk kaçamadı düşünce yardım ettim kaldırdım oğlum napıyorsun ilki motor devrilmedi üzerine düşseydi kötü olurdu dedim, abi motoruna bişey yapmadım diye yalvarıyordu, sonra bende üzüldüm belliki çocuğun motor sevgisi vardı bir an için çok üzüldüm çocuğa dedimki git diğer arkadaşlarınıda buraya çağır dedim, üçüde yanıma geldi karşı taraftaki tostçudan yarım ekmek tavuk döner yaptırdım yediler, böylece üzüntümü dindrmiş oldum
Tavsiyemdir...
3 kere dusun bir kere uygula...
Bu benim hayat gorusumdur...
Her karar verme mekanizmamda olaylara boyle bakarim...
1.dusundugum olumsuz dusunursem ne olur...?
2.dusundugum olumlu dusundugumde ne olur...?
3.dusundugum ve soylemeye hazir oldugum cumle ise bence hangisi mantikli...?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
daha yaşları kucukmuş ıyı yapmışsın amma gonullerını almışsın bır ıkıde tur attırsaydın bak senı nasıl anlatıyorlardı arkadaşlarına
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben acıktım yafff , senin motor nerde duruyor:p
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
benimde hep başıma geliyor.motoruma geldiğimde bazen gençler çocuklar hatta yetişkin insanları başında görüyorum resim çektirenler oluyo beni görünce kusura bakma flan diolar bende ne demek isterseniz üzerine bininde çekinin diorum çok hoşlarına gidiyor insanların :),
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Konuyu okuyan çoğu arkadaşın midesi guruldamaya başlamaış ancak dikkatli olun, zira tavuk dönerler çocuklar içindi, sizi şöyle birşey bekliyor olabilir:

2008118210727.jpg


:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun , daha makbule geçer
tazminat davası açarız :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst