Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az önce 3 tane 10 yaşlarında çocuk motorumun etrafında dolaşıyordu, biri üzerine binmiş gaz kolunla oynuyordu, bende ilk önce farketmedim büronun içinde oturuyordum birde baktım biri motorun üstüne oturmuş diğerleride motorun bir yerlerinle oynuyordu, bir anlık kzıgınlıkla büronun içinden çıkarak in lan motorun üstünden diye bağırdım benim bağırmamla motorun yanında olan iki çocuk hemen kaçmaya başladı, motorun üstünde olan çocuk korkudan motorun üstünden düştü, ama çocuğun çok korktuğunu anladım çocuk kaçamadı düşünce yardım ettim kaldırdım oğlum napıyorsun ilki motor devrilmedi üzerine düşseydi kötü olurdu dedim, abi motoruna bişey yapmadım diye yalvarıyordu, sonra bende üzüldüm belliki çocuğun motor sevgisi vardı bir an için çok üzüldüm çocuğa dedimki git diğer arkadaşlarınıda buraya çağır dedim, üçüde yanıma geldi karşı taraftaki tostçudan yarım ekmek tavuk döner yaptırdım yediler, böylece üzüntümü dindrmiş oldum