çocuklara kızdım ama sonra üzüldüm

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az önce 3 tane 10 yaşlarında çocuk motorumun etrafında dolaşıyordu, biri üzerine binmiş gaz kolunla oynuyordu, bende ilk önce farketmedim büronun içinde oturuyordum birde baktım biri motorun üstüne oturmuş diğerleride motorun bir yerlerinle oynuyordu, bir anlık kzıgınlıkla büronun içinden çıkarak in lan motorun üstünden diye bağırdım benim bağırmamla motorun yanında olan iki çocuk hemen kaçmaya başladı, motorun üstünde olan çocuk korkudan motorun üstünden düştü, ama çocuğun çok korktuğunu anladım çocuk kaçamadı düşünce yardım ettim kaldırdım oğlum napıyorsun ilki motor devrilmedi üzerine düşseydi kötü olurdu dedim, abi motoruna bişey yapmadım diye yalvarıyordu, sonra bende üzüldüm belliki çocuğun motor sevgisi vardı bir an için çok üzüldüm çocuğa dedimki git diğer arkadaşlarınıda buraya çağır dedim, üçüde yanıma geldi karşı taraftaki tostçudan yarım ekmek tavuk döner yaptırdım yediler, böylece üzüntümü dindrmiş oldum
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Türk toplumunda ki 2 teker sevgisi sadece çocuklarla sınırlı değil malum.Otoparklarda brandalı motosikletleri bile açıp binen iç geçi
ren ve resim çektiren yüzlerce yetişkinle sohbetim oldu.

Hayatlarının bir döneminde hep binmek istedikleri ama türlü neden
lerle sahip olamadıkları ama sessizce yatan makinalarla konuşup,
dertleşmek ve ona dokunmak büyük keyif veriyor tabii,işte bu yüz
den en iyisi makinalarımıza ''DOKUNMADAN BAKINIZ'' şeklinde kırıcı
olmayan sticker yapıştıtırsanız sizin hassasiyetinizi herhalde onlarda
anlayacaktır.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
öğlen vakti geldi bende biniim üsütne karnım acıktı:p ben 1 tane dönerle doymam ama :p

Allah kabul etsin çocuk üzmek iyi değil ama onlarında alacağı bir ders bu. bazen dayakla öğretilir ya bişiler onun gibi. sevindirmişsin sağol
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
kesene bereket ....
benim motoruda yan yatırmışlardı
ancak çocuk işte kızamıyorsun ...
bir zamanlar bizde çocuktuk....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yapmışssın usta gönlünü almışssındır cocukların:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öğlen vakti geldi bende biniim üsütne karnım acıktı:p ben 1 tane dönerle doymam ama :p

Allah kabul etsin çocuk üzmek iyi değil ama onlarında alacağı bir ders bu. bazen dayakla öğretilir ya bişiler onun gibi. sevindirmişsin sağol
:queen::queen: sana bütün ekmek yaptırırım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 AM ----------

Türk toplumunda ki 2 teker sevgisi sadece çocuklarla sınırlı değil malum.Otoparklarda brandalı motosikletleri bile açıp binen iç geçi
ren ve resim çektiren yüzlerce yetişkinle sohbetim oldu.

Hayatlarının bir döneminde hep binmek istedikleri ama türlü neden
lerle sahip olamadıkları ama sessizce yatan makinalarla konuşup,
dertleşmek ve ona dokunmak büyük keyif veriyor tabii,işte bu yüz
den en iyisi makinalarımıza ''DOKUNMADAN BAKINIZ'' şeklinde kırıcı
olmayan sticker yapıştıtırsanız sizin hassasiyetinizi herhalde onlarda
anlayacaktır.
evet motosiklet sevgisi sadece çocuklarda yok, geçtiğimiz hafta gezi yaparken gözleme yapan bir yere uğradık gözlemelerimizi yerken iki tane yaşlı kadın motosikletin güzelliğine bak, markasıda yamahaymış dediklerini duydum :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
senin yer nerde usta öğle yemeğine oraya gelim de motoruna biner sağını solunu kurcalarım.. sonra sen bağırınca yalvarırım banada döner ısmarlarsın.. :mrgreen:

şaka bi yana yaptığın normal bişey (bağırmak).. sonra gönlünü alman iyi olmuş, kesene bereket.. onların adına ben teşekkür ederim..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bence tur da attırsaydın bu konularda bıraz daha duyarlı olmalıyız kalabalık guruptuk durduk mola verdık bızı gören bır cocuk 4 yaşlarında bısıkletıne atladı arka tekerleğin yanlarında koruma tekerleklerı vardı bellıki yeni öğrenıyor abi önumüze geldi o orayı öğrenmiş pedalı cevırıyor teker boşa dönüyor yaniiii teker yaktı cocuk abiii bıze nıspet
tebrık ederım dostum daha duyarlı olmalıyız:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin yer nerde usta öğle yemeğine oraya gelim de motoruna biner sağını solunu kurcalarım.. sonra sen bağırınca yalvarırım banada döner ısmarlarsın.. :mrgreen:

şaka bi yana yaptığın normal bişey (bağırmak).. sonra gönlünü alman iyi olmuş, kesene bereket.. onların adına ben teşekkür ederim..
saağol dostum, yani bağırdığım zaman motorun üzerinden düşüşü gözlerimin önünden gitmiyor
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Hemen senin motoru edremitte aramaya çıkıyorum bende iki kurcalıyım ::winkwink sonra cumhuriyet lokantasına götür ::xblink::::pizza::
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Çocukları korkutup panik yatırmışsın ama sonunda olayı toparlamışsın sonu guzel olmuş
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bence tur da attırsaydın bu konularda bıraz daha duyarlı olmalıyız kalabalık guruptuk durduk mola verdık bızı gören bır cocuk 4 yaşlarında bısıkletıne atladı arka tekerleğin yanlarında koruma tekerleklerı vardı bellıki yeni öğrenıyor abi önumüze geldi o orayı öğrenmiş pedalı cevırıyor teker boşa dönüyor yaniiii teker yaktı cocuk abiii bıze nıspet

Mükemmel ya....Bayılıyorum böyle çocuklara...:cherry:Bizim çocuklar boş değil vallahi. Aslında hiçbir çocuk boş değil dünyada ama bizim gibiler(ülkemiz ve benzerleri) genelde "yanlış eğitim, öğretim ve yönlendirme"ye mağruz kalıyor.:pale:

Yanlız bende askon gibi düşündüm ilk. "Şimdi gidin akşam şu saatte iş çıkışıma gelin hepinize 1 tur attırayım derdim. Motoro bindirdiğimde de; aslında motora kasksız binilmiyceğini, motorun öyle "vınn vınnn..!!" diye gazlanıp gidilmiyeceğini, motorla sadece yarış yapılmayacağını felan anlatırdım kısa kısa. Ozaman BELKİ ilerliyen yaşlarında, yollarda ve forumlarda karşılaştığımız, zevkine polisten kaçan, ehliyetsiz+plakasız motor kullanan, kaskı dirsek yapan insanlardan olmazlar...:wiinkk:

Ama yinede taktir ettim, duyarlı davranmışsınız:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Bütün motorcular senin gibi olsa abi gider bütün motorların üstüne otururum :D Sonunda yarım döner var :D
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
bizi döverlerdi genellikle devir degişmiş bu zamanda çocuk olmak varmış :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst