- Katılım
- 21 Ağu 2008
- Mesajlar
- 975
Bence sen vijdanını rahatlatmışsın 
eyvallah sağolbende o yaşlardan daha küçükken çok binerdim motorların üstüne çok kaçtım öyle adamlardan
ama hocam çok iyi yapmışsın walla o çoçuğun nasıl hissetiğini az çok biliyorum kesene bereket allah yerini doldursun.
sağol dostum tşk ler:cat:Motorlarımıza verdiğimiz değerden kaynaklı insan birşey olacak diye korkuyor tabi,agresif davranabiliyor.Her motor aslında tutkuyla kullanan kullanıcısının bir uzuvu gibi,canının bir parçası..
Verdiğin tepki normal,sonradan yaptığın ise çok hoş..
Kesene ve düşüncene bereket..:cat:
:queen::queen: çocuk işte ne yapıcan senin motorun markası ne tubiş:silent:Sevinmişlerdir
Ben de bazen motoru çalıştırıyorum, farlar yanıyor. Kimi zaman sinyaller çalışıyorKızsan da vazgeçmiyorlar. Hatta bir seferinde anahtarı taktığım yere peçete sokuşturmuşlardı. Yapacak bişey yok işte, çocuk....
Sevinmişlerdir
Ben de bazen motoru çalıştırıyorum, farlar yanıyor. Kimi zaman sinyaller çalışıyorKızsan da vazgeçmiyorlar. Hatta bir seferinde anahtarı taktığım yere peçete sokuşturmuşlardı. Yapacak bişey yok işte, çocuk....
Tavsiyemdir...az önce 3 tane 10 yaşlarında çocuk motorumun etrafında dolaşıyordu, biri üzerine binmiş gaz kolunla oynuyordu, bende ilk önce farketmedim büronun içinde oturuyordum birde baktım biri motorun üstüne oturmuş diğerleride motorun bir yerlerinle oynuyordu, bir anlık kzıgınlıkla büronun içinden çıkarak in lan motorun üstünden diye bağırdım benim bağırmamla motorun yanında olan iki çocuk hemen kaçmaya başladı, motorun üstünde olan çocuk korkudan motorun üstünden düştü, ama çocuğun çok korktuğunu anladım çocuk kaçamadı düşünce yardım ettim kaldırdım oğlum napıyorsun ilki motor devrilmedi üzerine düşseydi kötü olurdu dedim, abi motoruna bişey yapmadım diye yalvarıyordu, sonra bende üzüldüm belliki çocuğun motor sevgisi vardı bir an için çok üzüldüm çocuğa dedimki git diğer arkadaşlarınıda buraya çağır dedim, üçüde yanıma geldi karşı taraftaki tostçudan yarım ekmek tavuk döner yaptırdım yediler, böylece üzüntümü dindrmiş oldum
:queen::queen:ben acıktım yafff , senin motor nerde duruyor![]()