öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
seni ne ilgilendirr ki motor benim istedigim tadilatı yaparım bilgi paylaşım sitesi degilmi burası ukalalagın ne lüzümu var
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------
sen bu forum sitesinde müdürmüsün benim forumlarıma cevap yazma okumada zaten ben tekteker ciyim bu motoruda teke kalkmak için satın aldım varmı bir diyecegin ukala insanlardan nefter ediyorum HER YİĞİTİN BİR YOĞURT YİYİŞİ VARDIR
günaydın güzel kardeşim nasılsın ?
öncelikle sana başka bir konudada yazdığımı iyi hatırlıyorum , hatta sana şöyle söyleyeyim , 24 saatlik zaman diliminin 12 saatini burada (motosiklet.nette) geçiriyorum çoğu zaman , ve emin ol herkez sana yardımcı olmaya çalışıyor mantıklı bakarsan , şu an bende yardımcı olmaya çalışıyorum ,
dedikya tamam burası herkeze açık bir forum sitesidir ,isteyen yazar istemeyen yazmaz , senin saçma sapan konular açtığın gibi, insanlar buraya , istediği yorumu forum kuralları çerçevesinde yazmaya özgürler, yani kimseyi engelleyemezsin ,
tek tekercilik ne demektir ? bunu bana bir açıllarmısın? ben 20 yıldan fazladır motosiklete biniyorum ama tek tekercilik diye bir şeyi duymadım ben cahilim kusuruma bakma!
ayrıca çin malı diye konuya dalış yapman doğru değil , evet çin malı motosikletlerine laf söylemek yersiz olur ne kadar para o kadar köfte
bu açtığın konudan sadece sen mi haberdarsın sanıyorsun burada yorum yazan yada okuyan insanlar bunu bilmiyorlarmı ?
kalkmışsın yazdıkları yorumlar yüzünden tanımadığın adamlara laf söylüyorsun, (zıppırman) nıclı üyeyi tanırmısın da ona ukala ukala cevap yazıyorsun , yazdıklarında haklıda olsan buranın sanal bi dünya gibi göründüğünü , fakat aslında gerçeğin ta kendisi olduğunu unutma ,
o laf soktuğun adam metalden senin heykelini yapar......... saçma sapan konular açıp sorada insanları bunaltma ,yorma boşa, bunaltıyorsanda mantıklı makul, akıllıca konular aç ,
bir önceki konuna yazdığım yorumun devamıdır , tek tekerciliğin, ve kullanma tarzın senin olsun madem adrenalin arıyorsun seni kesmiyor git altına adam gibi makina çek , kendini tatmin et , sora gelipte burada çin malı diye lafa başlarsan böyle yorumlar alman gayet doğaldır..
anlattıklarınla , yaptığını söylediğin şeylewri bağdaştıramıyorum kusura bakma,
kimle tartışıyorum onuda bilmiyorum yaşın kaçtır ismin nedir , ben irfan yaşım 37 dir karamürselde yaşıyorum istersen tartışmak için cebimide veririm oda profilimde arayana var zaten...