Motoru Yere Nasıl Basarım !!!

Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
ramzey xf 125 cc motorum var yere basmak istiyorum gerekli işlem nedir sonra eski haline nası getiririm yardım!! uzun yolda bi sıkıntı meydana gelirmi 2 kişi bindigimde rahatsızlık olurmu titreşim yaparmıı cvp bkliyorm :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu konuda gelecek cevapları bende çok merak ediyorum. Motorda yere basmak ne demek? Boyunmu kısaki ayakların yere yetişmiyo? Yere basmakla titreşimin ne alakası var? Ya motoru yeni aldın yada yeni üye oldun herhalde. Yaşın kaç? üst üste 3 tane konu açmışsın. Cc yükseltme, eksoz açma ve bu konu. Demin sohbet bölümündede muhabbet etmiştik senle. Başka bi konu üzerine. Bu soruların cevapları gelecektir herhalde. Biraz sabır. Şuan herkez uykuda.:)
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
bu bi forum sitesi bnde bu siteye kafamdaki soruları cvplanması için üye oldum alay geçilcek bi durum varsa bana yazmayın sevinirim
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
adamım siz nası motor kullanısınız standrt boyundan ufak amartisör takmak bide izmirli olucan
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu bi forum sitesi bnde bu siteye kafamdaki soruları cvplanması için üye oldum alay geçilcek bi durum varsa bana yazmayın sevinirim

türkçe yazılmayan mesajları cevaplamıyorum zaten!!!
aksi halde dalga geçmezdim fakat seni de muhatap almazdım sevgili apaçi krdeşim.

yaş kaç? ehliyet var mı?
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
vay apaçi kardeşim benim.
vay vay. tabiki tak kardeşim ya. sonuçta en fazla 2 ay kullanıcaksın o motoru
soba borusu taktır bitanede egsoza. mis mis. aynaları sökmeden olmaz ha unutma.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
motor nasıl pıstırılır diye açsaydın konuyu daha anlaşılır olurdu..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ramzey xf 125 cc motorum var yere basmak istiyorum gerekli işlem nedir sonra eski haline nası getiririm yardım!! uzun yolda bi sıkıntı meydana gelirmi 2 kişi bindigimde rahatsızlık olurmu titreşim yaparmıı cvp bkliyorm :)

günaydın kardeşim aslında sana buradan öğüt verecek değilim sabah sabah mesajına takılıp kaldığım için uzunca yazabilirim o enerjiyi ve morali, kendimde şu an görüyorum :cherry:

sanırım yeni üyesin ve yazmış olduğundan yaşınında belirli bir olgunluğa gelmediğini düşünmekteyim (yani senin yazdıkların yüzünden)

soruları bildiğim kadarıyla cevaplayayım ve sonra konu ile alakalı düşüncelwerimi beyan etmeye devam edeyim...

ramzey x 125 cc motorum var diyorsun görsellerden anladığım kadarıyla cross tarzı biraz yerden yüksekçe bir motor doğrumu ? böyle bir motoru neden yere basmayı istiyorsun ? bence böyle bir şey yaptığında motorunun hiç bir özelliği ve güzelliği kalmayacak, ve 2 kişi giderken kesinlikle sorun yaşayacağını garanti ediyorum... hadi indirdin sonra yine neden kaldırıyorsun,? sonradan vazgeçeceğin bir konu hakkında karamsarsın, emin değilsin ama güzel olmaz deneme bile...

ve titreşim bence yapmaz çünki titreşim dediğin şey motorun parçalarıyla alakalı bir durum süspansiyonla gidonla yada maşayla alakalı değil...


sorularına bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalıştım ve şimdi kendi görüşlerimi yazıyorum ...


birkere burayı görüş açına bağlı olarak şunu söyleyebilirim burası dam yada ahır değil .. burada hayvanlarda bağlanmıyor gördüğün üzre.

bir derdin bir sorunun olduğunda önce kendini tanıtırsın dersinki , hepinize öncelikle selam ederim :) abilerim ve üstadlarım benim bir sorunum var,

(eğer birilerinin sana yardımcı olmasını istiyorsan) ve o üstadlar sana derlerki buyur ahmet, yada mehmet, hasan yada hüseyin kardeşim buyur anlat bakalım derdini ne derdin var ?

sora derdini söylersin derman aranır.... aranır ama senin aradığın gibi değil,

senin gibi lambur lumbur bir soruya ve emir kipinde sorulmuş olan mantıksız sorulara alacağın cevaplarda mantıksız olacaktır...

onun için kimseye kızmaya hakkında yok farkındaysan senle dalga geçiliyor ve bu aslında güzel bir şey değil...

eğer dalga geçilmesini istemiyor ve sorduğun merak ettiğin bilmediklerini öğrenmek istiyorsan... hakkaten istiyorsan şimdi dışarı çık ve tekrardan kapıyı güzelce çalarak içeri gir ve sorularını makul mantıklı, düşünerek sor eminim cevaplayan çok olacaktır ,

senide seviyoruz yanlış anlama amacımız insan kaybetmek değil kazanmaktır fakat tavırların dediğim gibi gözlerinden öperim kal sağlıcakla...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
irfan, ban böyle yaklaşım göstern biri olsa evlilik bile teklif ederdim.
ama evliyim şu an, ucuz yırttın abicim :p
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Motoru yana doğru yatır, üstüne çık biraz tepin; arkadaşını da çağır 2 kişi tepinin üstünde. Sonra düzelt motor hala çalışıyorsa aynı işlemi tekrarlayın.
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
42
ilk olarak amortisör gazlarını boşaltmalısın,
lastiklerini jantlarıyla bir inç küçüklerle değiştirirsin,
koltuk minderini çıkartırsın, yerine kilim koyarsın,
sanırım "basmak" için yapman gerekenler bunlar,
uzun yolda hiç sıkıntı olmaz,
iki kişi binince hiç birşey olmaz,
titreşim varsa bile kesilir,
eski haline getirmek istersen, değiştirdiğin lastikleri takıp, lastikçide amortisörlere nitrojen bastırırsın, hemen halledersin,
keyifli sürüşler
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan, ban böyle yaklaşım göstern biri olsa evlilik bile teklif ederdim.
ama evliyim şu an, ucuz yırttın abicim :p

günaydın şekerim bu gün iyi günümdeyim ama meryem anada değilim yani :cherry: bu arada bende evliyim beee şansına küsss:cherry::queen:

---------- Post added at 09:49 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

piyanist irfan dan inciler :queen:
harika yaklaşım, harika öğütler :)

biz üzerimize düşen doğru bildiğimizi yapalım , bakarsın bazı şeyler öğrenilir kim bilir belki kaale alınıp düşünülür söylediklerimde taş yerini bulur ...:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İrfan abi bende talibim izdivaciniza, ya yürekçe ya lucas sec birimizi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soru emir kipiyle sorulmuş olabilir
Apaçi zihniyetli bir arkadaş olabilir,
Yeni üye olabilir,
ama mantıksız mantıksız cevap verilmemelidir
böyle enteresan takıntıları olan bir arkadaşa
yardım edilmelidir

Şöyle basılabilir motor
ayak üstünde yada yol alırken olamayacağından motor duvara yaslanır
kaymaması için sağına soluna öne arkaya taşlar la hatta varsa kayalarla destek verilip ağırlık yapması için birkaç kat giyilip (olabilirse sırta bir arkadaş alınıp)selenin üzerine çıkılıp yılmadan bıkmadan zıplanır,inildiğinde birşeyin değiştiği görülemeyeceğinden ,bir başka arkadaşın zıplamalar esnasında fotoğraf makinasıyla seri çekimler yapması tavsiye edilir,fotoğraflar incelendiğinde mutlaka birinde motorun yere yapıştığı görülecektir
Kolay gelsin..:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst