Çinden uzak durucaksın!! Yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende kanuni storm150 kullandım 2007 de sıfır aldım.2010 da 22000 km de sattım.ve öyle büyük bir sorun yaşamadım.benzinim bitmesi haricinde yolda kalmadım.genel olarak çin li motor kavramını motoru alana kadar bilmiyordum,aldıktan sonra kendimi geliştiridim ve neyin ne olduğunu biliyorum artık.şuan baktığımızda bende çin motorlarına pek sıcak bakmıyorum ama maddi olanaklar elvermediği için çoğu kişi çin motorlara yöneliyor.ve çoğu kişide motosiklete çin motorlarıyla başlamıştır eminimki.diğer bir konu ise çin motosikletleri olmasaydı şuan motosiklet sahibi olan kişilerin %70 i şuan motosiklete biniyor olamıyacaktı.nedenmi?çin motorları olmasaydı piyasaya japon,alman vb.. hakim olacak ve en basit cbf 150 fiyatı bile en az 6-7000 tl olacaktı....
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177

ah ah sorma bu arkadasa honda titan bıle dayanmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

bende kanuni storm150 kullandım 2007 de sıfır aldım.2010 da 22000 km de sattım.ve öyle büyük bir sorun yaşamadım.benzinim bitmesi haricinde yolda kalmadım.genel olarak çin li motor kavramını motoru alana kadar bilmiyordum,aldıktan sonra kendimi geliştiridim ve neyin ne olduğunu biliyorum artık.şuan baktığımızda bende çin motorlarına pek sıcak bakmıyorum ama maddi olanaklar elvermediği için çoğu kişi çin motorlara yöneliyor.ve çoğu kişide motosiklete çin motorlarıyla başlamıştır eminimki.diğer bir konu ise çin motosikletleri olmasaydı şuan motosiklet sahibi olan kişilerin %70 i şuan motosiklete biniyor olamıyacaktı.nedenmi?çin motorları olmasaydı piyasaya japon,alman vb.. hakim olacak ve en basit cbf 150 fiyatı bile en az 6-7000 tl olacaktı....

Allah çinlilerı basımızdan eksık etmesin
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
100 Mfh kullanıyorum full tadilatlı 2 senedir kullanıyorum yolda daha 3 defa kaldım ondanda benzin bittiginden motora adam gibi bakarsan adam gibi binersen hiç bişey olmaz Başlkda olmamış yani ..
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
Oglum senin isin gucun yokmu bea ?!

Birak bu islerin pesini, benimde bi CGI125 vardi, dirt bike yapacagiz diye kuzenin aklina uydum,motoru kestik ortaya bi sey cikmadi.

ilk once ne istedigini bilcen
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Selamlar..

Sırf bu çin malı yüzünden eski kasa honda innova anf 125 aldım 2007 model 2.500 tl oda zar zor aldım. Neyse almadan piyasa araştırması yaptım. 2011 model honda innova 4.000 tl benim aldığım 2.500 tl tabi fiyat değişiyor 3.250 tlye kadar var.Tek şey kalite farkları malzeme ve işçilik..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124

Bence bu arkadaş motosikletten uzak dursun ,motosikletin memleketi önemli değil :)
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

seni ne ilgilendirr ki motor benim istedigim tadilatı yaparım bilgi paylaşım sitesi degilmi burası ukalalagın ne lüzümu var

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

sen bu forum sitesinde müdürmüsün benim forumlarıma cevap yazma okumada zaten ben tekteker ciyim bu motoruda teke kalkmak için satın aldım varmı bir diyecegin ukala insanlardan nefter ediyorum HER YİĞİTİN BİR YOĞURT YİYİŞİ VARDIR
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

seni ne ilgilendirr ki motor benim istedigim tadilatı yaparım bilgi paylaşım sitesi degilmi burası ukalalagın ne lüzümu var

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

sen bu forum sitesinde müdürmüsün benim forumlarıma cevap yazma okumada zaten ben tekteker ciyim bu motoruda teke kalkmak için satın aldım varmı bir diyecegin ukala insanlardan nefter ediyorum HER YİĞİTİN BİR YOĞURT YİYİŞİ VARDIR

o zaman motorun her yeri dökülmeye başladığında sorun çıkarmaya başladığında çin malından uzak durun deme sana japon versek oda dağılır
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

seni ne ilgilendirr ki motor benim istedigim tadilatı yaparım bilgi paylaşım sitesi degilmi burası ukalalagın ne lüzümu var

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

sen bu forum sitesinde müdürmüsün benim forumlarıma cevap yazma okumada zaten ben tekteker ciyim bu motoruda teke kalkmak için satın aldım varmı bir diyecegin ukala insanlardan nefter ediyorum HER YİĞİTİN BİR YOĞURT YİYİŞİ VARDIR

günaydın güzel kardeşim nasılsın ?

öncelikle sana başka bir konudada yazdığımı iyi hatırlıyorum , hatta sana şöyle söyleyeyim , 24 saatlik zaman diliminin 12 saatini burada (motosiklet.nette) geçiriyorum çoğu zaman , ve emin ol herkez sana yardımcı olmaya çalışıyor mantıklı bakarsan , şu an bende yardımcı olmaya çalışıyorum ,

dedikya tamam burası herkeze açık bir forum sitesidir ,isteyen yazar istemeyen yazmaz , senin saçma sapan konular açtığın gibi, insanlar buraya , istediği yorumu forum kuralları çerçevesinde yazmaya özgürler, yani kimseyi engelleyemezsin ,

tek tekercilik ne demektir ? bunu bana bir açıllarmısın? ben 20 yıldan fazladır motosiklete biniyorum ama tek tekercilik diye bir şeyi duymadım ben cahilim kusuruma bakma!

ayrıca çin malı diye konuya dalış yapman doğru değil , evet çin malı motosikletlerine laf söylemek yersiz olur ne kadar para o kadar köfte :)

bu açtığın konudan sadece sen mi haberdarsın sanıyorsun burada yorum yazan yada okuyan insanlar bunu bilmiyorlarmı ?

kalkmışsın yazdıkları yorumlar yüzünden tanımadığın adamlara laf söylüyorsun, (zıppırman) nıclı üyeyi tanırmısın da ona ukala ukala cevap yazıyorsun , yazdıklarında haklıda olsan buranın sanal bi dünya gibi göründüğünü , fakat aslında gerçeğin ta kendisi olduğunu unutma ,

o laf soktuğun adam metalden senin heykelini yapar......... saçma sapan konular açıp sorada insanları bunaltma ,yorma boşa, bunaltıyorsanda mantıklı makul, akıllıca konular aç ,

bir önceki konuna yazdığım yorumun devamıdır , tek tekerciliğin, ve kullanma tarzın senin olsun madem adrenalin arıyorsun seni kesmiyor git altına adam gibi makina çek , kendini tatmin et , sora gelipte burada çin malı diye lafa başlarsan böyle yorumlar alman gayet doğaldır..

anlattıklarınla , yaptığını söylediğin şeylewri bağdaştıramıyorum kusura bakma,

kimle tartışıyorum onuda bilmiyorum yaşın kaçtır ismin nedir , ben irfan yaşım 37 dir karamürselde yaşıyorum istersen tartışmak için cebimide veririm oda profilimde arayana var zaten...
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...


İlk önce şunu söylemek isterim bize ukala demişsin ama ukala olan sensin çünkü dogru söyleyenleri çekemiyorsun çünkü suç motorda değil sende. Kendin söylüyorsun motor zaten çin malı hor kullanmıcaksın.Ama sen gidip motosikletin motoruyla oyna egzosuyla oyna yok amortisörleri küçült birde tek tekerciyim diyorsun buda sürekle tek teker yapmak için ara hızlanmalar yapıyorsun demektir bu bile motorun sorun çıkarması için yeterli olabilir. Anlıcağın suc motorda değil sende bunu hazmedemeyip te başkalarına sarma.

Birde 2500 km de jant takoslarını dagıtmıssın senin icin gayet normal tek tekercisin sonucta degilmi birde 4600e kadar yaptırmamıssın motorun baska sorunlar cıkarması da normal değilmi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın güzel kardeşim nasılsın ?



kalkmışsın yazdıkları yorumlar yüzünden tanımadığın adamlara laf söylüyorsun, (zıppırman) nıclı üyeyi tanırmısın da ona ukala ukala cevap yazıyorsun , yazdıklarında haklıda olsan buranın sanal bi dünya gibi göründüğünü , fakat aslında gerçeğin ta kendisi olduğunu unutma ,

o laf soktuğun adam metalden senin heykelini yapar......... saçma sapan konular açıp sorada insanları bunaltma ,yorma boşa, bunaltıyorsanda mantıklı makul, akıllıca konular aç ,



..

İyi fikir valla ne zamandır düşünüyordum tekteker yaparken bisikletinin çatalı kı..ç na kaçmış bir velet heykeli yapmayı,
Teşekkürler irfan perim.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
windyS150' nin gönderdiği konulara bakınca, okuyunca direk aklıma aşağıdaki video geldi, bilmem nedendir =)
http://www.youtube.com/watch?v=gCA4Sz4Ir-8

---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

ayrıca şöyle bir durumda var, arkadaş motorunu satmak istemiş ama biraz tezat var gibi... Örn:

ilanın açıklamasında şöyle birşey var

"zaten motor yatıyor resimleri sizi yanıltması arkadaşlara show amaçlı yapılmış şeyler motor hor kullanılmamıstır her 300 km de yagını degiştirdim" ki pek inandırıcı değil orası ayrı, bu ilandan yaklaşık 1 ay sonra şu konuda şunları yazmış;

"Konu: ACİL MOTOR YAĞI YARDIM !!!
oqulcnn Cevaplar:10
Görüntüleme:278Mesajı göster
arkadaşlar motoruma 2.5 ay önce yağ koydum yaklaşık 700km yaptım motorcum geçenlerde dediki ya 1000km de bir ya ayda bir degişitiriceksin ama 2.5 ay oldu motora bi zarar vermişmiyim çok kafamı kurcalıyor bu soru bn bide devirsiz kullanıyorum motorumu kendi kendime diyorum kesin bi zarar gördüü acill yardımınıızı bekliyorum birde bana yağ markası önerebilirmisiniz 4zamanlı " vs vs...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
öncelikle yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara saygı duyuyorum çok teşekür ederim ZIPPIRMAN WİNDY Sizden kurtuluş yokmu size fikrini soran yok gereksizce yazılar yazıyorsunuz her seferinde ukala işgüzar insanlardan neftet ediyorum motor benim ister dikerim ister basarım ister egzozunu açarım ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

seni ne ilgilendirr ki motor benim istedigim tadilatı yaparım bilgi paylaşım sitesi degilmi burası ukalalagın ne lüzümu var

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

sen bu forum sitesinde müdürmüsün benim forumlarıma cevap yazma okumada zaten ben tekteker ciyim bu motoruda teke kalkmak için satın aldım varmı bir diyecegin ukala insanlardan nefter ediyorum HER YİĞİTİN BİR YOĞURT YİYİŞİ VARDIR

Ahh ahh bu velet fazla tek tekere kalkmış kalkerkene motor bi tarafına kaçmış.Sonra buraya gelip bu motor benim bi tarafıma kaçtı bunu nasıl hallederiz demiş.birde bunlar yetmezmiş gibi buradaki tecrübeli ve bilgili arkadaşlara '' BEN TEK TEKERCİYİM SEN KİMSİN '' demiş..

Ha... Bide her yiğidin yoğurt yiyişi vardır diye meydan okumuşşş :))
Aferiiimmmm sana aferimmm...

Güzel kardeşim Tek tekere kalkan sen..takozları dağıttım kıçından başından ses geliyor diyen sen!
Hayatında ilk defa motorun oldu herhalde birde o motoru baban almışsa tabi baba parası diyerek vur yerden yere..

Alın teri yerden yere vurulmaz o motor senin elin ayağın her işini halleder tabi kıymetini bilirsen.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Yaklaşık bir yıl oldu bende çin malı motosiklet kullanıyorum tamam eksikleri var ama o kadarda değil 14000 km oldu benim nazar değmesin bir kere bile arızadan tamirciye gitmedi bence kullanımada bağlı biraz uzun yola gitmez dediler titreşim harici çok da güzel gidip geldim şimdiye kadar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst