CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Eee hani burada hiç paylaşım yok atın şu motorlarınızın fotoğraflarını bol bol görelim bir. Video da isteriz :p
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Eee hani burada hiç paylaşım yok atın şu motorlarınızın fotoğraflarını bol bol görelim bir. Video da isteriz :p

Bir tane satılmış ama onunda rodajı düzgün yapılmıyor.

Şak bir yana şöyle bol resimli doyurucu bir mesaj yok.Hele son fiyatlardan sonra cf ile bajaj kıymete bindi :)
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Stok ön ve arka lastiğin üzerinde 42 psi hava basılması gerektiği yazılmış. Ancak bu basınç bana biraz fazla geldi. Kullanım klavuzunda da lastik üzerinde yazan basınç değerlerinde hava basılması önerilmiş.

Sizce ön ve arka lastik basınçları kaç psi olmalı?


Bu arada motorum 100 km'ye geldi. alışma sürecim devam ediyor:queen:

Birazcık sağını solunu sileyimde bir kaç resim çekeyim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Bir üstteki mesajımı editleyemedim. o yüzden yeni bir mesajda resimleri paylaşıyorum.


31957154_10156262822219720_7536276395853348864_n.jpg


31946975_10156262823139720_7844177773760348160_n.jpg


31949108_10156262823269720_2751575947848187904_n.jpg


31949590_10156262823934720_4518204573466230784_n.jpg


31956352_10156262824054720_2652753101169098752_n.jpg


31945954_10156262822804720_5934104168238153728_n.jpg


31947534_10156262822614720_2312652486587973632_n.jpg
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Stok ön ve arka lastiğin üzerinde 42 psi hava basılması gerektiği yazılmış. Ancak bu basınç bana biraz fazla geldi. Kullanım klavuzunda da lastik üzerinde yazan basınç değerlerinde hava basılması önerilmiş.

Sizce ön ve arka lastik basınçları kaç psi olmalı?
....

"lastik üzerinde yazan basınç değeri" dediğiniz lastiğin üzerinde fabrika çıkışı yazan değer ise o olması gereken değeri DEĞİL o lastiğe basılabilecek en fazla basınç değerini belirtir. Genelde klavuzda ya da arka maşada önve arka teker için yüklü ve yüksüz ideal basınç değerleri yazar. Sizin motorda nasıl bilmiyorum ama klavuzda gerçekten "...lastik üzerinde yazan basınç değerlerinde hava basılması"... yazıyorsa bir yanlışlık var orada diye düşünüyorum.

Fotoğraflardaki slider görünümlü crachguard'ın da o kadar uzun ve buna rağmen tek yerden sabitlenmiş olması çok içime sinmedi. Gayet kalın ve dayanıklı görünüyor, dururken veya yavaş hızlarda düşmelerde koruyucu olacaktır ancak motorun giderken düşmesi anında o kök kısmı ne kadar dayanır bilemedim. Tabi bunu bu çarpma demirinin ve bağlandığı yerin yapısını hakkında bir bilgim olmadan sadece fotoğrafa göre söylüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Herkese selamlar,

15bin km 150nk kullandıktan sonra, 400nk aldım. Şuanda yaklaşık 1300km'deyim. Ürün ile az çok merak edilenleri ve deneyimlerimi kendimce anlatayım.


150nk dan sonra hiç yabancılık çekmedim ve her zaman sürüyormuş gibi rahat ettim.

Oturuş poziyonu ve sele gayet rahat. Arka sele ise yeterli seviyede yumşaklığı var fakat küçük.

Motor ağırlığı kullanırken hiç rahatsızlık vermiyor. Çok dengeli bir şekilde virajdan diğer viraja kolay yatırılabiliyor. Ağırlığın dezavantajı olduğu yerde eğimli ise itmek zor olabilir.

Aynaların gösterişi gayet yeterli seviyede. 4 te 1 oranında dirsekleri gösteriyor (Daha kalıplı ve kilolu kişilerde oran artabilir)

Titreşim olarak ilk başlarda çoktu, ilk yağ değişiminde hissedilir derecede azaldı. Şuan rahatsız edici bir titreşim bulunmamakta. Rodaj bitince yüksek devirlerde kullanmaya başladıkça dahada rahatlayacaktır.

Lastikler cst üretimi, fakat özel olarak üretildiği çok belli oluyor. Frenlemelerde ve ani kalkışlarda kendini bırakmıyor. Yağmurlu havada ise denemedim ama oda yeterli bir seviye performans gösterecektir.

Fren performansı çok iyi, öndeki çift disk işini gayet iyi yapıyor. Arka ABS kolay bir şekilde devreye girmiyor. Frenleme gücünün iyi olduğunu hissettiriyor.

Ön ve arka amortisörler orta seviyede yumşaklıta, darbe sönümlemeleri güzel, biraz sert karakteristiğe sahip.

Tork olarak iyi her viteste rahat gaz açıyor. Çok rahat 180km hıza çıkabiliyor yüksek devirleri çok keyifli bir makine.

Yakıt deneyimlerimide ilerleyen zamanlarda paylaşırım.


Bi kaç fotoğrafta ben paylaşayım ortalık şenlensin :)










 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
26
Herkese merhabalar, aranızda yeniyim, umarım güzel vakit geçiririz, herkese sağlıklı ve keyifli sürüşler diliyorum. @ermaconur kardeşimin tavsiyesi ile nk400 aldım, kendisi sağolsun kendi motoru kadar benim motorumada vakit ayırıyor. Logo iptali ve skull çalışması yaptı. Motorum şu an 1300 km'de. Rodaj bakımından sonra ki ilk bakımına götüreceğim. Aletten memnunum, fakat biraz ağır :) Biraz resim paylaşalım ,

azV86R.jpg
[/url][/IMG]
qG5QVW.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

bBnp8b.jpg
[/url][/IMG]
dO1DjX.jpg
[/url][/IMG]

A19N2L.jpg
[/url][/IMG]
0EYgVB.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

bBnpQZ.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

3EmMR0.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

m2Qpd4.jpg
[/url][/IMG]


https://youtu.be/xQGfh-uQrRk


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

https://youtu.be/fvfpkrRxO20
 
Katılım
28 Şub 2018
Mesajlar
20
İlk mesajım buraya kısmetmiş, motosikleti görünce dayanamadım :)

Logo iptali çok güzel olmuş, elinize sağlık. Gönlünüzce yol yaparsınız umarım.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Herkese merhabalar, aranızda yeniyim, umarım güzel vakit geçiririz, herkese sağlıklı ve keyifli sürüşler diliyorum. @ermaconur kardeşimin tavsiyesi ile nk400 aldım, kendisi sağolsun kendi motoru kadar benim motorumada vakit ayırıyor. Logo iptali ve skull çalışması yaptı. Motorum şu an 1300 km'de. Rodaj bakımından sonra ki ilk bakımına götüreceğim. Aletten memnunum, fakat biraz ağır :) Biraz resim paylaşalım ,

[url=https://hizliresim.com/azV86R][url]https://i.hizliresim.com/azV86R.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/qG5QVW][url]https://i.hizliresim.com/qG5QVW.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

[url=https://hizliresim.com/bBnp8b][url]https://i.hizliresim.com/bBnp8b.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/dO1DjX][url]https://i.hizliresim.com/dO1DjX.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/A19N2L][url]https://i.hizliresim.com/A19N2L.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/0EYgVB][url]https://i.hizliresim.com/0EYgVB.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

[url=https://hizliresim.com/bBnpQZ][url]https://i.hizliresim.com/bBnpQZ.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

[url=https://hizliresim.com/3EmMR0][url]https://i.hizliresim.com/3EmMR0.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

[url=https://hizliresim.com/m2Qpd4][url]https://i.hizliresim.com/m2Qpd4.jpg[/url][/url]


https://youtu.be/xQGfh-uQrRk


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

https://youtu.be/fvfpkrRxO20

Fotoğraftaki "içme yeri" tam olarak nerede acaba :pl::queen:

Maşallah kazasız belasız :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Herkese slm arkadaşlar bn logo iptalinden başka marka iptalinide gittim :=) önceki motorum kawasakiydi ordan kalma alışkanlıkla kawaya dönüştürdüm makinayı bi resimde benden gelsin ...

rodajı evde yapıyorum tekrar bozulmasın diye:=)
bBn3gj.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence çizgiler ve yazılar gidince motorun bütün albenisi gitmiş. Çin motorlarının ne kadar geliştiğini göstermek varken bunu saklamaya çalışmaya gerek yok.
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Herkesin zevki farklı bn böyle beğendim aldığım gibi 400 stickerini çıkarmıştım zaten.. far için önerisi olan varmı sarı ışık geceleri motoru iyice çinli yapıyor:=)
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Aramızda hiç led far taktıran olmadımı arkadaşlar yada eksoz yaptıran varsa paylaşalım bi zahmet
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
dün giderken aynam yanladı iyice sıkın beyler ..bide 6.vites boşunaymış gibi geldi bana 5. vites son hız 160 6 ya alıyosun 167 top speed varmı başka son hız yapan nk cılar
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Yok ya ben baya iyi çıkıyorum o hızlara 5. vites 162 ye kadar çıkıyor 6. vites 183 felan yaptım daha da çıkardı ama yol bitti. Pendikten kadıköye giderken bastım.
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Arkadaşlar abiler selam.istanbulda yaşıyorum kısmetse yarın gidip Çorum’dan alıyorum 400 nk yı.size motorun özelliklerinden çok il dışından ilk defa motor alacak biri olarak sormak istediğim sorular var
Birincisi ben bu motoru lansman fiyatından alıcam ve ordan nakliyeyle getirticem nelere dikkat etmeliyim açıkcası dolandırılmaktan korkuyorum.
Sıfır motor alırken noterde ya da devir teslimde ya da nakliyede nelere dikkat etmeliyim
Yardımcı olursanız sevinirim :)
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Motoru teslim aldığına dair kağıdı en son kamyondan indirelene kadar imzalama kardeşim nakliye sırasında hasar alabilir bnm aklıma bu geldi..
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
26
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Sıfır veya ikinci el olsun, motoru noterden aldığın andan itibaren nakliye, oluşacak hasar (nakliye esnasında) ne varsa artık senin sorumluluğunda olacağı için, satış yapıldıktan sonra nakliye kısmına kendi gözlerinle dikkat etmen lazım. Yüklemesi, sabitlenmesi, korumaları vs kendin yapıp kapıyı kendin kapamalısın. Çünkü yolda olabilecek herşey için sorumluluk sana ait olacaktır, satıcı ben buradan sağlam yükledim diyebilir, ya da satışı yapılmış sizin olan bir malı nakliye ile mi üzerine binerekmi götürdüğünüz beni ilgilendirmez diyecektir. Ek olarak Şasi ve motor numaralarını teyit edin, ruhsatta bir farklılık olmasın.
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Aldim kizi donuyorum :) cok tesekkur ederim
Alir almaz yapmami onerdiginiz bakim bu bakimi yapabilecek kartal yakininda servis var midir bildiginiz acaba
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Hayırlı olsun. ilk başta kilo olarak ağır gelebilir sonradan alışırsın korkma :) 0 aldığın için herhangi bir bakıma gerek yok. Aküsünü felan sarj edip yollarlar heralde. Yoksa da nakliyeyi yetkili servise felan bırakırlar orada hallederler. Ama büyük ihtimalle çalışacak duruma getirmişlerdir. Yani senin yanında yapıyorlar sonuçta bilirsin bunu :) Nakliye olayında da deneyimim olmadığı için yorum yapamayacağım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst