CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
553
Motor sahibi arkadaşlar malum sitede herkes düşük km'de satmaya çalışıyor motoru bi sıkınıtısı filan mı var acaba.

Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Zamlardan 400NK'da etkilenmiş.. 18.05.2018 tarihli liste fiyatı 23.990 TL olmuş..


Perşembe günü 300km bakımını yaptırdım. Yağ olarak Motul 5100 kullanıldı. Vites geçişleri daha rahat oldu, ilk motorum olduğundan dolayı titreşimi çok fazla hissetmiyordum. Ama yağ değişince titreşim daha da azaldı.

Debriyajım şuanda çok yukarıda kavrama yapıyor. Debriyajı 10 kademe olarak sayarsak, eskiden 10/2 kademede kavrarken şimdi 10/5 kademelerinde kavrıyor. Servis, debryajının daha sağlıklı ve uzun ömürlü olması için bu şekilde ayarladık dedi. Sizce böyle olması normal mi?

Ayrıca deponun önüne ve yanlarına tank pad yapıştırdım. Gündüz gözüyle resimlerini çekip burdan da paylaşırım.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Motor sahibi arkadaşlar malum sitede herkes düşük km'de satmaya çalışıyor motoru bi sıkınıtısı filan mı var acaba.

Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?

Bir önceki sayfa da yazdım, genel olarak durumundan bahsettim. Uzun bir süre de kullanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Çok sağolun yorumlar için :))

32 km deyim yoldaşımla.arka teker tarafından hiç kesilmeyen bi gırç gırç gırç sesi geliyor satın aldığım yeri aradım balatalar yeni olduğu için olabilir diyor

Var mı farklı bir yorumu olan acaba
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
26
Nk400 'ün 6.000 devir ve üstü fena coşuyor, ben bile bu hazzı yaşadıktan sonra nk400'den memnun olmama rağmen satıp 600 lük veya 1000 'lik makine almalıyım diye düşünüyorum, bu motorun kötülüğünden değil aksine iyi gazladığı için bir üst segmente itmesindendir bence. Kısacası yetmiyor :)
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
gırç gırç arka fren olabilir hızlıyken frenleme yap geçmezse servise gidersin ..debriyajın üstte kavraması kullanılıcı açısından hoş değil ömürle alakalı gibi olsada o debriyajı bitirmeye ömür yetmez sen yine kafana göre ayarla keyifle kullan...
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba benim bir sorum olucak vites geçişlerim aşırı derecede sert. Vites değiştirirken çaaaat çuuuut sesler geliyor bazende böyle özellikle vites düşürürken bastığımda düşmüyor maneti bırakıp tekrar sıkıyorum o şekilde değişiyor sebebi ne olabilir
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Benim motorun vites geçişleri 300km bakımından önce daha sertti. 650 km'ye yaklaştım vites geçişlerim daha da yumuşadı. Boş vitesten birinci vitese geçerken küüt diye bir ses geliyor.

Tankped'in resimleri biraz aceleye geldi. Yan padlerin şuanlık bir faydasını görmedim. Belkide ben hissetmedim. Ama öndeki tankpad deponun çizilmemesinde önemli rol oynuyor. Montumun fermuar başlama yerindeki ufak metal kısmı depoda minik çizikler oluşturmuştu. Çizikler anca yakından bakınca gözüküyordu. Daha fazla kılcal bir şekilde çizilmesini önlemiş oldum.


33081615_10156298138399720_7964638880425050112_n.jpg


33086883_10156298138924720_6348015071406325760_n.jpg


33083912_10156298138974720_7289304033892761600_n.jpg
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
Hayırlı olsun hoş durmuş bence ne denli etkili olur bende emin değilim :) vites geçişleri cidden kafama aşırı takıldı rahatsız ediyo servise gittim bugün maalesef klasik “bunlar böyle yapacak birşey yok” cevabımı aldım.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Düşünmemeye çalış sesi :) Bende ışıklarda bazen 1'e takarken ne ses çıkıyor be diye düşünüyorum, sonra aman nolacak be diyorum :cat:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bu cc üzerinde hiç motor kullandınız mı, kullanmadı iseniz bir deneyin neden vitesler sesli daha iyi anlayabilirsiniz ve evet bu durum normal diyeceksiniz tabi farklı sıkıntı olan varsa onlar başka.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
bu cc üzerinde hiç motor kullandınız mı, kullanmadı iseniz bir deneyin neden vitesler sesli daha iyi anlayabilirsiniz ve evet bu durum normal diyeceksiniz tabi farklı sıkıntı olan varsa onlar başka.

Maalesef üst cc hiç deneyimim olmadı 390 duke kullandım bundan önce onunda geçişleri kemikliydi bununki biraz daha fazla olunca acaba bir sorunmu var dedim ama sanırım normal bir durum :)

Düşünmemeye çalış sesi :) Bende ışıklarda bazen 1'e takarken ne ses çıkıyor be diye düşünüyorum, sonra aman nolacak be diyorum :cat:

Öyle yapıcaz artık :) :)

Arkadaşlar birde kafama takılan birşeyi daha sizinle paylaşmak istiyorum motor ikaz lambalarından yağ lambası bakımdan önce yanmıyordu dün bakıma gittim (5.000) motul 7100 10w40 kullandı usta bakımdan sonra motor (soğuk çalıştırmada hiç bişey yok) ısındıktan sonra rölantide çalışırken (ışıklarda falan beklerken) yağ lambası yanıp sönüyor ama hareket edince uyarı vermeyi kesiyor bu konuyla ilgili bilginiz var mı :D
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Arkadaşlar birde kafama takılan birşeyi daha sizinle paylaşmak istiyorum motor ikaz lambalarından yağ lambası bakımdan önce yanmıyordu dün bakıma gittim (5.000) motul 7100 10w40 kullandı usta bakımdan sonra motor (soğuk çalıştırmada hiç bişey yok) ısındıktan sonra rölantide çalışırken (ışıklarda falan beklerken) yağ lambası yanıp sönüyor ama hareket edince uyarı vermeyi kesiyor bu konuyla ilgili bilginiz var mı :D

Motoru çalıştır stop et, 5 dk sonra yağ seviyesini kontrol et, belki seviyesi azdır o yüzden yakıyor olabilir. Çünkü bende motul 7100 kullanıyorum öyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Maalesef üst cc hiç deneyimim olmadı 390 duke kullandım bundan önce onunda geçişleri kemikliydi bununki biraz daha fazla olunca acaba bir sorunmu var dedim ama sanırım normal bir durum :)



Öyle yapıcaz artık :) :)

Arkadaşlar birde kafama takılan birşeyi daha sizinle paylaşmak istiyorum motor ikaz lambalarından yağ lambası bakımdan önce yanmıyordu dün bakıma gittim (5.000) motul 7100 10w40 kullandı usta bakımdan sonra motor (soğuk çalıştırmada hiç bişey yok) ısındıktan sonra rölantide çalışırken (ışıklarda falan beklerken) yağ lambası yanıp sönüyor ama hareket edince uyarı vermeyi kesiyor bu konuyla ilgili bilginiz var mı :D

Bakım uyarı ışığı olabilir mi, 400nk nasıl bir sisteme sahip bilmiyorum, mt25 te yağ uyarısı çıkıyor bakımlarda ona göre bakım yaptırıp servis siliyor, dominar da ingiliz anahtarı çıkıyor mesela, belki sıkıntı da olabilir bir baktırın isterseniz yağ şakaya gelmez buda hoş olmaz motor için.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
Motoru çalıştır stop et, 5 dk sonra yağ seviyesini kontrol et, belki seviyesi azdır o yüzden yakıyor olabilir. Çünkü bende motul 7100 kullanıyorum öyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım.

Onu yaptım kardeşim yağ seviyesi ideal noktada zaten servisten çıktım kaçakta yok.

Bakım uyarı ışığı olabilir mi, 400nk nasıl bir sisteme sahip bilmiyorum, mt25 te yağ uyarısı çıkıyor bakımlarda ona göre bakım yaptırıp servis siliyor, dominar da ingiliz anahtarı çıkıyor mesela, belki sıkıntı da olabilir bir baktırın isterseniz yağ şakaya gelmez buda hoş olmaz motor için.

Bu dediğinin olma ihtimali çok yüksek çünkü bakım yaptırdığımda km tam 5 bin değildi hemen eve gidiyim kitapçıktan bakıcam teşekkür ederim :)
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Arkadaşlar uzun yıllar ninja zx6R kullandım vites olayı gayet normal ninjada küt diye geçerdi cf nin en iyi yeri vitesler diyebilirim kemikli bir yapısı var sadece kafaya takmayın
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
26
Yan pedler çok güzelmiş, nereden aldığını söyleyebilir misin, bende yaptırmak isterim
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
14
Herkese selamün aleyküm arkadaşlar 29 Mayıs günü hayırlısı ile 400nk (kara kartal) sahibi olucam 3500 km de tavsiyelerini beklerim motorda ekstra sadece depo ve yan pedler var birde kısa plaka uygulaması yapılmıştır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst