- Katılım
- 29 May 2016
- Mesajlar
- 553
Motor sahibi arkadaşlar malum sitede herkes düşük km'de satmaya çalışıyor motoru bi sıkınıtısı filan mı var acaba.
Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?
Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?