Şimdi servisten aradılar.. Motoru fabtikaya çekip orda inceleyip mekanik arızaysa sandık motor takar veririz kullanıcı hatasıysa ücretli değişim demişler durum bu ...
İşin komik kısmı sen motoru al rodaja hiç dikkat etmesen dahi sadece motorun ömründen götürürsün yani kimse motorun krank miline zarar veremez yağı suyu tamsa ..kaldıki bni gören arkadaşım test motorunu satın aldı ondan rodaj vs kimse dikkat etmiyo asılan asılana tıkır tıkır gidiyo makina bakalım ne çıkacak bu işin altından..
Herkese iyi sürüşler
Güle güle kullanırsınız inşallah test etme gibi bir durumunuz olmaz. Ayrıca Ürün size kaç tlye gelmiş oldu?
Hafta içi Allahın İzniyle bende 400nk almış olacağım. motor üzerindeki fotoğraflarını da atarsanız güzel olur belki sipariş verebilirim.
Saol kardeşim bekleyip göreceğiz..Bu arada motor takozu bu motora şart gbi gözüksede bnede şaşiyi yamultma ihtimaline karşı bn kullanmayı düşünmüyorum ama makina ağır düşük kmlerde sıkışık trafikte hissediliyor ağırlık ama ön ve aşağıda toplanan ağırlık merkezi virajlarda oldukça güven veriyor doğrusu sert spor süspansiyonlarda oldukça iyi bak özledim şimdi nk yı =)
Saat göstergesini hiç kitapçığa bakmadan yaptıydım ben ama hatırlamıyorum unutmazsam akşam kendi motorumda bakıp anlatırım.
Arkadaşlar rodaja mutlaka dikkat edin. Japon motosiklet yok altımızda onlar kadar iyi olabilir fakat biraz narin motosikletlerimiz biraz özen gösterip bakımlarını yaparsak uzun yıllar mutlu eder bizi. Moto aras özkan abi bu motosikletin rodajı 3000km de biter dedi o zamana kadar kolu sonunda kadar çevirmeyin devamlı zorlamayın dedi.
Şimdi servisten aradılar.. Motoru fabtikaya çekip orda inceleyip mekanik arızaysa sandık motor takar veririz kullanıcı hatasıysa ücretli değişim demişler durum bu ...
İşin komik kısmı sen motoru al rodaja hiç dikkat etmesen dahi sadece motorun ömründen götürürsün yani kimse motorun krank miline zarar veremez yağı suyu tamsa ..kaldıki bni gören arkadaşım test motorunu satın aldı ondan rodaj vs kimse dikkat etmiyo asılan asılana tıkır tıkır gidiyo makina bakalım ne çıkacak bu işin altından..
Herkese iyi sürüşler
Kesinlikle haklısın kapalı motorda kullanıcı hatası aramak komedi bir durum rodaja dikkat et yada etme motorun içindeki bi parçayı kıramazsın.Bugün aradım motor bloğu sökülüp fabrikaya gönderiliyor onlar bakacaklarmış duruma şimdi bnm kafamdaki soru işareti şu yeni motor bloğu gelse dahi bu servis bunu motora fabrikadaki gibi takabilecekmi taktıktan sonra sağından solundan ses gelmeye başlarsa ne yapacağım başıma iş aldım gibi görünüyor bakalım..
Herkese iyi sürüşler
Saat göstergesini hiç kitapçığa bakmadan yaptıydım ben ama hatırlamıyorum unutmazsam akşam kendi motorumda bakıp anlatırım.
Arkadaşlar rodaja mutlaka dikkat edin. Japon motosiklet yok altımızda onlar kadar iyi olabilir fakat biraz narin motosikletlerimiz biraz özen gösterip bakımlarını yaparsak uzun yıllar mutlu eder bizi. Moto aras özkan abi bu motosikletin rodajı 3000km de biter dedi o zamana kadar kolu sonunda kadar çevirmeyin devamlı zorlamayın dedi.
Slmlar herkese Fabrika motor bloğuna bakmadan yeni motor bloğunu kargolamış hafta içi teslim ederiz diye aradılar..bakalım görecez artık..
Saat ayarlamakta çok kolay saat olan taraftaki butona basılı tutun yanıp sönünce ötekiyle ayarlayın kolay gelsin ekran ışığıda ayarlanıyor bu arada..
motor bloğu 0 oldu bakalım km saati aynımı kalıcak bide ruhsat değişmesi lazım motor no dan dolayı, rodaj sil baştan :=) neyse zorluk çıkarmadılar demekki firma önem veriyor bu işlere eğer adam gibi satış yapmak istiyorlarsa böyle olmaları gerekir zaten. motoru teslim alınca tekrar yazıcam ve başlık altında bu motora yapabileceğimiz küçük makyajlardan bahsedebiliriz..
herkese iyi sürüşler
Arkadaşlar hala bekliyorum fabrika 0 motor bloğu gönderecek dediler yürüyerekmi geliyo motor anlamadm 20 iş gününü geçince yasal hakkımı arıcam hala ses soluk yok gzl havalar boş boş geçiyor...