- Katılım
- 21 Eki 2019
- Mesajlar
- 45
Geçen sene bu modelde başka bir marka almış diz korumalarını kendim uydurmuştum. Korumalı yapmaları süper olmuş.http://eyupto.com/urun/diz-koruma/ bu diz koruma soğuğun ilacı. Başka hiçbir şey fayda etmez. Benim motor kullanırken en zorlandığım zaman yağmurun bol olduğu bahar ayları. Kışın bazen 2 ay yağmur falan yağmıyor.
Soğuktan koruması güzel, dizlerdeki soğuk gidince totodaki soğuğu daha çok hissetmeye başlıyorsun, tek sıkıntı o kalıyor.