CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
http://eyupto.com/urun/diz-koruma/ bu diz koruma soğuğun ilacı. Başka hiçbir şey fayda etmez. Benim motor kullanırken en zorlandığım zaman yağmurun bol olduğu bahar ayları. Kışın bazen 2 ay yağmur falan yağmıyor.
Geçen sene bu modelde başka bir marka almış diz korumalarını kendim uydurmuştum. Korumalı yapmaları süper olmuş. 👍🏼 Soğuğa epey faydası var gerçekten de. Benim aldığım markanın lastikleri çabuk gevşemişti ama kazada korudu yine de. Hem onun hem de uydurduğum korumanın epey faydasını gördüm.

Soğuktan koruması güzel, dizlerdeki soğuk gidince totodaki soğuğu daha çok hissetmeye başlıyorsun, tek sıkıntı o kalıyor. 😄
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Geçen sene bu modelde başka bir marka almış diz korumalarını kendim uydurmuştum. Korumalı yapmaları süper olmuş. 👍🏼 Soğuğa epey faydası var gerçekten de. Benim aldığım markanın lastikleri çabuk gevşemişti ama kazada korudu yine de. Hem onun hem de uydurduğum korumanın epey faydasını gördüm.

Soğuktan koruması güzel, dizlerdeki soğuk gidince totodaki soğuğu daha çok hissetmeye başlıyorsun, tek sıkıntı o kalıyor. 😄

Motor kullanmaya başladıktan sonra arabam da olmasına rağmen motordan vazgeçemiyorum. Ankara'dan Beypazarı Kıbrıscık tarafına yaptığımız bir gezide arabayla katılan bir arkadaş oldu. Akşam dönüşte o kadar trafik vardıki biz eve 9 da arabalı arkadaş 11 de vardı. O yüzden kışın soğuğunu aldığım tedbirler ile çekerim ama o trafiği çekemem :) .
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
http://eyupto.com/urun/diz-koruma/ bu diz koruma soğuğun ilacı. Başka hiçbir şey fayda etmez. Benim motor kullanırken en zorlandığım zaman yağmurun bol olduğu bahar ayları. Kışın bazen 2 ay yağmur falan yağmıyor.

Motor depolama işini tekrar düşünmeye başladım. Sağolasın :)) Kışın soğuğunda kesinlikle kullanmam diyordum ama ekipman işine girebilirim.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Arkadaşlar, motorum 14 bin km oldu. Bugün fren balatalarini değiştirdim. Balatalari Ankara yiba çarşısında Ulus motordan aldım. Arka sinterli Gold 190 , ön orijinal cf moto 105 TL ye aldım. Arka balata içinde
30 TL ve 35 TL olmak üzere 2 çeşit daha balata vardı.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
901
Arkadaşlar merhabalar. Ben de 250nk almayı planlıyorum. Şuana kadar okuduğum kadarıyla alır almaz sıfır kaliteli bi akü ve iyi bi lastik şart diye bi algı oluştu ve bunları direk uygulamayı düşünüyorum. Başka önereceğiniz şeyler var mı problemsiz binmek adına kontrol edilmesi gereken veya şu mutlaka yapılmalı dediğiniz şeyler?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Benim motor 2 yıllık ve üzerinde orjinal aküsü var. Aküden sorun yaşayanlar olmuştur ancak genel bir sorun değil. Lastikte alır almaz değişmesi gereken bir lastik değil. Ben kışın kullandığım için kışlık taktırdım.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Arkadaşlar, motorum 14 bin km oldu. Bugün fren balatalarini değiştirdim. Balatalari Ankara yiba çarşısında Ulus motordan aldım. Arka sinterli Gold 190 , ön orijinal cf moto 105 TL ye aldım. Arka balata içinde
30 TL ve 35 TL olmak üzere 2 çeşit daha balata vardı.

Arka fren performansı nasıl eskiye göre bir de çizdi mi hiç diski?
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
Herkese iyi akşamlar. 2019 Mayıs'ta nk250 aldım almaz olaydım. Motor daha 3000 km'de o kadar özenli kullandığım motor 2000 km'de ses yapmaya başladı. Neyse servise götürdüm. Usta eksantrik zincirinin tansiyonu bozulmuş dedi. Yeni parça takıldı sıkıntı yoktu. Şimdide 3000 km oldu ve gazı açınca tak tak diye ses geliyor motordan nedir bilmiyorum. Servise götürdüm bir daha.. İnşallah piston felan değildir. Uzun lafın kısası keşke almasaydım bu makineyi.. O kadar da severek almıstım ki anlatamam :((
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Geçmiş olsun Harun hocam. Güncellemeni bekliyoruz.

Akünün bitmesi (kolay çözümlü)
Plakalık düşmesi (kolay çözümlü)
Peg lastiği düşmesi (kolay çözümlü)
Arka süspansiyon sorunları
Tekerlek rulman sorunları (kolay çözümlü)
Egsoz sorunları
Ekranın su geçirmesi
Farın buğu yapması
Egzantrik tansiyonerinin bozulması (gördüğüm kadarıyla 2 kişinin başına gelmiş)

Motosikleti aldığımdan beri bu forumda facebook gruplarında whatsapp gruplarında karşıma çıkan tüm sıkıntıları yaygından nadire sıraladım. Benim başıma sadece rulman sorunu geldi. Sizin de eklemek istediğiniz varsa yazın bi kronik sıkıntı listesi hazırlayalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Yukarıdaki arkadaşa geçmiş olsun.bende ön teker bilyasi dağıldı. Ayrıca hız sensörü bozuldu. Sensör garantiden yapıldı ama bilya için 100 TL verdim.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Senden de fazla istemişler gökhan hocam benim rulmanı usta farketti. Garantiden istersek 1 2 hafta sürer şuradan al gel değiştireyim dedi. 10 tlye bi rulman aldım değiştirdi.
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
Vallahi uyuz oldum bu makineye iyice.. Sorun pistonlar da değil hamdolsun. Fakat eksantrik zinciri sürekli ses yapıyor. Eksantrik tansiyonu değiştirildi 300-400 km sonra tekrar yaptı. Şimdi usta yine sıktı zinciri ama 50 km olmadan yine ses yapmaya başladı. Bostayken gazı açtığımda yada giderken tak tak diye ses veriyor. Cf moto kısmında ne yapabilirim acaba ayıplı ürün olarak sayarlar mı bilemiyorum.. bin kere pişman oldum Yamaha almadığıma..
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
merhabalar,
benimde başıma şöyle bir olay geldi; egzoz arızalı yüksek devirde çok kötü bi ses çıkartıyor bide egzantrik yayı arızalanmış garantiye aldılar çok şükür ama egzozda garantiye almadılar ben ne yapmış olabilirimde almadılar acaba neyse bende yavaş yavaş soğumaya başladım sorun olmasa herşeyiyle on numara makina ama sürekli bi sıkıntı çıkarıyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst