- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 106
- Motosikleti
- Honda CB750 Hornet
frenler evet çok iyi. fakat bosch enjeksiyon, continental abs seçim değil zorunluluk. çin hala o kısmı becerebilmiş değil.
çinli rks/kuba'da bile alman delphi enjeksiyon var.
ktm ile olan ortaklık çok ilginç. ktm'nin %49 sahibi bajaj.
hadi ktm ile %50 ortak üretim anlaşması yapmış olsun cf moto,
bu durumda bajaj ile de mi ortak olacak?
param olsa ben de vstrom çözerim kendime :queen:
ah işte para olsa. neler neler...
vstrom un 1 yıl eski modelinin (2020) sıfırı 54500 TL bu arada:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2020-model-sifir-km-suzuki-vstrom-250-abs-883363586/detay
54500 / 2 = 27250 TL eder, o da eşittir 2 adet CF Moto 250 NK. :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Herkese merhaba, BSLİ-03 akü bizim makinelere uygun mu?
250NK için YUASA akü modeli hangisi oluyor? ben de onu merak ediyorum. yuasa ile değiştirmek istiyorum aküyü.
motor yeni ama aküden kıllanıyorum hava -10 ve daha soğuk olunca motor çalışmıyor.
-2 veya -3 gibi derecelerde sorun yok. çalışıyor.