CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağ tuşa basılı tutarsanız Trip sıfırlanır.

Sol tuşa basılı tuttuğunuzda da Saat ayar moduna geçer, yine sağ tuşla sayıları değiştirebilirsiniz.

https://www.cfmoto.co.th/Files/Name2/CONTENT588871c526f5341500b3cf61137683291477799.pdf burada daha detaylı İngilizce bir kullanım kılavuzu mevcut.

teşekkürler. ilkini çözmüştüm de 2.yi bulamamıştım.
ufak bir sorum daha var. :)

bu motorlarda kilometre sensörü ön tekerde mi? arka tekerde mi? sanırım ön tekerde ama emin olmak istedim. çünkü geçen gün lastikleri değiştirttim. pirelli diablo rosso 2 taktirdim ön ve arkaya. ama mağlum olduğu üzere piyasada 140/60/17 lastik yok. mecburen 140/70/17 taktirdim. öyle olunca da hız göstergem vs değişir diye endişeleniyordum çünkü arka lastik çapı 3cm civarı büyüdü (eğer km sensörü arkadaysa tabi) ama değişmedi. bu durumda km sensörü ön tekerdedir diye tahmin ediyorum??

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

verdiğiniz kılavuz linkini benim blog sayfasına ekledim. sürekli güncellediğim için sayfanın altlarına doğru epey bilgi birikti:

https://tuzlusumotorcusu.blogspot.com/2021/02/2021-model-cf-moto-250-nk-merhaba.html

cevabını bulamadığım sorulardan biri de:
antifriz kapasitesi ne kadar ve antifriz olarak ne kullanmak gerekiyor?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Hız sensörü şanzımana bağlı o yüzden hız değişiyor. Bende 140 70 lastik taktırdım. Lastik değişiminden önce 161 gören motor bir daha 150.yi geçmedi
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
En son güncelleme krank mili ve denge çubuğu geldi fabrikadan takacak yarın usta.. birde motor için sıvı conta parası bayılacak mışım.. neyseki fazla birşey değil.. sağolsun bir arkadaşım sormuş sorun eksantrik tansiyonerinde olmuştu oda başıma geldi maalesef onu değiştirmiştim.. bu sorun ondan değil sözün sonu bu makineyi çok isteyerek almıştım ama şuan kim sorsa Allah'a yakın bu motora uzak dur derim.. herkese iyi günler arkadaşlarım..
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
En son güncelleme krank mili ve denge çubuğu geldi fabrikadan takacak yarın usta.. birde motor için sıvı conta parası bayılacak mışım.. neyseki fazla birşey değil.. sağolsun bir arkadaşım sormuş sorun eksantrik tansiyonerinde olmuştu oda başıma geldi maalesef onu değiştirmiştim.. bu sorun ondan değil sözün sonu bu makineyi çok isteyerek almıştım ama şuan kim sorsa Allah'a yakın bu motora uzak dur derim.. herkese iyi günler arkadaşlarım..

Haklısın bunca sorundan sonra insan soğur motordan. Ama bence yaptırdıktan sinra biraz binin. Cefasini çektiniz sefasını da sürün.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Ben oğluma aldım.
İlk motoru.
İlk işim lastikleri değiştirmek ve koruma demiri takmak oldu.
Şu an 1,000 km yaptı.
Memnunuz.
Bu fiyata bu, şikayet etmeye gerek yok.
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
Vallahi hiç öyle bir niyetim yok direk çıkartıcagim elimden.. zaten aklımda yüksek CC makine vardı buda vesilesi oldu..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Vallahi 3500 km de böyle sıkıntı yaratacaksa pek tabiki şikayet edilir.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Vallahi hiç öyle bir niyetim yok direk çıkartıcagim elimden.. zaten aklımda yüksek CC makine vardı buda vesilesi oldu..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Vallahi 3500 km de böyle sıkıntı yaratacaksa pek tabiki şikayet edilir.

gecen konusu gecmisti, neden dusuk km li bu kadarr cok nk250 var diye. sanirim yasananlar bu sorunun cevabi oluyor.

gercekten cok uzucu.. japonlara yaklasamiyoruz zaten, cf moto hintliler ile guzel alternatif oluyordu.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
Gün geçmiyor ki bu motordan bi ses daha gelmesin dün garip bi ses vardı 3 ay önce değiştirdiğim egzanstrik sesine benziyordu ustayı aradım yine değiştiricez bu kadar kolay bozulacak bişey mi bu allahtan garantiye giriyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olay işte servisin bireysel kalitesine kalıyor demekki. Bu arada illa cf moto servisine gitmek zorunda değilsiniz. Mondial servisleri de aslında yetkili servis. Benim de hız sensörüm bozuldu. Ben mondial servisine gittim. Ama yapan usta o kadar iyi ki nakış işler gibi taktı çok memnun kaldım.

hız sensörü ön tekerde. öyle değil mi hocam? arka lastik 140/60/17 bulunmadığı için 140/70/17 taktırdım eğer arkadaysa km göstergesinin de bozulması lazım. (hesaplarıma göre %5 düşük göstermesi lazım gerçekten) fakat normal gibi. o zaman km sensörü ön taraftadır diye düşündüm ama bir kaynak ta bulamadım bununla ilgili.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

Gün geçmiyor ki bu motordan bi ses daha gelmesin dün garip bi ses vardı 3 ay önce değiştirdiğim egzanstrik sesine benziyordu ustayı aradım yine değiştiricez bu kadar kolay bozulacak bişey mi bu allahtan garantiye giriyor

egzantrik gergi yayı sanırım o. kronik sorunlardan biri bu motorda. 2021 de düzeltmişlerdir inş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Hız sensörü şanzımana bağlı o yüzden hız değişiyor. Bende 140 70 lastik taktırdım. Lastik değişiminden önce 161 gören motor bir daha 150.yi geçmedi

lastik çapı 28mm büyümüş oluyor. mantık olarak %5 civarinda son hızının artması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

En son güncelleme krank mili ve denge çubuğu geldi fabrikadan takacak yarın usta.. birde motor için sıvı conta parası bayılacak mışım.. neyseki fazla birşey değil.. sağolsun bir arkadaşım sormuş sorun eksantrik tansiyonerinde olmuştu oda başıma geldi maalesef onu değiştirmiştim.. bu sorun ondan değil sözün sonu bu makineyi çok isteyerek almıştım ama şuan kim sorsa Allah'a yakın bu motora uzak dur derim.. herkese iyi günler arkadaşlarım..

2021 modellerde bu eskilerde olan kronik sorunları düzelttiler mi acaba? doğru dürüst bilgi de yok bir yerde. sadece civata ve somunların loctite lı olduğunu biliyoruz yeni modelde. kroniklerden iyileştirme olarak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Ben oğluma aldım.
İlk motoru.
İlk işim lastikleri değiştirmek ve koruma demiri takmak oldu.
Şu an 1,000 km yaptı.
Memnunuz.
Bu fiyata bu, şikayet etmeye gerek yok.

katılıyorum. ben de aynısını yaptım. pirelli diablo rosso 2 taktırdım ön-arkaya.
**********ten de büyük, ikili koruma demiri. ve bundan 2-3 gün sonra da motoru sola yatırdım 1-2 km hızla. :D
adamları takdir ettim yalnız. koruma demirini öyle güzel ayarlamışlarki. motoru yana yatırdığınızda yere temas eden 3 nokta var:
ön teker, arka teker ve koruma demiri. ne gidon topuzunda, ne manette, ne peglerde, ne karenaj da en ufak çizik oluşmadı.

motoru yatırma sebebim de CST lastikler kötü diye aldığım rosso2 ler oldu. 1 parmaklık bir çıkıntıdan çıkamadı ön teker kaydı. suçu lastiğe atmıyorum tabi. suç yine bende. daha üstündeki mumlar, kimyasallar erimemişken ankara akay kavşağından kızılaya istikametine giderken sağdaki 1 karışlık mermer su arkına girmiştim. (su arkı dediğime bakmayın asfalttan 1 parmak aşağıda) asfalta çıkarken ön teker kaydı. o kadar da ihtimal vermemiştim ama daha fazla dikkat edeceğim artık. en azından 150-200 km lastik rodaji bitene kadar.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
egzantrik gergi yayı sanırım o. kronik sorunlardan biri bu motorda. 2021 de düzeltmişlerdir inş.

Ya buzlsun kronik olsun çok bişey değil zaten, bu kadar çabuk neden oldu acaba?
ben her 3 ayda bu gergi yayını mı değiştireceğim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Açıkcası biraz eşşek gibi kullanıyorum o yüzden mi oluyor acaba ani gaz açmalar nadir de olsa bi kaç virajda da yanlıyorum :) ondan olabilir mi:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzantrik gergi yayı sanırım o. kronik sorunlardan biri bu motorda. 2021 de düzeltmişlerdir inş.

Ya buzlsun kronik olsun çok bişey değil zaten, bu kadar çabuk neden oldu acaba?
ben her 3 ayda bu gergi yayını mı değiştireceğim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Açıkcası biraz eşşek gibi kullanıyorum o yüzden mi oluyor acaba ani gaz açmalar nadir de olsa bi kaç virajda da yanlıyorum :) ondan olabilir mi:D

26hp, 22nm ile yanlayabiliyorsanız bravo valla. :)
 
Katılım
23 Ağu 2020
Mesajlar
15
Çok yakın zamanda ilk motorum olarak 2. el bir 250nk alıcam şu an baktığım motor 5700 küsür km'de. Alır almam yapmam gereken bir şey var bu motorda?
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
Çok yakın zamanda ilk motorum olarak 2. el bir 250nk alıcam şu an baktığım motor 5700 küsür km'de. Alır almam yapmam gereken bir şey var bu motorda?

bulunduğun şehirde kesinlikle bi yetkili servisine göster çünkü bu motoru ustayım diyen adam bile anlamıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yakın zamanda ilk motorum olarak 2. el bir 250nk alıcam şu an baktığım motor 5700 küsür km'de. Alır almam yapmam gereken bir şey var bu motorda?

koruma demiri yoksa ilk iş koruma demiri taktırmak olsun. veya takozu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

arkadaşlar bu motorların OBD (on board diagnostic) portu ile ilgilenen oldu mu daha önce?

https://tuningtoolshop.com/product/adapter-cf-moto-3pin-to-obd2/

ben eski arabalarıma OBD2 portunu kullanarak yol bilgisayarı özelliği falan eklemiştim geçmiş zamanda.
bunda ne gibi veriler var bilmiyorum ama bi ara bu obd2 dönüştürücü aparatı alacağım.
evde zaten obd2 okuyucu var 2 tane. daha önce uğraşan varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

Rodajı bitmemiş Pirelli Diablo Rosso 2 lastikler 1cm lik yüksekliği çıkamadı.
Kaydı ve Ankara Kızılay'da akşam iş çıkışında yoğun trafikte yola yapıştım.
çıkarılacak dersler var. direkt kaza anının olduğu saniyeye ait link:

https://www.youtube.com/watch?v=oHEQd2Dcy3w&t=435s

koruma demirleri olduğu için bende de motorda da en ufak bir çizik dahi oluşmadı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru bu gün aldım :cherry: ardından da koruma demiri sipariş verdim :) teşekkürler yorumunuz için

hayırlı olsun. kazasız belasız kullanın inş. gpnin büyük koruma demiri tam uyumlu değil.
delikler birebir karşılamıyor 2021 modeli fakat 3 vidayi aynı anda salıp hepsini sırayla döne döne birer, ikişer tur sıkarsanız yerine oturuyor.
ben rodaj bakımı sırasında Ankara Sancak servisine (Moto RPM, Tuncay Usta) taktırdım. birkaç dk da monte etti hiç zorlanmadan.
 
Katılım
23 Ağu 2020
Mesajlar
15
hayırlı olsun. kazasız belasız kullanın inş. gpnin büyük koruma demiri tam uyumlu değil.
delikler birebir karşılamıyor 2021 modeli fakat 3 vidayi aynı anda salıp hepsini sırayla döne döne birer, ikişer tur sıkarsanız yerine oturuyor.

Çok teşekkürler. https://www.trendyol.com/gp-kompozit/nk-250-uyumlu-koruma-demiri-2020-p-73954955?boutiqueId=556217&merchantId=142092 motorum 2021 model ve bu ürünü sipariş verdim sanırım bahsettiğiniz de bu. Önceden bilsem başka bir ürün sipariş ederdim :/ Servisi sizin söylediğiniz gibi takması için tembihlerim. Umarım bir sorun çıkmaz.
 
Katılım
26 Şub 2021
Mesajlar
3
SELAMIN ALEYKÜM BEYLER 1300 KM DE RODAJI YENİ BİTİRMİŞ OLDUĞUM CF MOTO 250 NK M LA İLGİLİ SİZELERE BİR KAÇ SORUM OLUCAK ÖNCELİKLE GÖSTERGE EKRANINDA JELATİN VARDI ÇOK DURURSA EKRANLA BERABER SARARIR UYARISI ALDIM HEM ARKADAŞLARIMDAN HEMDE USTADAN BENDE ÇIKARDIM ŞUANDA ÜZERİNE TELEFON JEALTİNİ YAPIŞTIRMAM GEREKİR Mİ BÖYLE KULLANSAM Bİ SIKINTI OLURMU BİRDE MOTORLA İLGİLİ ŞÖYLE Bİ SIKINTIM VAR 130 KM HIZI GEÇEMİYORUM BU KONUDA DA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst